Kolejne problemy klientów DPD. Paczki znikają, firma twierdzi, że stara się jak

Pani Magdalena czekała na swój telefon. - Serwis naprawił go i wysłał do mnie kurierem. DPD twierdzi, że smartfona odebr

- #
- #
- #
- #
- #
- 146
- Odpowiedz

Pani Magdalena czekała na swój telefon. - Serwis naprawił go i wysłał do mnie kurierem. DPD twierdzi, że smartfona odebr

Komentarze (146)
najlepsze
Ano tak, trzeba jeszcze więcej, jeszcze szybciej rozwieźć rejon bo jak nie to szefuńcio który robi za PRZEWOŹNIKA za mało zarobi :D
Sam gps w aucie/terminalu nie wystarczy - tutaj jest ogromne pole do nadużyć. Podjeżdżasz pod blok, podpisujesz się na terminalu, cyk, odebrano i jedziesz dalej.
Nic dziwnego, że desperaci i ukraina jeżdżąca od rana do wieczora sobie w ten
nie podpisałem, ale on sobie wpisał, ze podpisałem i zmieli status na dostarczona kilka dni wcześniej
później dzwonie do oddziału i mówią, że mam na infolinie dzwonić, a a infolinii, że do oddziału mam dzwonić
finalnie paczkę znaleźli, firma UPS
To już wina firmy kurierskiej i samego kuriera. Żadna to wymówka.
Z DPD o dziwo nie miałem większych problemów
@villager: wszystkie opinie pozytywne do pierwszej wpadki. Moją paczkę inpost dostarczył komuś randomowemu 100km dalej. Przez 3 tygodnie nie mogli jej znaleźć. Po tym czasie odezwała się do mnie miła pani, która dostała moją przesyłkę i uprzejmie mi ją przesłała (miała przeprowadzkę i dopiero po tym czasie zobaczyła, że ma moją przesyłkę). Inpost nie poczuwa się do żadnego błędu.
Zgubili paczkę to oddają równowartość w gotówce, to nie powinien być żaden lot w kosmos.
No to spróbuj i daj znać jak Ci się uda. Dpd nie pozdrawiam.
źródło: temp_file6623595635489652747
Pobierz