Wpis z mikrobloga

Macie jakiś pomysł, jak przerobić model/teksturę w taki sposób, żeby z pojazdu zrobił się #!$%@? pojazd? W sensie jego #!$%@? wersja. W blenderze przydałby się jakiś modyfikator do lekkiego zniekształcenia meshu

#gamedev #blender #unity3d
  • 5
  • Odpowiedz
@blisher: Możesz zaznaczyć vertexy i po włączeniu opcji Proportional Editing powgniatać obiekt tu i tam. Dodatkowo w trybie edycji możesz zaznaczyć kilka krawędzi i "rozedrzeć" powierzchnię wciskając V, potem je jakoś powykręcaj i włala ;)
  • Odpowiedz
@blisher: jest wiele sposobów. Możesz użyć random select na wierzchołkach i przesuwać ręcznie, możesz modyfikatorem displace i jakąś własną teksturą, możesz - to najbardziej realistyczne chyba - użyć na modelu fizyki obiektów, blachę zrobić jakimś sztywnym clothem i pozrzucać z wysokości, ale na tym ostatnim się nie znam, więc Ci nie doradzę jak to konkretnie zrobić.
  • Odpowiedz