Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko143
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Rodriqu

Rodriqu

Dołączył 12 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4039
  • Znaleziska 832
  • Mikroblog 3207
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 71
NapalInTheMorning
NapalInTheMorning
26.05.2021, 06:13:17
  • 1302
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 83
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 07:50:03
  • 19
A ile się mówi o tych rzadkich chorobach a ile o typach, którzy sie po pupach ?


oho, fiksacje już wlatują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rodriqu - > A ile się mówi o tych rzadkich chorobach a ile o typach, którzy sie po pu...

źródło: comment_1622015371wrvLMhmOaNONfYBVCEszym.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
4pietrowydrapaczchmur
4pietrowydrapaczchmur
25.05.2021, 17:26:42
  • 3
Pan Elliot Page proszę państwa.
Nie żeby pochwalać i nie żeby wyśmiewać czy potępiać.
Zapodaje jako ciekawostkę.

I z tej okazji mam jeszcze pytanie i proszę o przemyślane wypowiedzi.
Wiem że to nadal biologiczna kobieta. Nich będzie że wg niektórych z was ma zaburzenia psychiczne a wg innych hormonalne lub jeszcze inne. Skoro czuła się źle w swoim ciele i teraz czuje sie dobrze oraz robi wszystko by jednak zmienić płeć to gdybyście znali jego osobiście
4pietrowydrapaczchmur - Pan Elliot Page proszę państwa.
Nie żeby pochwalać i nie żeb...

źródło: comment_16219621846YGMSpp3dOUVTGcxxRwmdI.jpg

Pobierz

Jaki zaimek osobowy:

  • On 77.0% (87)
  • Ona 23.0% (26)

Oddanych głosów: 113

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 26.05.2021, 06:32:05
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
qluch
qluch
25.05.2021, 20:30:34
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 21:00:57
  • 0
@Aik32fr45yd: Niezły bełkot, sam siebie wyjaśniasz na początku.
Powiedz mi, co mają robić osoby LGBT (oraz inne domagające się normalnego traktowania)? Rozumiem, że zbieranie się razem i walka o swoje prawa - niet, bo to już sekta. Więc co?
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 21:21:31
  • 0
Nie powiedziałem żeby nie protestowali tylko żeby nie robili szopki wokół siebie poprzez robienie z siebie ofiary i tyle.


@Aik32fr45yd: Co to znaczy, tak konkretnie? Kiedy robią z siebie ofiarę? Czym jest to "odstawianie szopki"? Gdy wspominają o tym, że nie mogą się przejść się po ulicy ze swoim partnerem w swoim mieście? Gdy mówią, że rodzice ich nie akceptują? To jest robienie z siebie ofiary? Mają o tym nie
  • Odpowiedz
waro
waro
25.05.2021, 09:45:39
  • 24
Szczepionki:

Lewica - wirusy i epidemie są niebezpieczne dla ludzi (w przeciwieństwie do szczepionek), trzeba się szczepić oraz stosować jakieś formy nacisku na tych, którzy nie chcą tego robić

Prawica - wolność jednostki do samodecydowania jest podstawowym prawem człowieka, nawet w kwestii szczepień!

Małżeństwa
waro - Szczepionki:

Lewica - wirusy i epidemie są niebezpieczne dla ludzi (w przec...

źródło: comment_16219360988sk8tTIr3u7kASaXd92zBW.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 12:02:25
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
b.....s
b.....s
konto usunięte 24.05.2021, 14:19:37
  • 10
"Dwie kobiety mogą być dobrymi matkami, jednak żadna z nich nie może być dobrym ojcem"
Change my mind (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
#4konserwy #neuropa #rodzice #lgbt
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 07:35:16
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 07:41:00
  • 1
@bartolomis: Chciałem się rozpisać o Regnerusie, ale ten temat był tak często poruszany na wykopie, że myślę, że ty doskonale wiesz jak dużo rzeczy jest nie tak z tym badaniem.

