Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko253
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Rodriqu

Rodriqu

Dołączył 12 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4039
  • Znaleziska 832
  • Mikroblog 3207
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 71
DurzyPszypau
DurzyPszypau
11.01.2022, 20:15:21
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 11.01.2022, 22:29:45
  • 2
Aktualnie na bieżąco wykopujące znaleziska neuropy


@DurzyPszypau: No, POTĘŻNE wykopywanie znalezisk neuropy, w ciągu 2 miesięcy wykopałem łącznie 9 (!!!) znalezisk - bot pierwsza klasa. Ogólnie to nie pierwszy raz gdy ktoś nazywa mnie botem bo głównie plusuj/wykopuje - tak jak większość użytkowników... ¯\_(ツ)_/¯

  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 11.01.2022, 22:46:12
  • 1
@DurzyPszypau: Co ja mogę, że najbardziej interesujące mnie tematy to szeroko rozumiana wolność osobista - a no jednak na wykopie to najbardziej neuropa z liberalizmem światopoglądowym ma po drodze. No i nadal słaby ze mnie bot, który wykopuje promil znalezisk z listy neuropy.

Nie zobaczysz za to na moim profilu żadnego propagandowego partyjnego spamu - czy to lewicy, czy PO.

Właśnie dlatego dotarłem do tego konta.


@DurzyPszypau: Wiem,
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 11.01.2022, 22:48:45
  • 0
W kazdym razie cieszę się, że wreszcie napisałes jakis komentarz.


@DurzyPszypau: Słabo stalkujesz, ostatni komentarz 3 miesiące temu, a ostatnią bańkę aktywności miałem ~7 miesięcy temu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

1247

Fakty TVN zmiażdżyły Czarnka. Dlaczego homoseksualizm jest naturalny?

Pokaż treści 18+

Fakty TVN zmiażdżyły Czarnka. Dlaczego homoseksualizm jest naturalny?

W środowiskach prawicowych zawsze się słyszy, że homoseksualizm jest "dewiacją", "zboczeniem", czymś zupełnie nienaturalnym, odbiegającym od 'normy' bo to nie prowadzi do prokreacji xD a potomstwo będzie źle "wychowane". Prawacy wtedy często powołują się na "naturę" xD Jak jest naprawdę?

Filippa
z
streamable.com
dodany: 27.09.2021, 08:29:55
  • 380
  • #
    polityka
  • #
    nauka
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazpisu
  • #
    tvpis
Rodriqu
Rodriqu 27.09.2021, 09:08:34
  • 27
I co z tego, że homoseksualizm jest naturalny? Co za głupi argument, mamy porównywać się do zwierząt?


@marw: Powiedz to Czarnkowi, przecież to on stawia tezę nienaturalność = zło. Materiał TVN dementuje jedynie rzekomą nienaturalność homoseksualizmu.
Rodriqu
Rodriqu 27.09.2021, 13:25:10
  • -1
Tak, każdy zdrowy osobnik obojętnie z jakiego gatunku na tym świcie dąży do reprodukcji.


@rolnik_wykopowy: @takJakLubimy: Aha...

Niezwykłą cechą tego gatunku jest struktura eusocjalna jego kolonii, przypominająca kolonie pszczół, z podziałem na kasty – królowe i dominujące samce oraz powstrzymujące się od rozmnażania robotnice i robotników obojga płci. Tylko jedna samica (królowa) oraz jeden do trzech samców rozmnażają się w stadzie. - https://pl.wikipedia.org/wiki/Golec_piaskowy#Struktura_spo%C5%82eczna


Robotnice to samice, które nie
mnik1
mnik1
03.08.2021, 08:24:07
  • 517
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 03.08.2021, 10:47:15
  • 61
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
03.08.2021, 04:36:24
  • 322
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 143
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 03.08.2021, 09:18:46
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 03.08.2021, 09:20:55
  • 17
In the UK, LGB adults have higher prevalence of poor mental health and low wellbeing when compared to heterosexuals, particularly younger and older LGB adults


@LiquidJaskier: XDD no tak, i to jest twoja wina i tobie podobnych troglodyto. Zacytuj gdzie badanie stwierdza, że to skutek orientacji, a nie homofobii.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 03.08.2021, 09:30:13
  • 13
@LiquidJaskier: Poczytaj sobie na jakiej podstawie wpisano homoseksualizm na listę chorób. Tylko uważaj na tę lewacką wikipedię, nie daj się IM!

Nie interesuje mnie fakt iż zjawisko to występuje w naturze - nie jest normalne.


