Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko263
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Koritsu
Koritsu

Koritsu

Dołączył 7 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2172
  • Znaleziska 111
  • Mikroblog 2061
  • Obserwujący 13
  • Obserwowane 42
s.....r
s.....r
konto usunięte 15.10.2018, 16:43:21 via Android
  • 305
#gry #heheszki
s.....r - #gry #heheszki

źródło: comment_dsRjX6ueLE4WijtF0v2v9lGzG7qXAftJ.jpg

Pobierz
  • Kosciany
  • konto usunięte
  • drzwi_do_piwnicy
  • KupaNaStole
  • Senthill
  • +300 innych
  • 7
Koritsu
Koritsu
Koritsu 15.10.2018, 22:56:07
  • 0
@shitstormer: #!$%@?, chwała modderom Skyrim, że stworzyli alternatywny start i mogę grą się cieszyć na nowo, bo to godzinne nudne intro + tutorial wykańczało moje chęci do grania
Nieprzyjazny_Ziemniak
Nieprzyjazny_Ziemniak
Nieprzyjazny_Ziemniak
13.10.2018, 13:22:17
  • 10
@hlavni_nadrazi chyba przepaliło styki jak go spytałem jakich to praw i przywilejów domagają się #lgbt i #homoseksualizm, bo zamiast odpowiedzieć na zadane pytanie wrzucił mnie na czarno xDDD. Nie pierwszy i nie ostatni zaorany przedstawiciel #4konserwy.
#slownasmierc #bekazpodludzi #bekazprawakow #neuropa
  • Amon-Ra
  • konto usunięte
  • kuklinsky
  • kejter1
  • Tom_Ja
  • +5 innych
  • 7
Koritsu
Koritsu
Koritsu 14.10.2018, 17:56:15
  • 0
@CaveoPoland: Zgodnie z tą logiką powinno się kontrolować małżeństwa co rok lub ileś czy płodzą dzieci - jeśli nie to dlaczego nie odebrać im tych przywilejów? W końcu nic nie dają społeczeństwu. Z bezpłodnym w ogóle odmawiać małżeństwa, w końcu też nie dadzą nic społeczeństwu
mxala
mxala
mxala
12.10.2018, 05:47:02 via Android
  • 218
#psy #pokazpsa #pieseczkizprzypadku #suczkizprzypadku #smiesznypiesek

Życzymy wszystkim miłego dzionka i udanego weekendu, który wyjątkowo zaczęliśmy trochę szybciej (。◕‿‿◕。)

Zachęcam do obserwowania mojego tagu i dodawania pod nim zdjęć swoich pupili :3 --> #jamnikaniolek

@SuperWonderHappyBoy już wszystko jest :3
mxala - #psy #pokazpsa #pieseczkizprzypadku #suczkizprzypadku #smiesznypiesek

Życzym...

źródło: comment_Y85iYjMTGDFKQTBXiDGeCyQV10AmOEaY.jpg

Pobierz
  • robertx
  • ReginaPhalange
  • konto usunięte
  • Urtah
  • pestis
  • +213 innych
  • 54
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.10.2018, 10:11:52 via Android
  • 2
@mxala moja menda kudłata
Koritsu - @mxala moja menda kudłata

źródło: comment_2P57pGRqUsNrAoOCsKlGQpGLVNGry4Cd.jpg

Pobierz
  • mxala
  • qaluhilak
Koritsu
Koritsu
Koritsu 08.10.2018, 13:42:09 via Android
  • 27
#bekazkatoli #bekazpodludzi
Koritsu - #bekazkatoli #bekazpodludzi

źródło: comment_lpFQxqzzMds6Mut1oBL28RO1Eo1JqJmX.jpg

Pobierz
  • Mescuda
  • andriankowalski11
  • bitcoholic
  • NieistotnyImmoralista
  • Koxxus
  • +22 innych
  • 12
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
08.10.2018, 13:44:49 via Android
  • 2
@Koritsu :v
Koritsu - @Koritsu :v

źródło: comment_QJ6RhNGX9N37x9Ya11bpdH1aPKRYRkWc.jpg

Pobierz
  • NieistotnyImmoralista
  • Koxxus
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
08.10.2018, 13:45:14 via Android
  • 1
@Koritsu :vv
Koritsu - @Koritsu :vv

źródło: comment_XzygwxeCEAIvvxE2kFx8ydfFHXmgIMQF.jpg

Pobierz
  • NieistotnyImmoralista
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
08.10.2018, 13:45:33 via Android
  • 2
@Koritsu :vvv
Koritsu - @Koritsu :vvv

źródło: comment_AUR1TJeULZ7fC8JZdtK3CxvWHefZR5Ml.jpg

Pobierz
  • NieistotnyImmoralista
  • lakukaracza_
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
08.10.2018, 13:49:08 via Android
  • 2
@restecp Zbieram jak Pokemony
Koritsu - @restecp Zbieram jak Pokemony

źródło: comment_ilqKDsmStAuNyojLTTOj4COzE1abm2RP.jpg

Pobierz
  • konto usunięte
  • NieistotnyImmoralista
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
08.10.2018, 13:51:43 via Android
  • 1
@Koritsu xD
Koritsu - @Koritsu xD

źródło: comment_Aif9YAhSsAG6FYD8xbuHkXdKqnR7BmSJ.jpg

Pobierz
  • NieistotnyImmoralista
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
08.10.2018, 13:52:21 via Android
  • 1
@Koritsu boże ratuj nas
Koritsu - @Koritsu boże ratuj nas

źródło: comment_lRhkkMsOlKqKFeqqGCD4AVuvJFi95rZq.jpg

Pobierz
  • NieistotnyImmoralista
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
08.10.2018, 13:54:18 via Android
  • 1
@Koritsu #!$%@? policję ale bozia da best
Koritsu - @Koritsu #!$%@? policję ale bozia da best

źródło: comment_zohhac7xkL9shyoFWSaOzVam84CMuqEU.jpg

Pobierz
  • NieistotnyImmoralista
Koritsu
Koritsu
Koritsu 07.10.2018, 14:55:03
  • 7
To już nawet nie jest #bekazkatoli bo to #!$%@? na o wiele wyższym poziomie, nie mam słów generalnie.

#wtf #religia #bekazpodludzi
Koritsu - To już nawet nie jest #bekazkatoli bo to #!$%@? na o wiele wyższym poziomie...