Dlatego zalinkuję tylko to: https://pl.wikipedia.org/wiki/New_Family_Structures_Study#Krytyka i:

Ponad 200 badaczy i uczonych podpisało się pod listem do redakcji czasopisma „Social Science Research”, w którym zakwestionowali nadzwyczajnie szybki proces recenzji naukowej publikacji jako niekompleksowy i nierygorystyczny, a metodologię badania i interpretację jego
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 07:44:31
  • 1
to krótka piłka, wskaż badanie, które stwierdza, że dziecko do prawidłowego rozwoju nie potrzebuje wzoru ojca i matki


@bartolomis: To już zrobił @Ekspert_od_niczego , badania od APA i badanie Rosenfelda, które sam wkleiłeś XD. Wszystkie stwierdzają, że dzieci w jednopłciowych rodzinach wychowują się prawidłowo i tak samo jak u hetero. A to oznacza, że NIE jest potrzebny żaden wzór ojca i matki. To co się liczy to stabilność, miłość,
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 07:48:43
  • 1
o Galileuszu też "większość" mówiła, że jest oszołomem


@bartolomis: może tak było. Za to nikt nie miał faktycznych argumentów przeciwko niemu. Natomiast przeciwko Regnerusowi jest mnóstwo, poczytaj wiki.

Kurde, kiedyś chyba czytałem dobry tekst pokazujący, że badanie Regnerusa, gdy się go "naprawi" z błędów i wywali błędne dane spowodowane niedbałością Regnerusa to się otrzyma z niego, że dzieci z rodzin jednopłciowych rozwijają się tak samo, a nawet trochę lepiej niż
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 07:51:47
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 08:16:32
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 09:08:40
  • 0
@bartolomis: Możesz sobie snuć teorie, ale dane jasno wskazują, że żaden wzorzec drugiej płci nie jest potrzebny - badania od eskperta, cenzus, APA. NAJLEPSZE dla dziecka jest czas, stabilność, akceptacja i tak dalej... Nasza płeć i inherentne jej cechy zapisane są w naszej naturze, wzorzec nie jest potrzebny.
A jeżeli odnosisz się do tego, że dzieci wychowywane przez samotną matkę są gorzej rozwinięte, bo nie mają ojca, to jest to
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 09:13:12
  • 1
tamte rzeczy są konieczne, ale nie wystarczające


@bartolomis: Powiedz to obecnej premier Finlandii, wychowanej przez parę lesbijek.

  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 25.05.2021, 09:34:37
  • 1
Dziecko potrzebuje i OJCA i MATKI q.e.d.


@bartolomis: xD, nie.
To, że zalałeś mnie nazwami książek nie oznacza, że masz rację dx.
Widzę, że ta dyskusja zmierza donikąd. Ja pokazuję badanie jasno stwierdzające, że nawet samotne matki wychowują dzieci tak samo jak hetero, a ty to ignorujesz, jak zresztą większość tego co napisałem. Może @Ekspert_od_niczego będzie chciał cię wyprowadzić z błędu, ja nie mam czasu. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
Bounty
Bounty
24.05.2021, 18:06:08
  • 212
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 93
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 24.05.2021, 19:02:02
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 24.05.2021, 19:11:34
  • 6
ale prosiłem o program Konfederacji


@Sok_Mandarynkowy: I się zaczyna...
Nie kłam, nigdzie wcześniej nie padło słowo "konfederacja", mowa była o prawicy, to i Ci program prawicowego Ruchu Narodowego dałem, który to ponadto jest częścią Konfederacji.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 24.05.2021, 20:59:29
  • 5
Skoro homoseksualizm jest tak samo normalny jak heteroseksualizm, to dlaczego homo stanowią 5 % w społeczeństwie, a hetero jakieś 95 % ?


@Sok_Mandarynkowy: XDDDD.
Skoro leworęczność jest tak samo normalna jak praworęczność, to dlaczego leworęczni stanowią 13 % w społeczeństwie, a praworęczni jakieś 87 % ?
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 24.05.2021, 21:06:42
  • 5
Leworęczni nie są objęci brakiem biologicznych możliwości