@LiquidJaskier: Bo ty tak mówisz? Nadal zero dowodów. Poza tym nienormalność != choroba, zależnie od tego o
  • Odpowiedz
prawa_reka_sorosa
prawa_reka_sorosa
25.06.2021, 07:43:10
  • 309
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 25.06.2021, 07:57:57
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.06.2021, 08:02:59
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.06.2021, 08:06:49
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.06.2021, 08:21:35
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

1094

Ilu z nas to geje i lesbijki?

Ilu z nas to geje i lesbijki?

Dawid Myśliwiec z naukowego punktu widzenia odpowiada na tezy pewnego polityka odnośnie środowisk homoseksualnych.

taki_tam_ktos
z
youtube.com
dodany: 21.06.2021, 18:40:59
  • 656
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    ciekawostki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    naukowybelkot
Rodriqu
Rodriqu 21.06.2021, 19:27:07
  • 21
@kilo-bravo: XD przewiń kilka sekund dalej...

138

Oficjalnie: 19 czerwca odbędzie się warszawska Parada Równości!

Pokaż treści 18+

Oficjalnie: 19 czerwca odbędzie się warszawska Parada Równości!

Po dwuletniej przerwie wymuszonej pandemią 19 czerwca ulicami Warszawy ponownie przejdzie Parada Równości. Największe polskie święto wolności, równości i tolerancji wystartuje o godzinie 14:00 pod Pałacem Kultury i Nauki, a sam marsz ruszy o godzinie 15:00.

konto usunięte
z
queer.pl
dodany: 09.06.2021, 18:23:11
  • 134
  • #
    warszawa
  • #
    neuropa
  • #
    paradarownosci
  • #
    lgbt
  • #
    bekazprawakow
Rodriqu
Rodriqu 09.06.2021, 19:59:16
  • 0
Z punktu widzenia ewolucji, osobniki które nie podtrzymują tego procesu są jej naturalnym błędem, krótko mówiąc odrzutem z produkcji... jakoś nie chce dotrzeć ta oczywista prawda do chłopskiego rozumu. ¯_(ツ)_/¯


@videon: Chciałeś napisać: "Z mojego punktu widzenia". To o czym piszesz mało ma wspólnego z ewolucją.
Trzymaj, poczytaj sobie:
Rodriqu
Rodriqu 09.06.2021, 20:30:02
  • -2
@videon: Dziwne, nic nie piłem a czuję się jakbym był pijany, po przeczytaniu tego.
Co ty bełkoczesz? Weź napisz jeszcze raz, po polsku, oraz posłuż się poprawną definicją ewolucji.

plackojad
plackojad
06.06.2021, 10:50:27
  • 51
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 15:47:13
  • 0
Jak zapewne wiecie, dla neuropy żadne odstępstwo od jedynie słusznego przekazu jest wręcz zbrodnią, którą trzeba jak najszybciej naprostować. Tu pierwszy w tym odcinku przykład:

https://www.wykop.pl/wpis/58000899/tvp-promuje-antynaukowa-homofobiczna-ksiazke-oto-n/ - odnośnik do tego znaleziska


@plackojad: Rozumiem, że Ty byś nie wykopał znaleziska, przykładowo: "Gazeta Wyborcza promuje antynaukową, polonofobiczną książkę"? - w takiej, której by np. pisano: "Faktem naukowym jest, że Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki". Rozumiem, że nie widziałbyś nic złego w takim artykule
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 15:53:17
  • 0
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Zresztą, teza jakoby #neuropa czy #lgbt próbowała przeforsować tezę, że homoseksualizm jest determinowany tylko genetycznie jest śmieszna - wystarczy zajrzeć na aktywność artpopa (lub innych pro-lgbt) by szybko przekonać się, że tak nie jest.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 16:23:58
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 16:30:04
  • 0
nie widziałem jeszcze dyskusji o wpływie czynników postnatalnych.


@Rodriqu: *w sensie, w okresie wczesnego dzieciństwa
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 17:06:17
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 18:13:31
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 18:26:57
  • 0
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Znowu te skutki? Przecież pod tamtym znaleziskiem o tym pisaliśmy. Nawet Tygodnik TVP stoi po mojej stronie (XD) i twierdzi, że takie są przyczyny homoseksualizmu. Tak samo to opisało wpolityce.pl
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/552969-brutalna-rzeczywistosc-homoseksualizmu-oczami-psychologa
Rodriqu - @DerLiebhaberder_Lebkuchen: Znowu te skutki? Przecież pod tamtym znaleziski...

