Doug jest nudny, obejrzales 1n jego film to tak jakbys obejrzal wszystkie...
@Student_AWAS: moze sposob prowadzenia recenzji jest zawsze taki sam, ale dzieki temu mozesz latwo porownac rozne samochody. No i "quirks and features" nigdy nie sa nudne ( ͡º͜ʖ͡º)
Niemieckie auta wypadaja blado pod wzgledem komfortu ostatnio. Co nowy model, to wiecej elektroniki, a siedzi mi sie w nich....coraz gorzej. Juz nawet kanapa nie jest taka jak kiedys. BTW, Na tym filmiku w 3:52 to merce i audice tez to maja ? Lusterko pod zegarem predkosci ?
A utrata wartości będzie taka że po 8 latach skończy rozwalony w ghettcie XD PS Koreańczycy robią takie auta od lat tylko nie sprzedawali ich poza Koreą
@camaro98: Nie rozumiem skąd te minusy przy twoim komencie, to jest sama prawda. Tych aut nikt w Stanach nie kupuje, a jeżeli już ktoś się decyduje to utrata wartości jest kosmiczna i te wszystkie Genesisy i K900 jeżdżą po 2-3 latach w gettach.
@RoyKeane: a po 8 zaczyna coś padać i nie opłaca się ich robić wiec końcom jak drive by car po czym lądują albo na policyjnym parkingu albo w kanałach deszczowych XD.
Kia fajna. Na portalach motoryzacyjnych Janusze, specjaliści od niemieckiej motoryzacji (VW Passat) już twierdzą że to gówno w porównaniu do Mercedesa. ( ͡°͜ʖ͡°)
Jak kogoś nie stać na wydanie kasy na ten ficzer, a chciałby mieć coś podobnego, co pozwoli mu widzieć w martwej strefie (czyli mam na myśli przede wszystkim starsze modele samochodów w których często lusterka są za małe), to polecam sobie dokupić dodatkowe lusterka - takie jakie mają elki. Koszt ok. 20zł, martwych stref brak.
@Jare_K: czyli będzie palił tyle ile samochody z normalnymi lusterkami ( ͡°͜ʖ͡°) . Generalnie jeśli mowa o bezpieczeństwie, to nie warto na tym oszczędzać. Czy na trasie, czy w mieście, jeśli masz beznadziejne lusterka - a wiele starszych samochodów takie miało - to masz martwe strefy. A martwa strefa to sprowadzanie na siebie nieszczęścia.
Taką kijankę szanuję. I to nie za to, jaka jest sama w sobie, ale za to, że nie boi się konkurować z europejskimi markami. Taka Toyota wycofuje avensis, chociaż jak ktoś się przesiądzie z passata, to raczej do niego nie wróci (moje zdanie). Toyota ma model Crown, do którego taka kijanka ma startu a nie sprzedaje go w Europie. Ba, nie sprzedaje go nawet w USA, tylko w Japonii. Nawet Avalon jest
@Manah: No właśnie a teraz pomyśl sobie, że sprzedają taką Toyotę w Europie. OK, zrobiliby konkurencję dla swojego Lexusa, ale jak w Japonii (150 mln ludzi) zakładają roczną sprzedaż na ok. 5.000 sztuk, to w Europie sprzedawałoby się ok. 10.000 sztuk. To mniej więcej tyle, co BMW 7. A jednak nie, nie sprowadzą :)
Zabierzemy Ci avensisa i wciśniemy hybrydową camry, której nawet nie ma w kombi ( ͡º͜
Kompletnie nie rozumiem takiej polityki uciekania przed konkurencją.
@Roess: dla marki takiej jak Toyota, Honda czy Mitsubishi, Europa to ochlapy, bo w Azji i Ameryce sprzedaja samochody jak swieze bulki. A tymczasem w Europie trzeba sie pierdzielic z ograniczeniami pojemnosci (bo akcyza) i normami lobbowanymi przez niemiecki automotive (ktorych on sam pozniej nie spelnia) tylko po to, zeby pozniej walczyc ze swietnie oplacanym marketingiem Niemcow. Po co, jak mozna wystawic tylko
Komentarze (321)
najlepsze
Doug jest nudny, obejrzales 1n jego film to tak jakbys obejrzal wszystkie....
@Student_AWAS: moze sposob prowadzenia recenzji jest zawsze taki sam, ale dzieki temu mozesz latwo porownac rozne samochody. No i "quirks and features" nigdy nie sa nudne ( ͡º ͜ʖ͡º)
BTW,
Na tym filmiku w 3:52 to merce i audice tez to maja ? Lusterko pod zegarem predkosci ?
@Jare_K: czyli będzie palił tyle ile samochody z normalnymi lusterkami ( ͡° ͜ʖ ͡°) . Generalnie jeśli mowa o bezpieczeństwie, to nie warto na tym oszczędzać. Czy na trasie, czy w mieście, jeśli masz beznadziejne lusterka - a wiele starszych samochodów takie miało - to masz martwe strefy. A martwa strefa to sprowadzanie na siebie nieszczęścia.
Lepiej palić nawet litr więcej
Zabierzemy Ci avensisa i wciśniemy hybrydową camry, której nawet nie ma w kombi ( ͡º ͜
@Roess: dla marki takiej jak Toyota, Honda czy Mitsubishi, Europa to ochlapy, bo w Azji i Ameryce sprzedaja samochody jak swieze bulki. A tymczasem w Europie trzeba sie pierdzielic z ograniczeniami pojemnosci (bo akcyza) i normami lobbowanymi przez niemiecki automotive (ktorych on sam pozniej nie spelnia) tylko po to, zeby pozniej walczyc ze swietnie oplacanym marketingiem Niemcow. Po co, jak mozna wystawic tylko