@titus1: Powinni zrobić tak jak toyota - auta premium wypuszczać pod innym znaczkiem (lexus). Skończy jak vw phaeton - mimo, że premium to nadal tylko vw. Żaden manager nie będzie chciał jeździć kia, gdy wszyscy z jego otoczenia jeżdżą mercami, lexusami i audi
Mam nową E klasę, dużo rozwiązań w kia robi wrażenie, szczególnie tylna kanapa. Ale diabeł tkwi w szczegółach. Wiem że ciężko to opisać, ale co mi na pierwszy rzut oka przeszkadza to azjatyckie festyniarstwo. Szczególnie na zegarach, nie ma tam opcji emulacji zwykłych wskaźników bez głupich efektów? Bajery w podłokietniku z tyłu robią wrażenie, ale serio kierowca nie może ich zablokować? Wyobraźcie sobie że posiadacze S-klasy w weekend wożą nim dzieci i
@dziki_pl: z tą kamerką to mimo wszystko najlepiej to wymyślił VW. Chowają (np. w golfie) kamerę w znaczku - tym samym którym otwiera się klapę. https://youtu.be/f0fL6qMJzlw 1:34
@dziki_pl: za to mi na przyklad w E-klasie nie podoba sie paskudny design Infotainmentu. A skoro animowane zegary nazywasz szczytem festyniarstwa, to jak nazwac wielki tablet wystajacy z deski rozdzielczej, w dodatku dla uproszczenia konstrukcji podzielony na 2 osobne ekrany? Albo fejkowe wydechy w aucie za cwierc miliona cebulionow wzwyz?
@ochar: No ale trochę bez sensu, bo musisz przenosić wzrok z lusterka na zegary. Zwykłe wskaźniki martwego pola w lusterkach działają wystarczająco dobrze (plus - zwykle ten system wykrywa też ruch poprzeczny i do tego reaguje "na czas"). Choć ładnie wykonane, fakt
Subaru ma inną ciekawą rzecz - kamera w prawym lusterku, pokazująca prawy bok; bardzo fajnie można na tą kamerę dojeżdżać do ściany/krawężnika.
@danielo86: @DanielAquarius: do końca 2018 roku sprzedało się w Europie ok. 5000 Stingerów. Czyli mniej niż 320 sztuk miesięcznie. Nie wiem co traktować za konkurencję. Może Gulia Veloce? Gulii się sprzedaje ok. 1400 miesięcznie, niestety nie wiem ile to Veloce. Może Audi A7? Przez ostatnie 3 lata sprzedają po 660 sztuk miesięcznie. Ciężko u nas nazwać Stingera hitem. Może w USA jest inaczej.
@morelio: stingerem się poważnie interesowałem, ale to co na papierze wygląda ok na żywo już nie. To samochód z technologią mającą co najmniej 10 lat, kiedy się przesiadasz z astry II to robi wrażenie, ale jak porównałem np z nowym mercedesem czy volvo to czułem się jak w skansenie. Audi A6 C7 które już było zabytkiem robiło większe wrażenie.
W przeciagu ostatnich 15-20 lat hyundai i kia dogonily a nawet przeskoczyly "zachod" kilka tygodniu temu hundai (ktory posiada 33.88% akcji kia) wygral dwie z trzech nagrod za najlepsze samochody (Genesis G70 i Kona) w polnocnej ameryce.
@Icon_of_sin: Seat/Skoda, Fiat, Renault, PSA, Opel czy Ford w wielu aspektach zbieraja juz od Koreanczykow tegie baty, VW ratuje sie jeszcze materialami we wnetrzu. Ale to jest wykop, tu VAG jest bogiem. Z Passata robia heheszki ze januszowoz, ale wiekszosc by sie dala za niego pokroic...
@bidzej: podasz jakis konkretny model passata ktory jest #!$%@?? bo skoro kia jest z 2018/2019 to porownaj ja do aktualnych modeli a nie zlomow z 2008
@Icon_of_sin: to samo co powyzej? czy VAG czy mercedes czy bmw czy peugot albo inne zachodnie marki zatrzymaly sie w miejscu? porownujesz nowe modele z korei do starych zlomow z polskich dróg czy jak?
@trumnaiurna: To jak Stinger - przód bmw, tył audi, środek mercedes. Zatrudnili niemieckich projektantów i czytają prawa patentowe, potem robią "oryginalny" design. Albo nowy ceed pro, który z tyłu chce być Panamerą, z boku mercedesem.
W Europie tego nie ma, bo nikt by nie kupował. Skoro w USA kosztuje 65k USD, to w UE z naszymi podatkami wyszłoby pewnie w okolicach 80k. Za te pieniądze jest albo ładnie napasiona E-klasa, albo wystarczy dołożyć parę groszy do S-klasy. Nie ma nawet sensu porównywać prestiżu, wyglądu (szczególnie z przodu), utraty wartości i tego jak się te auta będą starzeć.
Komentarze (321)
najlepsze
Skończy jak vw phaeton - mimo, że premium to nadal tylko vw.
Żaden manager nie będzie chciał jeździć kia, gdy wszyscy z jego otoczenia jeżdżą mercami, lexusami i audi
@dziki_pl: za to mi na przyklad w E-klasie nie podoba sie paskudny design Infotainmentu. A skoro animowane zegary nazywasz szczytem festyniarstwa, to jak nazwac wielki tablet wystajacy z deski rozdzielczej, w dodatku dla uproszczenia konstrukcji podzielony na 2 osobne ekrany? Albo fejkowe wydechy w aucie za cwierc miliona cebulionow wzwyz?
Subaru ma inną ciekawą rzecz - kamera w prawym lusterku, pokazująca prawy bok; bardzo fajnie można na tą kamerę dojeżdżać do ściany/krawężnika.
Ciężko u nas nazwać Stingera hitem. Może w USA jest inaczej.
@Icon_of_sin: to samo co powyzej? czy VAG czy mercedes czy bmw czy peugot albo inne zachodnie marki zatrzymaly sie w miejscu?
porownujesz nowe modele z korei do starych zlomow z polskich dróg czy jak?
@JudeMasonPolakozerca:
ok.
A w ogóle to kiedyś to było, kurrrrła xD