źródło: comment_1623003950rkoiv799MNbhB3aprplNML.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 06.06.2021, 18:37:51
  • 0
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Jakiej tezy? Przecież autorka pisała właśnie o takich czynnikach zewnętrznych, dlatego też tuż pod tym pisze o tym, że czynniki zewnętrzne jedynie wpływają na samoakceptację - ona pisze o wpływie społeczeństwa. Akurat nauka jest dosyć zgodna, że społeczeństwo ma absolutnie znikomy wpływ na orientację.
  • Odpowiedz
G.....5
G.....5
konto usunięte 04.06.2021, 20:17:37
  • 469
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 223
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 21:45:50
  • 10
Tylko mówię, że jedyna partia wolnościowa w Polsce która szanuje wolny wybór obywateli i wolności, to Konfederacja, i jeżeli ktoś ceni liberalizm i libertarianizm


@Nie_RabarbaR: sad Możemy! i .Nowoczesna noises ( ͡° ʖ̯ ͡°)


i jeżeli ktoś ceni liberalizm i libertarianizm (a w szczególności swoje wolności jako człowieka i obywatela),
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 22:08:32
  • 5
Ah tak, bo przecież to właśnie Konfederacja jest partią w której każdy poseł powtarza tylko ten sam przekaz. To nie jest wcale tak, że niektórzy w konfederacji są zwolennikami aborcji, a inni nie. To nie jest tak, że tam są osoby o różnych poglądach.


@Nie_RabarbaR: Brawo, klap klap, zaczynasz coś rozumieć.

K0nfiarze to zgraja cyrkowców-populistów wyciągniętych z
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 22:35:49
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 23:02:57
  • 2
Osoby LGBT będą miały dosłownie identyczne prawo do adopcji jak osoby hetero. 1:1. Żadnych różnic.


@Nie_RabarbaR: Ale wiesz, że geje nie chcą mieć żon, tak?
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 23:05:30
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 23:08:38
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 23:11:20
  • 6
@Nie_RabarbaR: a no tak, program RN nie ma nic wspólnego z konfą, wiadomix. Konfa dojdzie do władzy to oczywiście RN nie będzie próbował realizować swojego programu.
  • Odpowiedz

184

Władze Kościoła kontra wierni: Małżeństwa homoseksualne

Pokaż treści 18+

Władze Kościoła kontra wierni: Małżeństwa homoseksualne

Stanowisko władz Kościoła katolickiego pozostaje w otwartej sprzeczności z przekonaniami zdecydowanej większości obywateli i katolików w krajach zachodnich (podkreślmy, także katolików!). W wielu innych krajach stanowiska władz Kościoła nie podziela znaczna część mieszkańców, włącznie z katolikami.

konto usunięte
z
polskiateista.pl
dodany: 04.06.2021, 06:34:32
  • 233
  • #
    katolicyzm
  • #
    dzbanywiary
  • #
    bekazkatoli
  • #
    neuropa
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 10:38:42
  • 2
sami zaczęli pajacować to teraz niech się nie dziwią, że niektórzy ludzie są na nich wkurzeni. Gdyby nie chceli naruszać statusu quo to nikt by nic nie mówił.


@WhitePilled: Ale po co poruszasz temat kompromisu aborcyjnego i "niszczenia" kościołów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

to tak samo jest jak lewactwo wmawia wszystkim ze kazdy ksiadz to p-----l. przeciez chyba codziennie w gorących jest
Rodriqu - > sami zaczęli pajacować to teraz niech się nie dziwią, że niektórzy ludzie...

źródło: comment_1622803032Ni0kGLVoZ5wdJ4gDQbfCJK.jpg

Pobierz
Rodriqu
Rodriqu 04.06.2021, 11:28:27
  • 2
@WhitePilled: O kurde, faktycznie, andrzej miał rację:

Ale nie będę się produkował w rozmowie z człowiekiem o umyśle lotnym jak magik.
technojezus
technojezus
03.06.2021, 09:18:05
  • 136
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 03.06.2021, 10:13:16
  • 17
@technojezus: Ej lewaku, ale z czym ty masz problem? Karaluch może stwierdzić, że boge nie ma i katole marnują czas; ty możesz powiedzieć, że geje są chorzy psychicznie; ja mogę się z tobą nie zgodzić, nazwać cię idiotą bez szkoły i pokazywać ci, że tak nie jest. Aż tak boli cię wolność? Mamy wszyscy przestać wyrażać swoje opinie, bo mogą urazić czyjeś uczucia? Trochę to "lewackie".

Korolek napisał:

W rzeczywistości
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 03.06.2021, 10:19:51
  • 1
@technojezus: Jaką lewą stronę? O czym ty gadasz? Ateizm i poparcie LGBT to już lewactwo?
A jak myślisz, że neuropa to lewica to XDDD. Weź się ogarnij, siedzisz tu 4 lata.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 03.06.2021, 10:38:05
  • 7
@technojezus: Napisałeś:

guru skrajnie lewicowych neuropków

Kto tu szpagaty robi?