@Sok_Mandarynkowy: Homoseksualiści też nie, mnóstwo gejów ma biologiczne dzieci.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 24.05.2021, 21:14:32
  • 3
@Sok_Mandarynkowy: A co to ma do normalności? Bo tak trochę chyba z tematu schodzimy. Na początku pisałeś coś o dewiacji, więc spójrzmy:

dewiacja - «silne odchylenie od normy w zachowaniu, postępowaniu lub myśleniu» https://sjp.pwn.pl/slowniki/dewiacja.html

norma - Norma w psychologii, pedagogice specjalnej i psychiatrii to rodzaj konstruktów wyznaczających na różne sposoby wzorce zwyczajnych zachowań i cech ludzi – na przykład jako przeciętne, zgodne z przewidywaniami https://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_(psychologia)

Sam wcześniej napisałeś, że
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 24.05.2021, 21:17:38
  • 3
@Sok_Mandarynkowy: Ty weź chociaż do końca przeczytaj xd, w 30 sekund mi odpisałeś XDD.
Rodriqu - @Sok_Mandarynkowy: Ty weź chociaż do końca przeczytaj xd, w 30 sekund mi od...

źródło: comment_1621891054xgSgksWY1daU1jAsV0zyY0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Kempes
Kempes
21.05.2021, 12:36:41 via Android
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 13:16:27
  • 1
@hiperchimera: Przeczytaj ten wątek: https://www.wykop.pl/wpis/34926687/o-jakie-to-prawdziwe-lgbt-homoseksualizm-bekazlewa/
W szczególności komentarze liberalnysernik i artpopa
Rodriqu - @hiperchimera: Przeczytaj ten wątek: https://www.wykop.pl/wpis/34926687/o-j...

źródło: comment_1621603054nxPfQ1ArEM74ewMD0f8uUf.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 14:22:38
  • 0
@hiperchimera: No tak, ale co ma bezwstydność do tego?

Duma to «poczucie własnej godności i wartości»
Bycie dumnym ze swojej orientacji to nic innego nie wstydzenie się jej, nie uważanie się za gorszego z jej powodu. Ktoś kto jest dumny ze swojej orientacji nie ucieknie w kąt, gdy ktoś mu ją wypomni, tylko powie, że jest z niej dumny - nie czuje wstydu z jej powodu, nie wpływa ona negatywnie
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 14:24:40
  • 0
@hiperchimera: W sumie to można powiedzieć, że każdy hetero jest dumny ze swojej orientacji. Natomiast z osobami homoseksualnymi nie zawsze tak jest - stąd też istnienie Gay Pride, miesiąca dumy i innych takich. Dla hetero nie ma takich rzeczy, bo nie ma takiej potrzeby.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 14:32:55
  • 0
To na co masz wpływ.


@hiperchimera: No i masz wpływ na to jaki masz stosunek do własnej orientacji i właśnie to z tego nastawienia jesteś dumny. Ludzie chcą żebyś się wstydził tego jaki się urodziłeś, ale ty się tego nie wstydzisz - z tego jesteś dumny.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 14:37:21
  • 0
@hiperchimera: To po prostu nie jest duma z samej orientacji, a nastawienia do niej i tyle. "My attitude to homosexaulity Pride" jednak jakoś tak nie leży na języku jak Gay Pride.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 14:53:05
  • 0
@hiperchimera: To jest tak jak z dumą z bycia Polakiem. Dzisiaj kojarzy się z głównie z narodowcami, bo Polacy nie są prześladowani, tępieni itp. natomiast w czasach zaborów i tępienia polskości było to powszechniejszą postawą.
A i tak, nawet dzisiaj, to, że ktoś mówi, że jest dumny z bycia Polakiem nie musi oznaczać dumy z samego pochodzenia, a za to z historii i swoich przodków - analogicznie jak z dumą
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 14:56:35
  • 0
@hiperchimera: No i nie widzę w tym nic kontrowersyjnego. Najczęściej jak ktoś mówi, że szanuje Turinga za orientację to chodzi mu raczej o to, że dał radę przeżyć i akceptować samego siebie tyle lat w tak homofobicznym środowisku. Nawzajem.
  • Odpowiedz
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego
19.05.2021, 01:37:17
  • 41
Polecam ciekawy wpis:

https://www.wykop.pl/wpis/57641875/prosze-mirki-wytlumaczcie-mi-cos-bo-nie-rozumiem-p/205236459/#comment-205236459

Porusza temat, który od dawna mnie interesował, czyli skąd tak silna niechęć czy wręcz nienawiść do homoseksualizmu.

Ja
  • 176
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 06:41:30
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 06:45:59
  • 6
Dopóki nie zacząłem oglądać seriali to wcale mi to nie przeszkadzało ale jak na każdym kroku widzę promocję choroby/dewiacji/odmiennych upodobań to po prostu wyłączam serial i tyle.


@r4dzik: No to jesteś najwidoczniej jakimś dewiantem, bo większość ludzi po ekspozycji na homoseksualizm staje się mniej homofobiczna.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 07:00:12
  • 11
Właśnie przyznałes że inżynieria społeczna i ideologia LGBT jest uprawiana na szeroką skalę.


@JuliuszKalodont: No, tak jest, wszystko po to, aby zniszczyć tradycyjny model rodziny™.

I rozczaruje cię ale eksponowanie wulgarnego homoseksualizmu wzmacnia tylko niechęć do dewiantów


@JuliuszKalodont: Tak było, na zachodzie już dawno palą gejów.
Rodriqu - > Właśnie przyznałes że inżynieria społeczna i ideologia LGBT jest uprawian...

źródło: comment_1621407557jdBvsxuhlJo25KO5cJKsxV.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 07:29:48
  • 8
jestem zwolennikiem filozofii że rodzic ma prawo wychować dziecko jak chce.


@JuliuszKalodont: A ja nie jestem.
My, postmodernistyczni-neomarksiści kulturowi, uważamy, że w celu zaprowadzenia światowego nowego ładu, agendy 2030, inaczej znanego jako Wielki Reset - komunizm 2.0, konieczne jest osłabienie więzi rodziny, zdewaluowanie pojęcia miłości i podzielenie społeczeństwa na samotne, tępe jednostki, a to osiągniemy za pomocą:
- poszanowania drugiego człowieka bez względu na orientację - wychowywanie dzieci na
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 07:36:02
  • 5
A no tak, jak da sie samych bialych ludzi w filmie to jest to rasizm, ale wrzucanie wszedzie gejow jest juz haha teoria spiskowa prawakow xD


@RubinWwa: Stworzenie filmu z samymi białymi to już dosłownie holocaust i powinno to być karane śmiercią. Natomiast za każdego geja w filmie Soros daje dodatkowe miejsca w loży masońskiej, więc nie powinno dziwić, że jest to tak powszechne.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 07:40:09
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 07:57:07
  • 6
a ja nie uznaje zjawiska równouprawnienia dewiacji bo to sprzeczne z rozsądkiem i natura.


@JuliuszKalodont: sprzeczne z naturą, a już przede wszystkim z rozsądkiem, to są twoje jaskiniowe* poglądy apokaliptyku.
Za dużo alt-rightowych mediów się nażarłeś. Wyłącz internet, włącz myślenie - chociaż dla twojego zdemoralizowanego, nienawistnego umysłu już i tak jest pewnie za późno.

*bez obrazy dla jaskiniowców - akurat oni najpewniej nie byli homofobami.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 08:04:04
  • 7
Wlaczajac telewizor przecietna odoba nie chce byc narazona na sceny wykraczajace poza normy. Wlaczajac dzieciom tv, nie chcialbys aby przypadkowo obejrzaly jak komus elektryczna pila ucinaja glowe, bo w sumie to moga ogladac cos innego gdzie indziej.


@bacanahali: Dwóch chłopów trzymających się za ręce == ucinanie głowy piłą. Mam nadzieję, że moderacja usunie mój obrazek, lub chociaż da 18+.
Rodriqu - > Wlaczajac telewizor przecietna odoba nie chce byc narazona na sceny wykra...

źródło: comment_162141143258etW9VcVHs2txj1ZNu2PZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 08:10:53
  • 5
Aktywni szczycący się swoją dewiacją homoseksualiści nie są ludźmi kulturalnymi


@JuliuszKalodont: No masz rację, np. ci ludzie z obrazka wyżej, jak oni tak mogą? Tak niekulturalnie się zachowywać, nigdy w życiu podobnych rzeczy nie widziałem.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 08:24:05
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 21:04:12
  • 2
gdzie ja to napisałem? Czemu kłamiesz?


@JuliuszKalodont: Przeczyść sobie ekran, bo tak się oplułeś, że już nie widzisz co piszesz.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 06:03:05
  • 3
dorwiemy was przez wasze dzieci


@JuliuszKalodont: Co ta lewica...
Rodriqu - > dorwiemy was przez wasze dzieci

@JuliuszKalodont: Co ta lewica...

źródło: comment_1621490582y4idxMBo6WsGdomSLWE82S.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 06:11:46
  • 3
a ktoś Cię zmusza do posyłania swoich dzieci na religię?


@JuliuszKalodont: Tak, przypominam, że wszyscy są domyślnie zapisani na religię, a wielu Czarnków i innych Ordo Iurisów bardzo chciałoby przymusowego wychowania w duchu "prawa naturalnego".
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 07:08:02
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:10:00
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:15:08
  • 1
@JuliuszKalodont: Masz poczytaj sobie: https://pl.wikipedia.org/wiki/Masturbacja_dzieci%C4%99ca
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:16:23
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:18:32
  • 5
To że takie zjawisko występuje, nie oznacza że mamy go dzieci nauczać zboczeńcu


@JuliuszKalodont: Nikt nie chce nauczać masturbacji dzbanuszku, "Informacje i wiedza" czytać umiesz? Ta edukacja przeciwdziała katolickiemu wpajaniu winy za naturalne zachowania.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:20:27
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:28:02
  • 3
@JuliuszKalodont: Weź kilka głębokich wdechów, bo aż ślinka ci ścieka na klawiaturę i zgłoś się do lekarza bo jeszcze zrobisz jakiemuś dziecku krzywdę. Przeczytaj to wszystko jeszcze raz.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:40:14
  • 3
@JuliuszKalodont: Niesamowite jak bardzo ludzki umysł potrafi nagiąć rzeczywistość do swoich fiksacji, tak tak, ty jesteś bardzo normalny ze swoimi skojarzeniami i niezdrowymi impulsami, a cały świat zwariował.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 08:56:04
  • 5
@Moderacja @a__s ktoś tu chyba potrzebuje przerwy od wykopu, bo już temu panu psycha siada.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 09:43:14
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 10:00:32
  • 2
@Sandrinia: Juliuszek przypomniał sobie dzieciństwo, czytając o standardach edukacyjnych WHO, i nie wytrzymał niestety (╯︵╰,) [*]. https://www.wykop.pl/wpis/57688657/niezly-zawodnik-dzisiaj-padl-prawak-homofob-antysz/
Coś mu się pomyliło i na koniec nawet zaczął pisać o Covidzie xD
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 21.05.2021, 11:47:42
  • 1
I po co skarżyłeś? Nie zdążyłem odpisać...


@Ekspert_od_niczego: Uwierz mi, oszczędziłem Ci czasu. Po tym jak zaliczył całkowity meltdown czytając o WHO, dyskusja z nim już całkowicie straciła jakikolwiek sens (jakby dużo jej miała na początku... - picrel, już wtedy był BARDZO pewny swojej racji). Tak jak pisał @Adexi - niektórzy są niereformowalni, a już na pewno "lewackie" anony z internetu ich nie przekonają.
Homofobia Juliusza nie była oparta na
Rodriqu - > I po co skarżyłeś? Nie zdążyłem odpisać...

@Ekspertodniczego: Uwierz m...

źródło: comment_1621597784QXRwCsE2r5XQLCf41uoa4g.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
saakaszi
saakaszi
18.05.2021, 05:55:02 via Android
  • 1114
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 228
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 05:50:09
  • 0
@szudow: Odmieńcem to co najwyżej jesteś ty, a jako, że nie chcę mi się nawet klawiatury na ciebie marnować to łap:
Rodriqu - @szudow: Odmieńcem to co najwyżej jesteś ty, a jako, że nie chcę mi się naw...

źródło: comment_1621489751Otc8RPMeXrW4Mcii9OUQRF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 20.05.2021, 05:53:55
  • 2
@szudow: Nie każdy jest dewiantem jak ty i to właśnie jest wspaniałe.
  • Odpowiedz
grim_fandango
grim_fandango
19.05.2021, 16:41:18
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 16:47:46
  • 15
Konfederacja jest za WOLNOŚCIĄ


@grim_fandango: Nowomowa, typowe dla zamordysty.
Rodriqu - > Konfederacja jest za WOLNOŚCIĄ

@grim_fandango: Nowomowa, typowe dla za...

źródło: comment_1621442850DqA7FOvjI5eaOwMlfeAoSt.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Filippa
Filippa
18.05.2021, 11:45:55
  • 93
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 12:20:19
  • 40
@Wiktorgg: homoś się nie afiszuje - nikt, nawet jego żona, nie wie, że jest homoseksualistą.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 18:20:55
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 18:51:12
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 18:57:15
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 19:19:51
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 15:13:51
  • 2
LGBT jest tak normalne, że gdyby wszyscy ludzie byli LGBT to byśmy wymarli w kilkadziesiąt lat


@swiety_spokoj: XDDDDD
Mężczyźni są tak normalni, że gdyby wszyscy ludzie byli mężczyznami to byśmy wymarli w kilkadziesiąt lat.
A poza tym, to wydaje mi się, że lesbijki spokojnie mogą mieć dzieci z gejami, tudzież biseksualiści mogliby się zająć rozmnażaniem.
  • Odpowiedz
F.....o
F.....o
konto usunięte 19.05.2021, 12:32:57 via Wykop Mobilny (Android)
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 19.05.2021, 12:51:45
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
R.....a
R.....a
konto usunięte 18.05.2021, 11:05:52
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 11:47:53
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 11:52:55
  • 1
@10129: Patrząc na komentarz rubina wyżej to nazywanie kogoś szurem chyba mu nie przeszkadza.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 18.05.2021, 11:55:53
  • 1
@10129: A poza tym to też wcześniejsze usunięte komentarze Haqim czy szejk_wojak nie zawierały żadnych wyzwisk.
  • Odpowiedz

609

Biblioteczka KoLibra - lista lektur dla nowej prawicy

Biblioteczka KoLibra - lista lektur dla nowej prawicy

#neuropa usilnie próbuje wmówić, iż stanowią elitę intelektualną, jedyną opcję wspartą dorobkiem intelektualnym. Ostatnie aroganckie posty sprowokowały mnie do przypomnienia, iż podobne listy lektur mają również środowiska prawicowe. Zachęcam do zapoznania się z biblioteczką dla KoLiberałów!

Wiejski_inteligent
z
koliber.org
dodany: 04.03.2021, 09:16:54
  • 337
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
Rodriqu
Rodriqu 04.03.2021, 12:14:08
  • 10
@Fearaneruial:

When Adolf Hitler became Chancellor of Germany in 1933, he introduced policies aimed at improving the economy. The changes included privatization of state industries, autarky (national economic self-sufficiency) and tariffs on imports.

The Nazi government developed a partnership with leading German business interests, who supported the goals of the regime and its war effort in exchange for advantageous contracts, subsidies, and the suppression of the trade union movement.[11]
Rodriqu
Rodriqu 04.03.2021, 13:24:20
  • 6
@Fearaneruial: To masz po polsku:

Większość badaczy głównego nurtu definiuje nazizm jako ideologię sytuującą się na skrajnej prawicy[17][18]

Niektórzy naukowcy wskazują na lewicowe i socjalistyczne korzenie nazizmu[26][27][28][29][30][31][32]. Niemniej jednak nawet oni wskazują na to, że ich głos jest mniejszościowy, a główny nurt nauki klasyfikuje narodowy socjalizm jako skrajną prawicę[33][34]. Część badaczy uważa taką klasyfikację za „propagandową zasłonę dymną“[35], a większość z nich wskazuje na to, że nazizm był ideologią antylewicową,
gorzki99
gorzki99
gorzki99
26.02.2021, 09:20:28
  • 0
@rodriqu nie wiem po co pytasz jak masz mnie na czarno i wiesz ze nie odpowiem (no albo Op sie wkurzyl ze mu sie prawde wytyka) lap w postaci screena moja odpowiedz na zadane pytanie
gorzki99 - @rodriqu nie wiem po co pytasz jak masz mnie na czarno i wiesz ze nie odpo...

źródło: comment_1614331226dv521hyQYaLURSGO28W3Rx.jpg

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 26.02.2021, 09:22:04
  • 0
@gorzki99: a sorry, nawet Cię nie kojarzę, więc nie wiem czemu mam Cię na czarnej .
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 26.02.2021, 09:22:38
  • 0
@Rodriqu: Nie no, nie mam Cię na czarnej. To op jednak.
  • Odpowiedz
Rodriqu
Rodriqu 26.02.2021, 09:34:54
  • 0
@gorzki99: No ale nie odpowiedziałeś jak to jest z tym powiązaniem komunizmu z kwotą wolną od podatku.
Kwota wolna od podatku sprawia, że możesz w ogóle nie zapłacić swojej "składki" - czyli biedny nie płaci za chleb, więc bogaty kupuje dwa chleby - dla siebie i tego biednego. Rozumiem, że nie popierasz kwoty wolnej?
I co do tego ostatniego akapitu to świat nie jest taki czarno-biały, co nawet Korwin (ultra-kapitalista,
  • Odpowiedz
Ignacy_Loyola
Ignacy_Loyola
26.02.2021, 08:34:39
  • 621
Zrozumcie, kuce. Jeśli chcecie mieć kwotę wolną od podatku na poziomie 30 tysięcy, 40 tysięcy czy ile tam chcecie to trzeba zwiększyć podatki dla tych, którzy więcej zarabiają.

Zobaczcie jak to działa w #uk. Kwota wolna od podatku to 12500 funtów. Ale są tam trzy stawki podatkowe 20%, 40% i 45%.

W Polsce jak ktoś jest samozatrudniony to płaci 1500 zł zusu i 19% podatku. W UK skala jest progresywna
  • 174
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rodriqu
Rodriqu 26.02.2021, 09:13:11
  • 3
A ze kazdy ma TAKI SAM DOSTEP to kazdy powinien placic tyle samo BEZ WZGLEDU na to ile zarabia

A teraz minusuj bo dla komunistow i lewakow taki pomysl to istne pieklo

niech placa skladke jak kazdy pracujacy.


@gorzki99: Czyli kwota wolna od podatku to zły pomysł i "komunizm"?
Nie wiedziałem, że Korwin popiera komunistyczne pomysły.
  • Odpowiedz

1318

Czy Harvard przyjmuje najlepszych i dlaczego nie?

Pokaż treści 18+

Czy Harvard przyjmuje najlepszych i dlaczego nie?

Kiedy wreszcie zlikwidowany zostanie system dający punkty za pochodzenie? To skrajnie niesprawiedliwe, żeby ktoś dostawał punkty tylko za to, że urodził się jako ta, a nie inna osoba w tej, a nie innej rodzinie. Dlaczego Harvard nie bierze pod uwagę wyłącznie czyichś kompetencji i wiedzy?

konto usunięte
z
economist.com
dodany: 09.02.2021, 09:16:38
  • 208
  • #
    swiat
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    studbaza
  • #
    studia
  • #
    usa
Rodriqu
Rodriqu 09.02.2021, 10:08:00
  • 10
no niestety powoli się to zmienia.


@JanuszSraczek: Czemu manipulujesz?
http://www.bialystokonline.pl/dyskryminacja-mezczyzn-na-politechnice-bialostockiej-kobiety-dostawaly-punkt-za-plec,artykul,120881,1,1.html
Rodriqu - > no niestety powoli się to zmienia.

@JanuszSraczek: Czemu manipulujesz?...

źródło: comment_1612865179M0mTZ0oPXkrKEp8AZOxwKr.jpg

Pobierz
Rodriqu
Rodriqu 09.02.2021, 10:14:00
  • -5
dopiero po aferze, gdyby jej nie było to by punkt został


@JanuszSraczek: Tworzysz narrację jakoby

w polsce na politechnikach masz dodatkowe punkty za posiadanie ciby.

oraz, że to zjawisko się nasila, co jest kłamstwem.
Rodriqu
Rodriqu 09.02.2021, 10:19:37
  • -3
@JanuszSraczek: No i cyk, kolejna manipulacja. Gdzie te dodatkowe punkty?
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >

Rodriqu

  • Polska
  • http://www.wykop.pl
  • mail@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 22.06.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 26.03.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking