Aktywne Wpisy

duzy_gracz +17
źródło: 1000008146
Pobierz
thorgoth +332
Bąbel.
Lat 20.
Czasem przypomni mu się młodość i nagle podbiegnie za własnym cieniem, troche niezgrabnie, jakby nie pamiętał że ma artretyzm stawów. Czasem nagle zaatakuje ręke którą go miziam. Czasem już nie zdąży z dwójeczką do kuwety.
Czasem ma wyraz pyszczka jakby nie wiedział w którym wszechświecie właśnie wylądował, szczególnie wybudzony ze snu.
Zawsze się cieszy jak mały kociak gdy wracam z żoną do domu, nie ważne czy nie było nas 10 minut czy
Lat 20.
Czasem przypomni mu się młodość i nagle podbiegnie za własnym cieniem, troche niezgrabnie, jakby nie pamiętał że ma artretyzm stawów. Czasem nagle zaatakuje ręke którą go miziam. Czasem już nie zdąży z dwójeczką do kuwety.
Czasem ma wyraz pyszczka jakby nie wiedział w którym wszechświecie właśnie wylądował, szczególnie wybudzony ze snu.
Zawsze się cieszy jak mały kociak gdy wracam z żoną do domu, nie ważne czy nie było nas 10 minut czy
źródło: a6626b1
Pobierz




https://hypersomnia.io
#gamedev #programowanie #hypersomnia #opensource
Wystarczy lognąć się Discordem. Albo jako gość na casualowych serwerach.
Pisane przez 10 lat w C++ bez silnika. NIE było warto ani trochę, ale zawsze mogłem w tym czasie scrollować wykop (też pożyteczne wiem).
Gra jest całkowicie open-source!
https://github.com/TeamHypersomnia/Hypersomnia
Wrzucam jeszcze raz bo poprzedni wpis nie załapał. Wrzucałem też dawno na mirko, ale to była wersja Steamowa - teraz przeportowałem grę całkowicie do przeglądarki za pomocą Emscripten i WebRTC.
Odpowiem na każde pytanie dotyczące technologii i kodu - w razie pytań pytajcie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@kank_: Tak! Nieironicznie śpię 10 godzin dziennie żeby funkcjonować (a tym bardziej żeby programować). Czasami z dodatkową drzemką w środku dnia. Jestem największym śpioszkiem w historii tej planety.
źródło: tosleep
PobierzDolecieć ostatecznie doleci bo mam warstwę reliability nad UDP - może tylko nie dolecieć na czas (i w jedną i w drugą stronę).
Co do rollbacka - klient utrzymuje dwa światy. Ten przewidywany i ten który stał się "na pewno".
Ogólnie klient nigdy nie czeka i zawsze symuluje przewidywany świat w przód z
@papyshh: Niestety Web Audio nie wyrabia czasami. W przeglądarce możesz wyłączyć HRTF (Settings->Audio), ono bardzo zwiększa wydajność dźwięku ale jego przestrzenność jest widocznie gorsza. To niestety taki tradeoff.
@Arhus Unreal Engine albo Godot. Prosta przyczyna - nie wyobrażam sobie pisania skomplikowanej gry sieciowej bez dostępu do kodu źródłowego silnika i jego modyfikacji od podstaw. Gdybym pisał singla, rozważyłbym ewentualnie Unity, ale tylko dlatego że wszyscy go używają i łatwiej byłoby znaleźć kogoś do pomocy.
Uświadomiłem sobie ze nie zastanawiałem się nigdy jakie są sposoby realizacji networkingu w grach, poczytam sobie o tym.
Widać ogrom pracy włożonej w grę, szanuję.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)