Pod względem światopoglądowym neuropa jest oczywiście w lewą stronę przechylona, ALE z naciskiem na wolność - na liberalizm (ten klasyczny, nie amerykański). Więc ciężko to mówić o typowym
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 03.06.2021, 11:03:44
  • 2
Nie moja wina, że ty negujesz, ze Koroluk jest traktowany jak guru wśród dużej części neuropy


@technojezus: A czy ja to neguję? XDDD Weź przeczytaj moje komentarze jeszcze raz. Ja neguję rzekome skrajne lewactwo neuropy.

Nienormalne jest natomiast wyśmiewanie się z osób wierzących, tylko dlatego że ktoś nie
  • Odpowiedz

1563

TVP promuje antynaukową, homofobiczną książkę - oto "najlepsze" cytaty...

Pokaż treści 18+

TVP promuje antynaukową, homofobiczną książkę - oto "najlepsze" cytaty...

Przeczytałam artykuł Tygodnika TVP, żebyście wy nie musieli... ale zostawiam wam moje "ulubione" fragmenty.

konto usunięte
z
queer.pl
dodany: 02.06.2021, 06:22:54
  • 384
  • #
    tvpis
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    nauka
  • #
    neuropa
Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 06:51:22
  • 68
@herszt_plemienia_Hui: Tak bardzo skupił się na nauce, że aż zapomniał poprzeć swoje wysrywy badaniami XD
Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 08:36:16
  • 6
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Ty, ale weź przeczytaj co linkujesz:

This effect is said to be the result of the mother's immune system having a maladaptive reaction to the male-specific proteins associated with the Y-chromosome during pregnancy.


Czynnikami środowiskami są najczęściej hormony w ciele matki. NIE są to czynniki zewnętrzne w kontekście
Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 08:43:59
  • 2
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Otóż nie. Przeczytaj załączony fragment jeszcze raz. Mowa jest o czynnikach już długo po urodzeniu się, w trakcie dzieciństwa. Nie są to powyższe czynniki środowiskowe. Autorka artykułu ma rację, że takie czynniki nie wpływają na orientację. (zewnętrzne - w trakcie dzieciństwa - wpływ rówieśników)
Rodriqu - @DerLiebhaberder_Lebkuchen: Otóż nie. Przeczytaj załączony fragment jeszcze...

źródło: comment_1622623276zPN9KqSWLtAJC7zMN9fEXi.jpg

Pobierz
Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 12:02:49
  • 1
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Nie, mowa jest o przyczynach.
Autor książki twierdzi, że homoseksualizm bierze się między innymi np. z izolacji od rówieśników (to można wywnioskować częściowo z tego fragmentu oraz ze wcześniejszych ["Homoseksualizm jest w rzeczywistości zaburzeniem charakteru i rozwoju emocjonalnego danej osoby, szczególnie w odniesieniu do rozwoju jej identyfikacji płciowej i związanej z płcią pewności siebie"]).
Autor nie twierdzi, że homoseksualizm powoduje, że dziecko jest małe, słabe lub grube czy chude
Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 12:30:56
  • 0
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Czyli jednak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Weź przeczytaj cały ten artykuł i zamieszczone tam fragmenty. Serio, całkowicie tego nie zrozumiałeś.
Zresztą, to i tak nie ma znaczenia. Ten Aardweg nie poparł swoich tez żadnymi badanami, jedynie własnymi uprzedzeniami nie mającymi nic wspólnego z rzeczywistością.

Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 12:35:13
  • 0
I słusznie, nawet nie jest to potwierdzone.

I słusznie


@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen:
Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 12:49:39
  • 1
@Der_Liebhaber_der_Lebkuchen: Ehh, no dobra tutaj może za daleko posunąłem się z przypuszczeniami, ale to przez to, że nie wkleiłem reszty artykułu z wiki, myślałem, że jesteśmy obaj świadomi kontekstu.

Van den Aardweg rejects the idea that homosexuality is a biologically innate trait.[5] Instead, he calls homosexuality (an expression of) "a disease of infantile self pity."[6]

Van den Aardweg promotes opinions that the Irish Times describes as conspiracy theories, including that
Prezydent-Camacho
Prezydent-Camacho
02.06.2021, 09:31:03 via iOS
  • 62
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 02.06.2021, 11:42:13
  • 6
ja mam #heheszki z tego jak się #neuropa biczuje do faktu bezinteresownego wspierania ludzi LGBTQiA+


@hiperchimera: Błagam, pokaż gdzie #neuropa się do tego biczuje. JEDEN wpis, o nic więcej nie proszę. Bo wiesz, głupio by było gdybyś walił chochoła. Z tego co ja widziałem, to wszyscy od #antykapitalizm, #neuropa po #lgbt podkreślają, że firmom chodzi tylko o
Rodriqu - > ja mam #heheszki z tego jak się #neuropa biczuje do faktu bezinteresowneg...

