Dokładna analiza wypadku w Warszawie. Producent barier tłumaczy.
Portal brd24.pl publikuje analizę wypadku autobusu w Warszawie dotyczącą infrastruktury wykonaną przez producenta barier drogowych. „Autobus w ogóle nie miał kontaktu z konstrukcją barier mostowych a ona nadal stoi w stanie praktycznie nie naruszonym” – wskazuje Jacek Pasikowski z firmy...
modzelem z- #
- #
- #
- #
- #
- 250
Komentarze (250)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.brd24.pl/infrastruktura/siedem-grzechow-inzynierskich-w-miejscu-wypadku-autobusu-w-warszawie-przyczynily-sie-do-tragedii/
Teraz powinni wypowiedzieć się twórcy zabezpieczeń na tej drodze.
@sowiq:
Najbardziej to "najmniejsza linia oporu". Ale to są ludzie techniczni, im mają się zgadzać kilogramy, metry i dżule.
Przykłady z tekstu:
Ale z dwojga złego lepiej pisać prawdziwe informacje robiąc mnóstwo
A to akurat prawda, jak na 15 letni gruz wygląda pięknie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Tak że bądźmy rzetelni ale tylko na korzyść producenta barier ¯\_(ツ)_/¯
Komentarz usunięty przez moderatora
Potrafi ktos wytlumaczyc logike tego zdania
1. autobus nie miał kontaktu z konstrukcją barier,
2. bariera nadal stoi w stanie praktycznie nienaruszonym.
Są tam pewne błędy, choć raczej nie wpływające na zrozumienie tego zdania.
@Sharpboy: ministerstwo, bo to ministerstwo zabrania ciągnięcia barier do samego końca
Komentarz usunięty przez moderatora