źródło: comment_ntnkwspcBUmImQpWCeh9QfeKLkRYFyHS.jpg

Pobierz
  • Lipathor
  • konto usunięte
  • xarcy
  • SDammtsg
  • lakukaracza_
  • +2 innych
  • 2
mazx
mazx
mazx
07.10.2018, 14:58:23
  • 0
@Koritsu: AMERYCZKA PROTESTANCI, oni z chrześcijaństwem mają niewiele wspólnego a z katolicyzmem tylko to, że mordowali katolików przez setki lat
KomosaBiala
KomosaBiala
KomosaBiala
07.10.2018, 16:08:58
  • 3
AMERYCZKA PROTESTANCI, oni z chrześcijaństwem mają niewiele wspólnego


@mazx: Wierzą w Jezusa Chrystusa? Wierzą. No to są chrześcijanami.
  • AxxxL
  • Zaimatsu
  • jazmojegopokoju
julianna_cebulanna
julianna_cebulanna
julianna_cebulanna
05.10.2018, 20:44:42 via Android
  • 122
Takie mam przemyślenia w #piatekpiateczekpiatunio, że #pies to jednak > dzieci. Moja pannica jeszcze 4 tygodnie spędzi w domu, ze względu na okres po szczepieniu, ale... Sra i sika na podkłady, nie robi tego w inne miejsca. Nie potrzebuje pieluchy. W nocy śpi w swoim kojcu, gdzie ma wygodne posłanie i zabawki. Rano popiskuje, ale nie trzeba do niej wstawać w nocy. Je posiłki przygotowane i zbilansowane, bez potrzeby używania cycków
julianna_cebulanna - Takie mam przemyślenia w #piatekpiateczekpiatunio, że #pies to j...

źródło: comment_O2fzfe9cTKPFjHTpicmUX8p7iwSZCtvn.jpg

Pobierz
  • konto usunięte
  • ZisheBreitbart
  • konto usunięte
  • xandra
  • M_longer
  • +117 innych
  • 24
Koritsu
Koritsu
Koritsu 06.10.2018, 00:01:24
  • 1
@julianna_cebulanna: Zwierzęta ponad wszystko, #!$%@?ć wysysające pieniądze i chęci do życia gnioty
  • Tryggvason
Koritsu
Koritsu
Koritsu 25.09.2018, 11:23:49
  • 657
#aborcja #takaprawda #niepopularnaopinia #antynatalizm
Koritsu - #aborcja #takaprawda #niepopularnaopinia #antynatalizm

źródło: comment_CirafrIesZTpkcF8M3trEqd4Fnpzaiiu.jpg

Pobierz
  • NiebieskiGroszek
  • Moretz
  • shiningsky
  • ciemny_kolor
  • Serkaz
  • +652 innych
  • 361
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:26:55
  • 10
@Lecherus: To znaczy?
  • Serkaz
  • Tajch
  • konto usunięte
  • bananoweciasto
  • elementyzaskoczenia
  • +5 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:35:25
  • 450
@Lecherus: Żadna antykoncepcja nie zapewnia 100% zabezpieczenia, ba - nawet podwiązanie jajowodów może zawieść. A tabletki dzień po bardzo ciężko dostać na czas, przy czym każda godzina zmniejsza ich szansę na zadziałanie.
A to o czym mówisz, czyli dosłownie zmuszanie kobiet do noszenia niechcianej ciąży w imię chorej idei, to odbieranie dorosłemu człowiekowi jego autonomii w kwestii ciała - w tym momencie zwłoki mają więcej praw do autonomii ciała niż kobieta.
  • konto usunięte
  • putamala
  • Retr1but1on
  • kamczatam
  • Astrophilia
  • +445 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:36:12
  • 102
@Lecherus: I naprawdę porównujesz zabicie dorosłej, czującej, świadomej, jedynie nieprzytomnej osoby do usunięcia mikroskopijnego organizmu z ciała drugiej dorosłej, czującej, świadomej osoby?
  • putamala
  • Astrophilia
  • Strus
  • konto usunięte
  • satiata
  • +97 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:40:02
  • 49
@Lecherus: Nie, niechciana ciąża to... każda ciąża, której kobieta nie chce przechodzić. A to, że seks może doprowadzić do ciąży, bo matka natura zrobiła nas w #!$%@?, nie znaczy że służy tylko do tego.
  • putamala
  • Astrophilia
  • Fakla_Krwiozerczy_Taboret
  • konto usunięte
  • Ketoprofen
  • +44 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:42:36
  • 69
@Lizbona: Dla mnie przestaje to być humanitarne jeśli organizm może odczuwać ból. Wierzę lekarzom, który ustalają granice do 3 miesiąca, bo oni raczej są lepiej wykształceni niż jacyś anti-choice oszołomy.
  • putamala
  • Astrophilia
  • Strus
  • konto usunięte
  • Fakla_Krwiozerczy_Taboret
  • +64 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:43:52
  • 50
@Lecherus: Ale wiesz, że zanim możesz oddać dzieciaka to trzeba najpierw donieść ciążę? Wyniszczyć sobie organizm, przechodzić przez wszystkie minusy związane z ciążą, urodzić, rozedrzeć sobie skórę od waginy do odbytu, mieć problemy z trzymaniem moczu, etc?
  • putamala
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • PyszneBuleczki
  • konto usunięte
  • +45 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:45:21
  • 17
@graf_zero: A skąd tutaj się bierze wbrew woli matki? Ja zawsze jestem za aborcją NIECHCIANEJ ciąży. Jeśli ktoś dziecko chce to przecież nikt mu nie zabroni, nie wiem o co ci chodzi. To nie jest dla mnie morderstwo, nie, to jest skrzywdzenie tej kobiety.
  • putamala
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • Fakla_Krwiozerczy_Taboret
  • konto usunięte
  • +12 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:48:53
  • 70
@Lecherus: Nie, bo to jest Twoja opinia. XD Niechciana ciążą to taka, której kobieta nie chce - i nieważne z jakiego powodu, bo ta kobieta ma absolutne prawo do autonomii swojego ciała i nieważne czy ma za małe mieszkanie #pdk czy nie chce zniszczyć sobie ciała. A swoje uciekanie przed odpowiedzialnością ludzie anti-choice mogą sobie wsadzić w dupę, bo nie jestem jakimś #!$%@? chrystusem żeby cierpieć, bo inni też cierpią XD
  • putamala
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • Strus
  • +65 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:52:04
  • 49
@Lecherus: Ustalmy kolejną biologiczną prawdę - ciało, w którym ten alien siedzi, też nie jest jego ciałem, jest ciałem tej kobiety, która też może być innej rasy i ma prawo do wolności. Powala mnie twoja ignorancja, bo zwłoki mają większe prawa do swojego ciała niż ty dajesz kobietom.
Koritsu - @Lecherus: Ustalmy kolejną biologiczną prawdę - ciało, w którym ten alien s...