źródło: comment_16226336071bKbhv67JvKuXkaa5tSWLU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

1297

"Zostałem 'kapusiem', bo ujawniłem trans-grzechy"

Pokaż treści 18+

"Zostałem 'kapusiem', bo ujawniłem trans-grzechy"

Zeszłego lata odkryłem w internecie tajną grupę trans-aktywistów, którzy sprzedawali dzieciom hormony za pomocą serwera on-line. Na tym serwerze popularnym tematem, oprócz hormonów, była też wymiana pornografii dziecięcej w zamian za środki farmakologiczne, które miały nieletnim “zmienić...

Tygodnik_Solidarnosc
z
tysol.pl
dodany: 31.05.2021, 20:57:10
  • 277
  • #
    polska
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
  • #
    policja
  • #
    kryminalne
  • #
    ciekawostki
Rodriqu
Rodriqu 01.06.2021, 08:01:34
  • -1
a homoseksualizm nadal zgodnie z literaturą jest chorobą


@heretyk85: Nie jest

nigdy nie został wykreślony z listy chorób/wad
Rodriqu
Rodriqu 01.06.2021, 17:38:44
  • 0
@milewiczwaldek: Dobrze, że to polecasz. Dobrze by też było gdybyś to przeczytał do końca. Zwróć uwagę na sekcję "Ukazanie się badania Hooker" i następne po tym. A co do listy chorób to było na odwrót. Homoseksualizm został tam wpisany bez jakichkolwiek dowodów naukowych, natomiast wypisany miał zostać pod wpływem nowych badań, ale konserwatyści nie chcieli się na to zgodzić i wymusili referendum - które przegrali. Przeczytaj "Wydarzenia w latach 1970–1974"
Rodriqu
Rodriqu 01.06.2021, 17:42:10
  • 0
@milewiczwaldek: Rozumiem też, że to:

Obecnie istnieje naukowy konsensus, że homoseksualizm jest normalnym wariantem ludzkiej seksualności, co potwierdzają oświadczenia szeregu organizacji naukowych, m.in. Światowej Organizacji Zdrowia, Światowego Towarzystwa Psychiatrycznego, Panamerykańskiej Organizacji Zdrowia, Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego, Amerykańskiego Towarzystwa Psychoanalitycznego i Amerykańskiego Towarzystwa Medycznego[9][10][11][12][13].


To też sprawka aktywistów gejowskich? Dwóm procentom ludzi, z "zaburzeniami psychicznymi", udało się zaszantażować cały cywilizowany świat? No to nieźle...
Rodriqu
Rodriqu 01.06.2021, 17:53:37
  • 0
@milewiczwaldek: XDDD
Tym możemy zakończyć tę jakże ciekawą dysputę.

PS Rozumiem, że ten pan ( https://en.wikipedia.org/wiki/Gerard_J._M._van_den_Aardweg , lub jeżeli chcesz kogoś bardziej znanego to nawet popularny profesor Mark Regnerus) ma zniszczone życie? Wszelkie katolickie instytucje naukowe (których jest mnóstwo w PL, a nawet więcej w USA) też?
Rodriqu
Rodriqu 01.06.2021, 17:56:44
  • 0
@milewiczwaldek: Piszesz o Aardwegu? Gdzie zrobiono z niego nazistę?
Rodriqu
Rodriqu 01.06.2021, 18:04:04
  • 0
@milewiczwaldek: Czytam i czytam ten fragment i widzę tylko, że Aardweg promuje teorię, że NSDAP było pełne gejów. Nigdzie nie widzę twierdzenia, że on jest nazistą. Według mnie, zobaczyłeś słowo "Nazi" i natychmiast zadziałał u ciebie efekt potwierdzenia.

Efekt potwierdzenia, błąd konfirmacji, strategia konfirmacyjna – tendencja do preferowania informacji, które potwierdzają wcześniejsze oczekiwania i hipotezy, niezależnie od tego, czy te informacje są prawdziwe[1]. Powoduje, że ludzie poszukują informacji i zapamiętują
k.....k
k.....k
konto usunięte 01.06.2021, 11:03:59
  • 464
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 01.06.2021, 12:09:03
  • 35
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
szpongiel
szpongiel
28.05.2021, 09:38:06
  • 43
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 28.05.2021, 14:55:06
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

4072

Mentzen za wolnością słowa, chyba, że chodzi o obrażanie Boga

Pokaż treści 18+

Mentzen za wolnością słowa, chyba, że chodzi o obrażanie Boga

Boga nie wolno obrażać, ale małe dzieci mogą cierpieć, gdy chce się "batożyć homoseksualistów".

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 25.05.2021, 21:14:25
  • 1051
  • #
    polska
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 06:01:35
  • 4
@AsWywiaduRadzieckiego: Ale ty weź może przeczytaj cały ten artykuł z wiki:

Jak pokazują badania, orientacja seksualna jest stabilna u większości ludzi[62][63][64], a u części osób, zwłaszcza u kobiet, jest ona płynna lub zmienna

W raporcie Centrum Uzależnień i Zdrowia Psychicznego znajduje się informacja, że u niektórych ludzi orientacja seksualna jest ciągła i staje się stała w określonym momencie życia, u innych orientacja jest płynna i może zmieniać się przez całe życie
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 06:06:34
  • 43
@Zachodniopomorzanin: Ilu tych księży zostało napadniętych za bycie księdzem? Bo z tego co widzę to były to albo pijackie burdy, albo sprawy prywatne, albo napady rabunkowe. Co jak co, ale beznadziejny przykład dałeś, bo akurat księża to żyją w Polsce jak pączki w maśle, szczególnie w mniejszych miejscowościach, gdzie są nietykalni.
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 07:24:13
  • 27
Ja też bym się bał np. stawiać klocka w autobusie widząc jak mogę być przez to odebrany.


@Zachodniopomorzanin: Trzymanie się za ręce == stawianie klocka w autobusie. XDD Nie no, te porównania zawsze mnie rozbrajają xD. Świetnie pokazujesz swoje odklejenie od rzeczywistości.

Wypaczenia, a zwłaszcza te które ludzi w dominacji obrzydzają (natury nie zmienisz),


Jak to nie zmienisz? Przecież kościołowi udało się znormalizować homofobię.
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 14:03:42
  • 0
Okłamuje się społeczeństwo właśnie takimi ideologicznymi przekazami, że jest jakaś stała zdeterminowana biologicznie grupa ludzi na poziomie 2-7%. Właśnie o to chodzi, że nie jest to stała grupa i nie jest wyłącznie determinowana biologicznie. A taki pogląd stara się forsować na siłę promując głównie hipotezę, że odpowiada za to wyłącznie wpływ hormonów w wieku prenatalnym lub geny.


@AsWywiaduRadzieckiego: Mylisz fakty, ze swoją opinią ;)

To, że istnieją np. badania pokazujące, że
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 14:08:04
  • 0
To znaczy, że równie dobrze wpływ na to mogła mieć dieta pełna hormonów żeńskich, a jak wiemy jest ich coraz więcej w wodzie, tudzież jakieś długotrwałe czynniki psychiczne np. molestowanie seksualne przez osobę tej samej płci.


@AsWywiaduRadzieckiego: Halo, terapie nie działają, po latach prób i błędów tego dowiedliśmy. Twoje ideologiczne zakłamywanie nie zmieni rzeczywistości :)
A molestowanie nie zmienia orientacji - to bujda.

Nie znajdują żadnego powiązania z przyszłym rozwojem
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 16:03:49
  • -1
A kto pisze o jakiejś terapii? Ty rozumiesz w ogóle co czytasz? XD Ja cały czas piszę o przyczynach. Nie zamierzam i nie zamierzałem nikogo z niczego leczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@AsWywiaduRadzieckiego: Wiem co przeczytałem, po prostu wiem do czego takie dyskusje najczęściej zmierzają, więc może trochę chciałem pójść do przodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jakie inne? proszę o przykłady tych badań. Bo wszystkich
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 16:04:00
  • -1
@AsWywiaduRadzieckiego:
A co do biologiczności to poczytaj sobie o tym:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fraternal_birth_order_and_male_sexual_orientation

the odds of having a gay son increase from approximately 2% for the first born son, to 3% for the second, 5% for the third and so on

Ray Blanchard considers the effect to be "one of the most reliable epidemiological variables ever identified in the study of sexual orientation",[7] and J. Michael Bailey has said that no plausible
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 18:03:47
  • -1
@AsWywiaduRadzieckiego: Ehhh, pisałem i wywaliło mi komentarz... dzięki wykop ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Odpowiem w skrócie, na najważniejsze.

O to chodzi, że jeśli tożsamość i orientacja seksualna byłyby wyłącznie kwestią ludzkiej psychiki, to liczba ta byłaby dowolna.


@AsWywiaduRadzieckiego
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 18:08:01
  • 0
@AsWywiaduRadzieckiego: Tam przy tych czynnikach środowiskowych to się trochę pogubiłem - zignoruj to xd.

Na to chciałem odpowiedzieć:

Skoro istnieją czynniki środowiskowe i wpływ społeczeństwa, to nigdy nie będzie to grupa stała.

wpływ społeczeństwa jest tylko na identyfikację, nie na orientację. A środowiskowe-prenatalne niby czemu temu przeszkadzają? Tu odsyłam do tego older brother effect. To jest stałe.

1527

Stalkował i pobił geja. Poszkodowany o wyroku: "jak splunięcie w twarz"

Pokaż treści 18+

Stalkował i pobił geja. Poszkodowany o wyroku: "jak splunięcie w twarz"

Szedł w stronę swojego mieszkania, mijając dwóch mężczyzn. Jeden z nich zaczął za nim podążać, wyzywając go od "ku**w" i "ped**ów". Napastnik przyspieszył kroku, dogonił Tomasza w sklepie (w którym ten chciał się ukryć) i tam go pobił. Recydywista dostał niski wyrok, bez uwzględnienia recydywy.

konto usunięte
z
queer.pl
dodany: 26.05.2021, 06:40:36
  • 469
  • #
    pobicie
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    agresja
  • #
    lgbt
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:02:01
  • -4
Dla tych co piszą, że pojedyncze przypadki nie świadczą o powszechnej homofobii w Polsce.

nie wolno go tolerować

24%


jest rzeczą normalną

14%
Rodriqu - Dla tych co piszą, że pojedyncze przypadki nie świadczą o powszechnej homof...

źródło: comment_1622016061PzUtMCR3Fodv1ENughwJjx.jpg

Pobierz
  • 81
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:10:54
  • -12
@Wyrewolwerowanyrewolwer: Przypominam, że ten pogląd jest sprzeczny z wiedzą naukową, homoseksualizm nie jest odstępstwem od normy, więc też nie świadczy to dobrze o Polsce.
@benzene
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:18:51
  • -10
@Wyrewolwerowanyrewolwer: Co mają procenty do tego? Norma w psychologii nie definiuje się tak jak myślisz.

Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to rodzaj konstruktów wyznaczających na różne sposoby wzorce zwyczajnych zachowań i cech ludzi – na przykład jako przeciętne, zgodne z przewidywaniami, czy społecznie lub moralnie pożądane.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_(psychologia)

badania naukowe wykazały, że homoseksualność jest normalną i naturalną wariacją w ludzkiej seksualności

https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:19:08
  • -7
@popmart: wyżej
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:26:58
  • -3
@popmart: Czy istnienie homoseksualizmu u stałego procenta populacji nie jest przewidziane? Nie rozmawiamy o statystyce. https://naukowy.blog.polityka.pl/2019/12/18/ktora-norma-jest-normalna/
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:36:37
  • -3
@popmart: Nie rozmawiamy o statystyce, spójrz na definicję z wyżej:

Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii

zgodne z przewidywaniami, czy społecznie lub moralnie pożądane.

Spójrz na artykuł, który
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:40:48
  • -5
@sexlord: Tysiąc wykopków jest bordo, zawsze tak jest. Normalne jest to, że bordo tyle będzie.
Znowu, z wyżej:

Norma - zgodne z przewidywaniami, czy społecznie lub moralnie pożądane.

Jest tysiąc bordo - jest to zgodne z przewidywaniami i pożądane. Bordo jest normą. Normą nie jest np. różowy kolor nicku.
Natomiast bordo nie jest typowe - normą w sensie statystycznym. Nie ma to związku z normą społeczną. Bordo nie są wyzywani
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:49:50
  • -3
@sexlord @popmart: Co byście zaznaczyli w tej ankiecie gdyby przenieść ją na wykopowe realia? Mniemam, że "bordo jest rzeczą normalną."

Zresztą, @popmart sam się zgodziłeś, że homoseksualizm jest normalny, więc pewnie byś zaznaczył: "homoseksualizm jest rzeczą normalną"? Więc ludzie którzy zaznaczyli "odstępstwo od normy", uważają, że homoseksualizm nie jest normalny - w sensie nie jest normalną orientacją. Z kontekstu i innych pytań wynika, że pytanie nie było o
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 08:58:33
  • -2
@popmart: Co byś zaznaczył? Bo z tego co piszesz to wychodzi na to, że chyba najchętniej byś zaznaczył obie te opcje. Tylko, że tak trochę sprzeczne to jest, bo te pytania dotyczą właśnie normy uznaniowej, nie badawczej. Więc chyba tylko jedna odpowiedź by Ci pasowała?
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 09:00:51
  • -2
@popmart: To było z CBOS.
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 11:06:15
  • 2
Ten cały wątek to jedno wielkie XD. Jedni traktują normę jako przeciwieństwo patologii lub jako coś społecznie normalnego, a inni patrzą na to czysto statystycznie. I żadne z tych podejść nie jest złe.
Ja, patrząc po kontekście i pozostałych pytaniach badania CBOS-u myślę, że większość wybierających odpowiedź: "jest odstępstwem od normy, należy tolerować" traktuje homoseksualizm jako zaburzenie lub "coś złego", ale toleruje to zjawisko - nie walczy z nim. Jednak rozumiem, że
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 11:21:56
  • 0
Czyli korzystać z metod leczenia bezpłodności.

@Arv_:

"bezpłodność to trwała niemożność posiadania potomstwa"
https://pl.wikipedia.org/wiki/Niep%C5%82odno%C5%9B%C4%87#Bezp%C5%82odno%C5%9B%C4%87
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 11:24:47
  • 1
@Arv_: Jeżeli to, że geje nie mają dzieci (choć często mają), uznajesz za argument za tym jakoby był to stan upośledzający organizm to również zwykła niechęć do posiadania dzieci lub antynatalizm musiałbyś uznać za stan patologiczny.
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 12:24:10
  • 1
Czy homoseksualizm to kwestia wyboru? Tak jak niechęć (co to takiego?) albo antynatalizm?


@Arv_: Nie jest kwestią wyboru, ale to czy znajdziesz sobie żonę, czy jednak będziesz szukał kogoś kto będzie ci się podobał, już tak.
A co do antynatalizmu to zastanów się nad tym trochę głębiej - otóż, organizm stwierdza, że nie będzie się rozmnażał i nie przekaże swoich genów dalej. Zgodnie z tym co pisałeś to jest stan
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 12:41:51
  • 2
Genu homoseksualizmu nie znaleziono. Nie ma prostej korelacji między genetyką a homoseksualizmem...


@Arv_: Nie znaleziono, bo mnóstwo genów za to odpowiada.

Czyli geje mogą normalnie żyć w parach hetero i nie bawić się w tęczowe
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 13:09:07
  • 3
@Arv_: Cała ta twoja dyskusja to próba zracjonalizowania swojego uprzedzenia. Możesz sobie mówić, że do gejów nic nie masz, jasne... gdybyś nie miał to byś nie robił tu fikołków i nie tworzył jakiś pokracznych teorii, tylko byś zaakceptował dzisiejszą wiedzę naukową (tak wiem, kiedyś bili gejów....). Pozdrawiam, idź siej swoje teorie do innych znalezisk.

Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 16:18:07
  • 0
@Arv_: xD, tyle mogę ci powiedzieć. Wymyśliłeś sobie własną definicję choroby, ujowo uzasadniłeś czemu geje są upośledzeniu i sobie siedzisz zadowolony. Wielka schizma normalnie dx. Jeszcze załóż własny "kościół", wolny od tej złej lewackiej politopoprawnej nauki, bo zara pedofilie zalegalizujo.

Po co miałbym to robić? Nie potrzebuję racjonalizacji.


@Arv_: Racjonalizacja nie jest procesem świadomym, mój drogi ;)

Racjonalizacja (od łac. ratio „rozum”) – w psychologii jeden z mechanizmów
czeskiNetoperek
czeskiNetoperek
czeskiNetoperek
26.05.2021, 13:08:10
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 13:15:46
  • 5
@czeskiNetoperek: co? XD przecież już jeden prawak (i 700 wykopków) to łyknął
https://www.wykop.pl/wpis/57822103/pozytywna-historia-z-bekaztwitterowychjulek-w-tle-/
@ImInLoveWithTheCoco
Rodriqu - @czeskiNetoperek: co? XD przecież już jeden prawak (i 700 wykopków) to łykn...

źródło: comment_16220348780R2IKT7AQvfGXAm8T7lA5C.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 13:24:55
  • 7
@ImInLoveWithTheCoco: Przecież to oczywiste.
Lewica popiera 500+ to czemu mieliby się śmiać z matematyczki xD.
I też to "zwykłe rodziny są ble..., gejowskie super" XD Jak jeszcze byłbym w stanie może uwierzyć w takie rzeczy w USA wśród najbardziej radykalnych feministek czy coś, tak tutaj w PL to naprawdę....
A już na pewno nie uwierzę, że z pro-lgbt+, gdzie niby sama była bi, stała się otwartą homofobką dx.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 13:37:09
  • 1
@ImInLoveWithTheCoco: Powiem ci tak, albo ona jest naprawdę wyjątkowo głupia (ale to tak potężnie, bez żadnej samodzielnej myśli w głowie, więc nie cieszyłbym się z przemiany - bo teraz to prawaki mają głupią "julkę") albo to bejt prosto z USA od prawaka co się za dużo Paula Watsona i bandy naoglądał. A też zadziwia brak szczegółów - o czym ona właściwie pisze, o jakiej organizacji, środowisku? Pisze, tylko coś o
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 13:46:09
  • 4
@ImInLoveWithTheCoco: xD czego się spodziewałeś, że ją wystalkuje czy co. Ty też nie masz dowodu, że to nie bejt. Ty masz swój świat gdzie tacy ludzie i historie są prawdziwe, i ok, ja mam swój gdzie to jest absurdalne. Powodzenia w tej bańce.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Rodriqu

  • Polska
  • http://www.wykop.pl
  • mail@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 22.06.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 26.03.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking