Po 25 latach na mapę połączeń wraca pociąg z Wrocławia do Karpacza

Rewitalizację linii wykonał Samorząd Województwa Dolnośląskiego. Można bez PKP? Można!

- #
- #
- #
- 116
- Odpowiedz
Rewitalizację linii wykonał Samorząd Województwa Dolnośląskiego. Można bez PKP? Można!
Komentarze (116)
najlepsze
Ogólnie powrót tego połączenia to ogromny sukces. Karpacz ma zmieniony i wąski układ torowy (z tego co pamiętam, PKP sprzedało część terenu stacji i to stanowiło duży problem, ale trudno dokopać się do informacji na ten temat), PKP kombinowało też przy samym dworcu
@AgresywnyKaloryfer: ... nieudolność PKP PLK
źródło: image
Pobierz@Zakrentas: I co miałby niby zrobić? Zerowy wpływ na spółkę skarbu państwa, pisma lecą do kosza, wpływu nie masz żadnego, beton z nadania ma wszystko w dupie.
Ja latami zabiegałem o minimalną zmianę przejazdu kolejowego i olewali mnie w 100%, nie wierzę że przy większym temacie byłoby inaczej.
źródło: 494704237
Pobierzźródło: 202506141124105003231177027554793932924602193846043979995n
Pobierzdość pojemne i dobrze wygłuszone, jak na lokalną kolej i górzysty teren dość szybko jadą i jesteś szybciej niż autem
na tle lubuskiego i polregio 15 lat różnicy, kasy biletowe automatyczne też mieli pierwsi z lokalnych, stronę www do kupowania zawsze mieli prostą i przejrzystą
Ależ by to było dobre! PKP od lat twierdzi, że połączenie kolejowe do Kamiennej nie jest możlie, mimo że przez lata funkcjonowały. A dworzec w Lubawce? Największy dworzec w regionie. Matko bosko
@dict: Do wszystkich tych miejscowości dojedziesz pociągiem KD (albo czeskim motorakiem, który kursuje na podstawie umowy z KD / Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego). Niestety dworzec w Lubawce to inna historia.
Z tego co wiem, rozpoczęły się już prace nad przywróceniem do użytku linii z Kamiennej do Jeleniej przez Kowary. Nie sądziłem, że dożyję tego dnia.
Oczywiście że nie bo komu to potrzebne. Kasa z podatków na paliwa musi się zgadzać.