źródło: comment_rFalVUUfsMY1DHPeBSyPLzrO0f8t7sN2.jpg

Pobierz
  • Tajch
  • putamala
  • kamczatam
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • +44 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:56:08
  • 39
@graf_zero: Czemu porównujesz w pełni rozwinięty płód do organizmu, który ma mniej niż miesiąc? XD Czy ja gdzieś napisałam, że strzelałabym do noworodków? Ja dalej mówię o aborcji do 3 miesiąca.
  • putamala
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • Ketoprofen
  • +34 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:57:10
  • 37
@Lizbona: Bo nie można ustalić jednego twardego terminu, który rozwiąże ten problem - oczekujesz niemożliwego. Bo to jest indywidualne odczucie moralne każdego człowieka, a do 3 miesiąca to tylko mocno umowna granica, bo jakąś granicę trzeba było ustalić.
  • putamala
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • PyszneBuleczki
  • konto usunięte
  • +32 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:58:15
  • 22
@Lizbona: Mówiłam jeszcze o odczuwaniu bólu. Dla ciebie to jest zabicie - dla mnie procedura medyczna. Tobie nikt nie każe robić aborcji jeśli uważasz ją za niemoralną.
  • putamala
  • Astrophilia
  • harpiowata
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • +17 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 11:58:59
  • 40
@Lecherus:

wolność jednego człowieka kończy się tam gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka

Tak, to dlaczego ta kobieta nie może mieć prawa do swojej wolności? W końcu wolność tego organizmu kończy się tam gdzie zaczyna się wolność tej kobiety.
  • putamala
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • wikunia314
  • konto usunięte
  • +35 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:01:16
  • 22
@graf_zero: Uwielbiam te chochoły "A JEDEN DZIEŃ PUŹNIEJ TO JUZ CO???"
Gówno, to jest umowna granica wyznaczona przez lekarzy. Nie powiedziałam, że to dla mnie już jest morderstwo.
https://www.youtube.com/watch?v=WPMcm7lef9Y
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • bananoweciasto
  • BochenekMleka
  • +17 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:03:18
  • 21
@Lizbona: To cholernie ciężka sprawa i dlatego powinno dać się ludziom wybór - jeśli ktoś uważa to za niemoralne, niech tego po prostu nie robi. Jeśli ktoś chce dokonać aborcji - niech to zrobi. To jest jego sprawa.
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • bananoweciasto
  • +16 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:04:07
  • 35
@Lecherus: Czyli wolność niby jest, no chyba że w kobiecie zalęgnie się larwa, wtedy staje się niewolnikiem xD
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • harpiowata
  • Ketoprofen
  • konto usunięte
  • +30 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:04:38
  • 19
@l_Grela_l: A powiedziało "nie, nie zabijaj mnie"?
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • wikunia314
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • +14 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:07:05
  • 4
@Lizbona: No i jest wyznaczona - 3 miesiące w większości państw, o ile dobrze mi wiadomo. To dalej będzie batalia moralna prawdopodobnie już zawsze, ale jeśli ktoś ma odmienne zdanie i sperma na klawiaturze to dla niego dziecko - niech po prostu nie korzysta z prawa do aborcji.
  • Astrophilia
  • Amishia
  • Kerigun
  • KootyCat
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:08:19
  • 16
@graf_zero: Skrót myślowy
Nikt kto jest pro-choice nie chce mordować noworodków albo płodów z w pełni rozwiniętym układem nerwowym, które może czuć ból. Większość kobiet raczej stara się dokonać aborcji jak najszybciej.
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • triada
  • ZuyKefrus
  • DyrektorInternetu
  • +11 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:09:37
  • 39
@Lecherus: Nie trzeba uprawiać seksu bez zabezpieczeń żeby zdarzył się wypadek. Jak ci kuchenka w kuchni #!$%@? i pożar wybuchnie to będziesz zabraniał straży pożarnej wejść do domu, bo miałeś gaz odkręcony cały czas i to są konsekwencje twoich czynów?
  • Astrophilia
  • Achaa
  • harpiowata
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • +34 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:10:17
  • 36
@l_Grela_l: WEDŁUG CIEBIE morduję człowieka, spoko. WEDŁUG MNIE jest to zabieg medyczny. Możesz zostawić sobie swoją moralność dla siebie, a moją dla mnie?
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • wikunia314
  • harpiowata
  • konto usunięte
  • +31 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:11:43
  • 22
@Lecherus: No to jak wymyślą takie inkubatory to niech wszyscy anti-choice sobie te płody wezmą do domu, a póki co wara od autonomii ciała innych ludzi. Dla mnie mikroskopijny organizm NIE JEST człowiekiem i masz prawo się ze mną nie zgodzić - ale ograniczanie mojej autonomii w imię jakiś chorych idei zmuszania do noszenia ciąży wbrew woli to zwykłe bestialstwo.
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • +17 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:15:43
  • 10
@l_Grela_l: Możemy bawić się w książkowe definicje, jednak świat nie jest czarno-biały.
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • BochenekMleka
  • triada
  • +5 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:16:51
  • 25
@Lecherus: Człowieku, ja bym chciała zostać wysterylizowana, myślisz że to kara dla mnie? XD Gdyby kobieca sterylizacja była legalna w Polsce to nie wołałabym za aborcją.
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • PyszneBuleczki
  • harpiowata
  • zupa_z_kasztana
  • +20 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:18:34
  • 21
@l_Grela_l: Możemy tak odbijać moralną piłeczkę w nieskończoność xD Nie widziałam nigdzie żeby zygota była opisywana jako "człowiek". To komórka, mikroskopijny organizm.
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • BochenekMleka
  • +16 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:22:13
  • 21
@Lecherus:

argumentum ad personam

Dobra, kończymy tę dyskusję xD
  • harpiowata
  • Magromo
  • konto usunięte
  • ZuyKefrus
  • konto usunięte
  • +16 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:31:35
  • 0
@JakTamCoTam: Nah, nie bawię się w baity - dałam tag na wszelki wypadek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:40:56
  • 18
@graf_zero: A Ty nie możesz wymagać tego, aby każdy żył w chatce z gówna i jadł tylko chleb z wodą codziennie. Tak samo nie możesz wymagać od kobiet porzucenia autonomii ciała i noszenia w sobie pasożyta.
  • Astrophilia
  • konto usunięte
  • prawa_reka_sorosa
  • BochenekMleka
  • Magromo
  • +13 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 12:45:27
  • 10
@graf_zero: Ale nie możesz mi czegoś zabronić tylko dlatego, że według Twojej moralności to jest złe. I nie, nie będziemy tutaj skakać to rzeczy zakazanych prawnie - jak realne morderstwo czy gwałt - tylko o takich rzeczach jak np. prostytucja, zażywanie narkotyków czy nawet ekscesywne picie. To, że według Ciebie to jest złe nie znaczy, że możesz mi tego zabronić. I tak samo jest z aborcją.
  • Astrophilia
  • prawa_reka_sorosa
  • BochenekMleka
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • +5 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 14:18:39 via Android
  • 13
@Gvizdec Bo wszelkie kato-talibany i inne oszołomy uwielbiają wykorzystywać niechcianą ciążę jako karę dla kobiety za uprawianie seksu. XD Zacofany zaścianek, wyjdź ze średniowiecza i przyjmij do wiadomości, że seks dawno przestał służyć wyłącznie prokreacji - jest przyjemny, kojarzony jest z bliskością dwójki ludzi. A takie zezwierzęcone zapędy jak wasze, że ciąża ma być karą, tylko pokazuje jakimi sadystami są ludzie anti-choice.
  • wafelkowo0
  • BochenekMleka
  • triada
  • mamjuzkonto
  • konto usunięte
  • +8 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 16:36:08 via Android
  • 8
@cienki137

A co jest złego w tym, że zależy mi na moim komforcie? Że zależy mi na tym, żeby to wystarczająco #!$%@? życie było chociaż przez te parędziesiąt lat być szczęśliwym i żyć w dostatku, być szczęśliwym. I ten plan nie zawiera nigdzie dzieciaków. Co w tym złego?
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • karpatka_
  • Pantegram
  • KootyCat
  • +3 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 16:43:54 via Android
  • 1
@l_Grela_l Dla mnie to nie jest morderstwo, to jest zabieg medyczny. I skoro jest lekarz, który zgadza się go wypełnić to on także.
  • konto usunięte
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:04:32 via Android
  • 1
@PiersiowkaPelnaZiol Dzisiaj nie są przecinane - są na nie nakładane specjalne klipsy, aby zabieg mógł być odwracalny. Jest jeszcze zabieg usunięcia, to już bardziej skuteczne.
  • konto usunięte
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:08:34 via Android
  • 4
@Morguliusz Ale ma do tego pełne prawo i traktowanie ciąży jak kary za seks to średniowieczne bestialstwo.
  • Pantegram
  • czech_machine
  • konto usunięte
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:36:17 via Android
  • 5
@marcelus Nie chcesz robić aborcji to jej nie rób, proste. Nie odbieraj innym wolności.
  • szaraskarpeta
  • Pantegram
  • KootyCat
  • konto usunięte
  • czech_machine
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:38:44 via Android
  • 1
@marcelus Nie odbieram nikomu wolności, za to anti-choice odbierają mi wolność
  • czech_machine
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:40:59 via Android
  • 0
@marcelus Psa można oddać, jednak oddanie dziecka, do czego próbujesz nawiązać, jest o wiele bardziej problematyczne
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:44:17 via Android
  • 3
@marcelus To nie jest dziecko, to mikroskopijny organizm
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:45:53 via Android
  • 3
@Morguliusz I nawet jakby mnie wyskrobali to nie zdawałabym sobie sprawy żeby dawać o to #!$%@? xD
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:48:02 via Android
  • 4
@marcelus A Ty dalej z tym argumentem X'D Żeby oddać dziecko do adopcji trzeba najpierw przejść przez caly proces ciąży, który jest wyniszczający dla organizmu, a w przypadku ciąży niechcianej - traumatyczna nawet.
  • Pantegram
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:52:37 via Android
  • 4
@marcelus Argumentum ad personam, do widzenia xD
  • szaraskarpeta
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:53:35 via Android
  • 3
@victordeleco2 X'D
Usuń konto
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 17:55:35 via Android
  • 3
@marcelus
Zaczyna się wysmiewanie oponenta, so xD
Zabezpieczam się podwójnie, ale dopóki to nie jest 100% to jest 0%
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 18:00:33 via Android
  • 3
@Morguliusz Sterylizacja w Polsce jest nielegalna.
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 18:05:32 via Android
  • 5
@cienki137 Prędzej się zabiję niz zatrzymam pasożyta.
Chcę mieć prawo wyboru w tym kraju i nie być traktowana jak klacz rozpłodowa - że #!$%@? z moją autonomią, ma się urodzić i #!$%@? z tobą - chcę moc zapłacić za swoje pieniądze za ten zabieg, a nie kombinować z walutą, wyjazdami, szukać lekarza jak najszybciej.
Chce mieć po prostu prawo do autonomii własnego ciała. Coś czego zwłoki mają więcej niż kobieta w ciąży.
  • szaraskarpeta
  • karpatka_
  • Pantegram
  • KootyCat
  • czech_machine
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 18:07:54 via Android
  • 4
@cienki137 Planuję, jednak czas i fundusz na razie mi nie pozwala. Also, zaścianek nie tylko tutaj panuje i nie łatwo znaleźć lekarza, który zgodzi się na zabieg w młodym wieku. Bo przecież dorosła kobieta nie wie czego chce i "zmieni zdanie"
  • Pantegram
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 18:19:53 via Android
  • 3
@cienki137 Tak, świat mi się posypie - bo mam depresję, nienawidzę dzieci i nie chcę ich w swoim życiu, nigdy. Ja również stosuję zarówno tabletki jak i gumki, lecz jeśli cokolwiek się stanie to nie zostaje mi w tym kraju nic innego jak samobójstwo. Wtedy będę miała prawo do własnego ciała.
  • KootyCat
  • czech_machine
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 18:25:22 via Android
  • 1
@cienki137 KURŁAAAA JA TO MAM GORZEEEJ
  • czech_machine
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 18:30:25 via Android
  • 3
@Phallusimpudicus Nikt nie będzie nadużywał aborcji, bo to nieprzyjemny zabieg. No i chce, aby była płatna, chodzi mi po prostu o to żeby była dostępna.
  • szaraskarpeta
  • KootyCat
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 18:55:17 via Android
  • 1
@cienki137 Ale to nie są nadużycia - to są normalne powody tych osób, mają do tego prawo.
  • szaraskarpeta
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
25.09.2018, 19:26:01 via Android
  • 2
@Antekex Jak ktoś nie chce dziecka to raczej je usuwa - więc argument inwalida, bo czemu niby miałby je ktoś zabijać skoro je urodził? Można je najwyżej oddać, jeśli komuś ciąża nie przeszkadza - mi przeszkadza, ale czemu ciągle mi ktoś sugeruje że chcę rozbijać noworodkom głowy czy co.
  • KootyCat
  • czech_machine
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
26.09.2018, 09:23:27 via Android
  • 1
@ghost18

niemowlak

mikroskopijny organizm mający mniej niż 2 miesiące


Znajdź różnicę
  • OnMyMnd
Koritsu
Koritsu
Koritsu
Autor
26.09.2018, 11:11:09 via Android
  • 4
@Diwejd
Jest o wiele więcej innych, lepszych sposobów na okazywanie odpowiedzialności niż sprowadzenie na ten świat niechcianego dziecka "bo odpowiedzialność". Jest multum ludzi odpowiedzialnych, którzy nie mają dzieci i nie chcą ich mieć, a prawo do aborcji im to zapewnia (mówię tutaj głównie o Zachodzie, poznałam wiele ciekawych historii na ten temat na r/childfree). I moim zdaniem wcale nie jest odpowiedzialne donoszenie ciąży i wychowywanie dziecka na zasadzie "jakoś to będzie" i
Koritsu - @Diwejd
Jest o wiele więcej innych, lepszych sposobów na okazywanie odpowie...

źródło: comment_ij8Xi9RPQUeEYLuEKuxSD6nREVYCiicW.jpg

Pobierz
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • czech_machine
  • konto usunięte
daeun
daeun
daeun
21.09.2018, 11:54:39 via Android
  • 58
Aha.

#madki #ciocie #bekazmamusnaforach #codzienndawkamadek #grazynacore
daeun - Aha. 

#madki #ciocie #bekazmamusnaforach #codzienndawkamadek #grazynacore

źródło: comment_RFiSktOewRESnSCrL92qIocN1YztpkbA.jpg

Pobierz
  • Leniek
  • KolegaPatryk
  • mannoroth
  • Tomaszwpierdziel
  • konto usunięte
  • +53 innych
  • 19
Koritsu
Koritsu
Koritsu 21.09.2018, 12:54:04
  • 12
@daeun: Już pędzę rozpieszczać jakiegoś gniota za własne pieniądze i jeszcze niańczyć może XD
  • JW7028
  • Dolanthesniffer
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • NikoHuskie
  • +7 innych
dudi-dudi
dudi-dudi
dudi-dudi
18.09.2018, 08:08:21
  • 3122
Było ale dobre XD
#madki #madka #tinder
dudi-dudi - Było ale dobre XD
#madki #madka #tinder

źródło: comment_xdBpcaEj9NX3wJOKWHDUOPp5OtBXgF90.jpg

Pobierz
  • andziawandzia
  • Kacpa100
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • hanksters
  • +3117 innych
  • 46
Koritsu
Koritsu
Koritsu 18.09.2018, 12:10:06
  • 1
@dudi-dudi: W Z I Ą Ś Ć #!$%@?
  • Bumblebeeee
ArseneWengerTheAnimatedSeries
ArseneWengerTheAnimatedSeries
ArseneWengerTheAnimatedSeries
17.09.2018, 12:00:32
  • 18
Oczywiście można być w złej sytuacji. Ale no nie wiem, już po takim poście można wywnioskować jaki żywot będzie miał dzieciak. Jak matka z ojcem nie mają możliwości zapewnić takich fundamentów na początku życia. To jak dziecko będzie szło do szkoły to już widzę post "zbieramy książki dla dziecka do 1 klasy podstawówki, Mama jest w bardzo ZŁEEJ sytuacji finansowej". Dziecko to nie piesek lub kotek, za 20 lat będzie pewnie pisał
ArseneWengerTheAnimatedSeries - Oczywiście można być w złej sytuacji. Ale no nie wiem...

źródło: comment_1SIF113wRFOiLBnocvunXtKUVTFD0qfT.jpg

Pobierz
  • EstebaN1
  • petunya
  • mieszko111
  • konto usunięte
  • doomky
  • +13 innych
  • 10
Koritsu
Koritsu
Koritsu 17.09.2018, 12:03:48 via Android
  • 9
@ArseneWengerTheAnimatedSeries
Ale jak ktoś popiera selektywne rozmnażanie żeby takie nieprzystosowane do życia dzbany się nie replikowały to oni są ci źli xD
  • petunya
  • ArseneWengerTheAnimatedSeries
  • rozowatoxa
  • konto usunięte
  • Meyru
  • +4 innych
R.....l
R.....l
konto usunięte 17.09.2018, 07:14:54
  • 15
Taką informację dostałem dziś w pracbazie. Jakieś feministki w ramach protestu przyklejają w pociągach naklejki z ukrytymi żyletkami.

#bekazpodludzi #feminizm #uk #bekazlewactwa
R.....l - Taką informację dostałem dziś w pracbazie. Jakieś feministki w ramach prote...

źródło: comment_kxdmNWfCl0ZfYkBIucXgf7ru7pe23wtn.jpg

Pobierz
  • KolejnyWykopowyJanusz
  • ciezka_rozkmina
  • Cantrustme
  • piwniczak
  • Kuba_prezes
  • +10 innych
  • 11
Koritsu
Koritsu
Koritsu 17.09.2018, 08:57:24 via Android
  • 4
@Royal_Email
Żeby jeszcze one uznawały, że transy to nie kobiety - one uważają, że to są szpiegowie mężczyzn chcący przedostać się do ich organizacji. XD
  • konto usunięte
  • Lipwig
  • konto usunięte
  • jolkafasolka
xandra
xandra
xandra
15.09.2018, 18:55:29
  • 226
Normalnie brak słów... ( ಠ_ಠ) Kościół domaga się listy szpitali, w których przeprowadza się aborcję

Popierany przez Episkopat projekt ustawy o klauzuli sumienia pacjenta zakłada sporządzenie i opublikowanie listy szpitali, w których jest wykonywana aborcja. Projekt zakłada, że minister zdrowia będzie sporządzał listę szpitali, w których przeprowadzana jest aborcja. Lista taka byłaby dostępna w internecie. Wykonanie listy byłoby elementem relacji nałożonego na ministra obowiązku przygotowania sprawozdanie z wykonania ustawy
xandra - Normalnie brak słów... ( ಠ_ಠ) Kościół domaga się listy szpitali, w których p...

źródło: comment_Yaoiwhyf1PRiEX7PWQkhMQaUQSKGRwgC.jpg

Pobierz
  • konto usunięte
  • Stalowa_Figura
  • Hubertosik
  • konto usunięte
  • SPESHIMEN
  • +221 innych
  • 37
Koritsu
Koritsu
Koritsu 15.09.2018, 22:50:04 via Android
  • 9
@husspol Nie, szpitale są od wykonywania procedur medycznych, aborcja jest jedną z nich.
  • MrSernicham
  • JednaZTychPrzekletychBestii
  • Zsan
  • konto usunięte
  • Pablo_Pablito_Santo_Subito
  • +4 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 15.09.2018, 22:56:11 via Android
  • 7
@husspol
Na przerwaniu ciąży, usunięciu zarodka z macicy. Nie widzę tu nigdzie zabijania.
  • JednaZTychPrzekletychBestii
  • Zsan
  • Pablo_Pablito_Santo_Subito
  • shitty_support
  • konto usunięte
  • +2 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 15.09.2018, 23:29:37 via Android
  • 8
@husspol
Jest to odebranie życia drugiej osobie - świadomej, czującej, niezależnie czy jest to człowiek czy zwierzę. Ciężko to opisać słowami.
  • JednaZTychPrzekletychBestii
  • Zsan
  • konto usunięte
  • Pablo_Pablito_Santo_Subito
  • jPaolo2
  • +3 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 16.09.2018, 10:06:20 via Android
  • 1
@Mapril
X'DDDDDDDDD
Idź #!$%@? baranka w ścianę na otrzeźwienie.
Ten słynny moralny problem "kiedy zaczyna się życie" jest niemożliwy do rozwiązania w stopniu uniwersalnym. To może być tylko i wyłącznie osobista opinia człowieka oparta na jego moralności.
Już pominę to kato-#!$%@? o obecności osoby wewnątrz ciała, bo nie dość, że brzmi to obleśnie to nie zastanawiałabym się długo tylko od razu bookowała bilety do Czech ( ͡º ͜ʖ͡º
  • wyczeszcz-oczuf
Koritsu
Koritsu
Koritsu 16.09.2018, 19:03:56
  • 0
@husspol:
Dobrze, przyznaję, że źle to sformułowałam. Niemniej, dalej utrzymuję swoją opinię, że moralny problem "kiedy zaczyna się człowiek" jest jedynie indywidualnym odczuciem każdego człowieka i niemożliwym jest ustalenie jednej, kolektywnej moralności.

Ale jest też różnica - bo Ty chociażby w tym przypadku dwutygodniowy organizm nazywasz "dzieckiem" - ja nie. I tutaj rozchodzi się cały problem. Dla mnie to nie jest dziecko, to jest organizm, który nie czuje, nie myśli, nie
Koritsu
Koritsu
Koritsu 16.09.2018, 19:25:07
  • 0
@husspol: Co Ty mi tu za wjazdy moralne próbujesz robić, nie dobijaj mnie. xD Nie mam zielonego pojęcia kiedy zaczęło się moje życie, bo nie pamiętam nic przed szóstym rokiem życia poza pojedynczymi flashbackami. A już na pewno nie pamiętam rzeczy, które wydarzyły się zanim wylazłam w ogóle na ten smutny jak #!$%@? świat.
Wymyśl jakieś lepsze argumenty, bo to są prymitywne wjazdy mające wzbudzić emocje.
Koritsu
Koritsu
Koritsu 17.09.2018, 06:43:32 via Android
  • 0
@husspol
Dla mnie moje życie zaczęło się odkąd je pamiętam. ( ͡º ͜ʖ͡º) A już na pewno nie gdzieś tam jako mikroskopijny organizm, wtedy co najwyżej zaczęło się moje życie jako organizmu, bo na pewno nie jako osoby.
Koritsu
Koritsu
Koritsu 17.09.2018, 06:56:50 via Android
  • 0
@husspol
Dalej nie widzę tutaj zabijania bo trzeba zwrócić uwagę na to z jakim wydźwiękiem to słowo jest tutaj używane. Bo jest różnica między zabiciem, a zabiciem - między rozdeptaniem mrówki a roztrzaskaniem komuś czaszki.
Nawet jeśli jest to "zabicie" mikroskopijnego organizmu, nie jest to nawet w połowie tak dotkliwe, czy nawet odczuwalne.
Koritsu
Koritsu
Koritsu 17.09.2018, 07:11:21 via Android
  • 1
@husspol
Znowu wjazdy mające na celu wzbudzić emocje. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Jest zabijanie, ale na poziomie porównywalnym do rozdeptania mrówki. Chociaż mrówka więcej wtedy czuje niż ten kilkutygodniowy, mikroskopijny organizm.

A to, że jest to jakieś barbarzyństwo to też jest tylko Twoją subiektywną opinią.
I tutaj leży cały problem wszystkich dyskusji na temat aborcji - ja chcę dać ludziom wolność wyboru, a anti-choice chcą wciskać ludziom swoje
  • Krzesloobrotowe
wojna_idei
wojna_idei
wojna_idei
13.09.2018, 13:08:23
  • 81
"Dwójmyślenie oznacza przede wszystkim umiejętność wyznawania dwóch sprzecznych poglądów i wierzenia w oba naraz. Partyjny inteligent wie, kiedy powinien zmienić swoje wspomnienia, a zatem w pełni się orientuje, że przekręca fakty; równocześnie jednak, dzięki dwójmyśleniu, święcie wierzy, iż prawda nie została pogwałcona. Proces ten musi być świadomy, gdyż inaczej brakowałoby mu precyzji, a zarazem bezwiedny, aby człowiek nie zdawał sobie sprawy z faktu dokonania fałszerstwa, bo to mogłoby wywołać w nim poczucie
wojna_idei - "Dwójmyślenie oznacza przede wszystkim umiejętność wyznawania dwóch sprz...

źródło: comment_JtYLwE0ngIzWNGBLt4BRRRxhM4RfEal1.jpg

Pobierz
  • konto usunięte
  • ZMWONZPL
  • KolejnyWykopowyJanusz
  • konto usunięte
  • Przyczajona_Dzika_Swinia
  • +76 innych
  • 23
Koritsu
Koritsu
Koritsu 13.09.2018, 13:35:11 via Android
  • 14
@wojna_idei
Bo aborcja może oznaczać życie - życie dla tych, którzy się na nią zdecydują. Wolne życie od niechcianego obowiązku, życie takie jakie się prowadziło do tej pory. Życie spokojne, bez stresu.
  • bakayarou
  • konto usunięte
  • silvaa76
  • GARN
  • konto usunięte
  • +9 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 13.09.2018, 13:54:33 via Android
  • 35
@Ignasy
Żadna antykoncepcja nie zapewnia 100% zabezpieczenia. Tabletki mogą nie zadziałać, gumka może pęknąć.
Po raz któryś już mówię to samo - że kwestia tego czy aborcja jest tylko procedurą medyczną czy "morderstwem" to jest indywidualne odczucie każdego człowieka, jego osobista moralność, bo nie ma uniwersalnej moralności.
Jeśli uważasz, że aborcja to morderstwo to nikt Ciebie nie zmusza do wykonywania aborcji. Czemu zatem ludzie, którzy nie uważają aborcji za morderstwo, ani tego
  • Ewelina_ty_bulwo
  • Ignosocau
  • DelicjeSzampanskie
  • bakayarou
  • Magromo
  • +30 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 13.09.2018, 22:12:56 via Android
  • 0
@Dave987654321
Ludzie popełniają błędy, bo są tylko ludźmi. Z resztą, błędy te mogą wynikać z rzeczy niezależnych - przykładowo, taka wkładka domaciczna może się przesunąć i przestać działać. Kobieta może brać leki, które mogą zaburzyć działanie tabletek - i nie wiedzieć o tym, bo są to pojedyncze składniki.
Prezerwatywa może pęknąć z powodu wad fabrycznych. No i jak mówiłam, ludzie popełniają błędy.
Koritsu
Koritsu
Koritsu 13.09.2018, 22:21:24
  • 0
@Dave987654321: Ale dlaczego te pojedyncze przypadki mają być skazane na coś czego nie chciały nawet na pierwszym miejscu? Im już #!$%@? w dupę, bo są tylko statystyką? Na skalę światową mamy już dziesiątki tysięcy ludzi na przestrzeni roku.
To są dwie różne sprawy - jeśli świadomie odczuwasz niezdolność do prowadzenia pojazdu, a mimo to wsiadasz za kółko, a sytuację, gdy nie ma się zielonego pojęcia, że wkładka domaciczna się przesunęła a
Koritsu
Koritsu
Koritsu 13.09.2018, 22:39:37 via Android
  • 0
@Dave987654321
Ale to wciąż nie wyjaśnia tego, że ludzie którzy jednak się zabezpieczają, ale jednak coś się stanie - ludzie mają ich w dupie, bo są tylko statystyką.
Koritsu
Koritsu
Koritsu 13.09.2018, 22:47:47 via Android
  • 0
@Dave987654321
Komplikować?
Koritsu
Koritsu
Koritsu 13.09.2018, 23:01:18 via Android
  • 0
@Dave987654321
Jestem zwolenniczką aborcji z limitem, który stwierdzają lekarze - jest to trzeci miesiąc, o ile się nie mylę i nie widzę tutaj żadnej komplikacji prawa. To danie wyboru obywatelom, to wszystko.
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
12.09.2018, 08:18:39
  • 135
#anonimowemirkowyznania
Właśnie prawdopodobnie zmarnowałem sobie resztę życia (╥﹏╥)

Różowa na 90% jest w ciąży.
Mamy po 24-25 lat, ja aktualnie niecałe 4k netto uop, ona może 1k zlecenie.
Brak mieszkania, brak ślubu.

Skończą się wyjścia, luz i spełnianie zachcianek (╯︵╰,)

"Jak żyć panie premierze?" (╥﹏╥)

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość
  • BooB
  • bitcoholic
  • konto usunięte
  • Malpigaj
  • mitsue
  • +130 innych
  • 248
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:02:38
  • 13
@losBamberos88: Jakby mnie usunęli to przynajmniej nie musiałabym czytać Twoich umoralniających wysrywów XD
  • Amishia
  • zupa_z_kasztana
  • Jarmuzyd
  • nocnica
  • aksamitna_kukurydza
  • +8 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:03:23 via Android
  • 30
@mroznykasztan ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Koritsu - @mroznykasztan ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_mw0LHP3gQv3PUz85lt1BEgV5XtMVTJot.jpg

Pobierz
  • Vender
  • Amishia
  • konto usunięte
  • Kunurki
  • zupa_z_kasztana
  • +25 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:05:15
  • 14
@losBamberos88: Kocham ten argument strony anti-choice - argumentum ad szkoda że ciebie nie wyskrobum
  • konto usunięte
  • Amishia
  • zupa_z_kasztana
  • Jarmuzyd
  • Mellross
  • +9 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:10:09
  • 15
@losBamberos88: Od pasożyta różni się tylko tym, że jest tego samego gatunku co host.
A na pewno w #!$%@? dojrzalsze jest wychowywanie dziecka pomimo bycia nieprzygotowanym psychicznie na to, użerania się z nim kiedy się tego nie chce i oddawanie swojej wolności, bo jakaś banda zgredów uznała, że tak powinno być. XD
No i przeglądanie czyjejś tablicy w poszukiwaniu argumentów do dyskusji. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Amishia
  • zupa_z_kasztana
  • Jarmuzyd
  • nocnica
  • Mellross
  • +10 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:18:35
  • 15
@losBamberos88:
Ale zanim oddasz dzieciaka do okna życia trzeba najpierw przejść przez całą ciążę - wyniszczający stan, w którym hormony piorą kobiecie mózg żeby zaczęła chcieć to coś co w niej rośnie i przez kolejne miesiące może zmienić zdanie, rozwalając nie tylko związek, ale i może skazać chłopaka na alimenty. A jeszcze lepiej jak definitywnie go nie chce - mmm, dziewięć miesięcy psychicznych tortur. ( ͡° ͜ʖ ͡°
  • Onomastyka
  • Vanesco
  • Mesmeryzowany
  • TylkoTakiNeek
  • iberion
  • +10 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:20:44
  • 9
@dobrze_smyram:

Na zachodzie też masz kryzys demograficzny, bo bogaci też nie chcą mieć dzieci z jakichś powodów, najczęściej czasowo/sytuacyjnych czy może... egoistyczno finansowych.

Ludzie to egoiści? NO CO TY? Jak oni #!$%@? śmią chcieć wieść spokojne życie w dostatku! #!$%@? egoiści! Nie chcą babrać się w gównie i siedzieć w chałupie 24/7 z rozwrzeszczaną larwą!
Misery loves company, co? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Mesmeryzowany
  • Myrninka
  • jPaolo2
  • xeeeeeeenu
  • kamczatam
  • +4 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:21:29
  • 0
@mroznykasztan: Ale ja nie mówię, że jej życie jest zagrożone - co wcale nie znaczy, że ciąża nie wyniszcza ciała kobiety i nie robi jej z mózgu koktajlu hormonalnego.
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:30:04
  • 10
@losBamberos88:
Ten zarodek to zarodek - nie czuje, nie myśli, nie wie że istnieje. Serio, to że widzisz w tym "małe życie" nie znaczy, że OP czy jego dziewczyna widzi. xD Wszyscy anti-choice powinni wyciągnąć głowy ze swoich dup i zaakceptować fakt, że nie każdy w mikroskopijnym zlepku komórek widzi "małe życie".

Jezuuuuuuuuu, trzymajcie mnie - WYPLUCIE GÓWNIAKA NIE CZYNI Z CIEBIE MAGICZNIE OSOBY DOJRZAŁEJ I JAKIEJŚ OŚWIECONEJ, OKEJ?
Dojrzałą decyzją
  • konto usunięte
  • nocnica
  • Mellross
  • corkagrazyny
  • Myrninka
  • +5 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:40:22
  • 7
@losBamberos88: Ja osobiście wierzę lekarzom - którzy, o ile dobrze pamiętam, wyznaczają granice trzech miesięcy. Według ciebie to już w jajach jest dziecko, łapię. A i pewnie znajdą się tacy, co nie widzą człowieka dopóki się nie urodzi, nie mój interes.

Ale kiedy dotrze do osób które są anti-choice, że ta granica jest i zawsze będzie OSOBISTYM odczuciem jednostki. Dla mnie zlepek komórek. Dla Ciebie dziecko. Dla kogoś jeszcze coś innego.
  • Onomastyka
  • Myrninka
  • jPaolo2
  • kamczatam
  • Himre
  • +2 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:44:49
  • 1
@dobrze_smyram: Ach te obrzydliwe egoistyczne wygody ( ͡° ͜ʖ ͡°) No bo dzieciak to jedyny dowód bycia odpowiedzialnym XDDD
Nie mam słów już nawet
  • Himre
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:45:28
  • 0
@losBamberos88: A ja mu pistolet przystawiam do głowy? Napisałam "usuń bękarta bo cię znajdę i dojadę"? XDD
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:50:09
  • 0
@losBamberos88: Podaję opcję, która według mnie jest najrozsądniejsza, czy tak nie działa dyskusja? XD Tak jak niektórzy próbują robić mu tutaj guilt trip o tym, że jest ciotą i ma wychowywać dzieciaka czy tego chce czy nie, tak jak mu proponuję pozbycie się problemu i nawet podsuwam wygodne opcje w postaci linków i informacji. XDD
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:50:34
  • 0
@schizma: Nie, pluję jadem tylko jak słyszę te wszystkie formułki przeciwników aborcji, bo mnie krew zalewa
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 14:54:02
  • 1
@dobrze_smyram: A co jest złego w uciekaniu od pewnych konsekwencji jeśli nie robią one nikomu krzywdy? Co jest złego w niechęci do posiadania dziecka? Szczególnie na tak wczesnym etapie, gdzie przerwanie ciąży jest praktycznie dla tego mikroskopijnego organizmu nieodczuwalne.
  • Myrninka
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 15:54:56 via Android
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania o to to ^
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 16:19:46 via Android
  • 13
@Brzytwa_Ockhama XDDDDDDDDDDDDDDDD
  • oIkoholik_podlaski
  • Mazan
  • PhoenixSoul
  • konto usunięte
  • Mellross
  • +8 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 16:58:37 via Android
  • 0
@MinnieMouse0 Są przepisywane przez europejskiego lekarza, a to że mają w #!$%@? skutków ubocznych to już inna kwestia i dlatego argument że aborcja stałaby się metodą antykoncepcji jest idiotyczny.
Ale tak, wzięłabym żeby pozbyć się niechcianej ciąży. Można popytać się osób które już je kiedyś brały o porady, sa też podawane dokładne instrukcje jak je zażyć a i na stronie women on web jest nawet napisane aby mieć w pobliżu pomoc medyczna
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 18:40:11 via Android
  • 1
@giovan-a
Najpierw zmuszam kogoś do aborcji, teraz wciskam tabs z darknetu, przepraszam że mam inne zdanie XDDD
Piszecie jakbym do cholery kazała mu na tora wchodzić i przez jakiś silk road zamawiać tabletki, którejkolwiek z was w ogóle zajrzało na te stronę co podałam? X'D
  • Himre
Koritsu
Koritsu
Koritsu 12.09.2018, 18:56:40 via Android
  • 0
@giovan-a Tak, a siostra mamy mojej koleżanki brała i nic jej nie było ( ͡º ͜ʖ͡º)
T.....l
T.....l
konto usunięte 11.09.2018, 22:12:39
  • 24
Jestem za legalną aborcją, bo nie obchodzi mnie brzuch obcej kobiety, nie zaglądam innym do majtek, każdy ma swoje sumienie, bo zarodek to nie dziecko tak samo jak wszystkie plemniki które „giną” codziennie przy pornolach, nie każdy chce dzieci a każdy chce korzystać z seksu (katole bez ślubu wiecie co mówię ( ͡° ͜ʖ ͡°) a każdy kto chce zakazu całkowitej i w ogóle cieszy się z tego
  • donleone
  • lubie-sernik
  • Bemiko
  • nie-zamkniecie-nam-mordy
  • konto usunięte
  • +19 innych
  • 13
Koritsu
Koritsu
Koritsu 11.09.2018, 22:56:31
  • 0
@husspol: Może Cię obchodzić, możesz protestować - ale na samym końcu to i tak jest wolny wybór kompletnie niezależnej od Ciebie osoby. I to powinien być jej wybór, uzgodniony z lekarzem, nikim innym. Możesz ją bojkotować, niemniej nikt nie powinien zabraniać podejmować jej tej decyzji, bo to więcej niż nieludzkie.
Koritsu
Koritsu
Koritsu 11.09.2018, 20:19:42
  • 8
#4konserwy #neuropa #aborcja
Koritsu - #4konserwy #neuropa #aborcja

źródło: comment_3jtg8ZHgHWxPfFJnQIML6MOywZNvrv9w.jpg

Pobierz
  • konto usunięte
  • SeriouslyDude
  • Yahoo_
  • smyl
  • putamala
  • +3 innych
AurenaZPolski
AurenaZPolski
AurenaZPolski
08.09.2018, 21:21:27
  • 3
Kto powinien płacić na randce?
#przegryw #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow

Kto powinien płacić na randce?

  • facet 24.0% (72)
  • kobieta 76.0% (228)

Oddanych głosów: 300

  • konto usunięte
  • 3nter
  • Cronox
  • 28
Koritsu
Koritsu
Koritsu 08.09.2018, 21:24:22
  • 8
@AurenaZPolski: Na pół? ¯\_(ツ)_/¯
  • irytacjaniebosklonu
  • AurenaZPolski
  • chad_69
  • Mr_RIP
  • Alrauna
  • +3 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 08.09.2018, 21:27:01
  • 7
@RobieZdrowaKupke: Z takim podejściem nic dziwnego, że same przegrywy tu siedzą X'D
  • reaveres
  • konto usunięte
  • AurenaZPolski
  • konto usunięte
  • InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
  • +2 innych
Koritsu
Koritsu
Koritsu 08.09.2018, 21:28:44
  • 1
@RobieZdrowaKupke: A co jest niby złego w płaceniu na pół? ¯\_(ツ)_/¯
  • AurenaZPolski
Koritsu
Koritsu
Koritsu 08.09.2018, 21:31:37
  • 4
@RobieZdrowaKupke: XDD
  • konto usunięte
  • Niebadzlosiem
  • DoIores
  • anenya
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 5 z 8
  • >

Koriś bądź Kori

  • Don't knock on death's door. Ring the doorbell and run. He hates that.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 12.04.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.05.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl