Nie ekscytujcie się fabrykami BYD w Europie. To monstrum zje je wszystkie

Teren o powierzchni większej niż Radom. Łączny areał budynków fabrycznych, osiedli mieszkaniowych i reszty infrastruktur.

- #
- #
- #
- #
- #
- 165
- Odpowiedz
Teren o powierzchni większej niż Radom. Łączny areał budynków fabrycznych, osiedli mieszkaniowych i reszty infrastruktur.
Komentarze (165)
najlepsze
My już olaliśmy społeczną odpowiedzialność biznesu i interesują ich tylko cyferki, a prole mają się teleportować do biur/fabryk, kupić sobie własny kurnik niedaleko pracy i od samego początku mieć 10 lat doświadczenia w
Zarabiają na produkcji... teraz chcą dodatkowo dominować w handlu / logistyce / wszystkim. Wyniszczając gospodarki / marki dotychczasowych Klientów.
Wszyscy grzeją się o USA i Trumpa, gdy chiny dotują Temu / Ali / BYD itd. i wyniszczają tysiące firm w Europie.
Dziś ludzie się cieszą, że kupią tanio od chińczyka z Temu, a jutro nie będą mieli pracy... bo firmy /
Ale o jakim Ty made in poland piszesz, made in poland to przestało istnieć jak zostaliśmy kolonią USA.
Natomiast eksport produkcji poszedł do Chin, bo drożyzna produkcji w krajach typu USA/Europa zachodnia po prostu nie mogła zostać w pełni przeniesiona na klienta.
Ch*j mnie obchodzą zmiany klimatyczne i ekologia na papierze.
Ponoć klaus szwab był na pasku puchatka który sypał mu sianko żeby miał na swoje "prywatne masaże" ciekawe ile będą sypać organizacją ekologicznym żeby tylko wystawiali im laurki.
Według dostępnych danych, BYD nie potrafi zarobić na produkcji EV. Uwzględniając dotacje rządowe (chińskie), ledwo wychodzą na "0", mają niewielkie zyski albo straty. W tym biznesie tylko Tesla zarabia, polecam obejrzeć: https://youtu.be/N4cZsrJ4A8Q
Więc tak gigantyczny projekt niekoniecznie przyniesie zyski... zwłaszcza poza Chinami gdzie
@kwanty:
Nie musi przynieść zysków Chinom, ale przyniesie śmierć koncernom europejskim, które już dziś ledwo wiążą koniec z końcem.
@Wykopek_Jeden: Zwyczajny dumping, chcą zaorać "legacy" żeby potem wejść w ten rynek. Chiny planują długoterminowo - jeżeli zajmie im to 50 lat to jest dla nich jak najbardziej ok. Dlatego IMHO cła na chińskie samochody są jak najbardziej uzasadnione.
Co za bzdura, w przeliczeniu na jednostkę produktu to właśnie masowa produkcja jest najwydajniejsza i ma najniższe emisje CO2, do tego można kontrolować proces i wpływać na tę emisje bo są zebrane w jednym miejscu.