Aktywne Wpisy

Ewa_Jas +38
#medycznamarihuana
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To

Lolenson1888 +163
Zdaje sobie sprawę, że śmianie się z czyjegoś nazwiska to poziom między zerówką a pierwszą klasą podstawówki, ale no... w Koninie przyjmuje proktolog o nazwisku Gmerek XD
#heheszki #pasjonaciubogiegozartu #konowalposting #konin
#heheszki #pasjonaciubogiegozartu #konowalposting #konin
źródło: lekarz
Pobierz

ata 80. XX wieku były w Polsce dekadą punków, wtedy też pojawili się pierwsi skinheadzi i metalowcy. Rekordy popularności bił kultowy festiwal w Jarocinie. Zaznaczała się wówczas jeszcze jedna subkultura, która nawet dzisiaj wyłamuje się z ogólnie przyjmowanej socjologicznej definicji. Co ciekawe, spośród wszystkich wymienionych subkultur, to właśnie ona okazała się najbardziej długowieczna. Narodziła się za sprawą pewnego angielskiego zespołu muzycznego, który w 1985 roku przyjechał do Warszawy zagrać koncert.
[...] Więcej jest w linku znaleziska.
------
Jeśli interesujesz się historią i lubisz konkretne materiały (takie z rzetelną bibliografią i ciekawymi zdjęciami/filmikami), to dodaj odpowiedź “wołaj” pod tym postem — z chęcią zawołamy Cię do naszych znalezisk (。◕‿‿◕。) #histmag
------
Ten wpis jest fragmentem materiału z portalu Histmag.org. Więcej jest w linku znaleziska.
Fot.Depeche Mode w swoim najbardziej znanym składzie, 1982 r., domena publiczna