źródło: 1677156569_55go13_fb_plus
Pobierz
źródło: 1677156569_55go13_fb_plus
Pobierz
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
źródło: Koralowe zestawienia
Pobierz
źródło: temp_file3826686854746032891
Pobierz
źródło: 20240428_092412
Pobierz
źródło: temp_file4497580275602965532
Pobierz
źródło: IMG_3213
Pobierz
źródło: AdobeStock_298727268-scaled
Pobierz
źródło: temp_file4797252785839460587
Pobierz
źródło: temp_file5759341430698986084
Pobierz
źródło: temp_file6188544208928978099
Pobierz
źródło: 257993add15865dc6da2756ae20e2dad
Pobierz
źródło: temp_file5291480069389958875
Pobierz
źródło: comment_1624590287ssN68bUz1FBBB2jRNbnHon
Pobierz
źródło: temp_file6255030584212211812
Pobierz
źródło: temp_file236968409329868110
Pobierz
źródło: 20240411_102410[1]
Pobierz
źródło: temp_file7170035986910727883
Pobierz
źródło: Screenshot 2024-04-09 at 21.07.34
Pobierz
źródło: temp_file5637729167774646049
Pobierz
źródło: czerwony-szlak-na-sniezke-z-Karpacza
PobierzRocznica
od 07.05.2024
Gadżeciarz
od 06.05.2021
Wykop.pl
https://hypersomnia.io
#gamedev #programowanie #hypersomnia #opensource
Wystarczy lognąć się Discordem. Albo
Dolecieć ostatecznie doleci bo mam warstwę reliability nad UDP - może tylko nie dolecieć na czas (i w jedną i w drugą stronę).
Co do rollbacka - klient utrzymuje dwa światy. Ten przewidywany i ten który stał się "na pewno".
Ogólnie klient nigdy nie czeka i zawsze symuluje przewidywany świat w przód z założeniem że stan wciśnięcia przycisków odległych graczy się nie zmienił, a potem odtwarza swoją predykcję jeszcze raz gdy dostanie poprawkę z serwera z której wynika że się pomylił. Zmiany poprawkowe kryje interpolacja wykładnicza.