Mam routery: https://www.mercusys.com/pl/product/details/halo-h80x/v2.20/2-pack/ Może mi ktoś pomóc lub mnie nakierować czy może to coś ze sprzętem nie tak? Jeden na parterze podłączony na kablu, drugi satelita na piętrze i ten na piętrze ledwo widzi tego na dole. Jak mieszkałem w mieszkaniu to zwykłe routeru od sąsiadów łapało mi na maksymalne zasięgi, a tutaj, nie dość że obok schodów gdzie jest wolna przestrzeń, to prędkość na satelicie zamiast 700 to ledwo 60 Mb/s. Jak satelitę dam przy schodach na górze to skacze maks do 120. Kupiłem bo polecał dostawca internetu jako takie super bo wszyscy chwalą a mnie już szlag trafia powoli. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat? Jestem laikiem w sprawach sieciowych. Ewentualnie niech ktoś podpowie jaki sprzęt kupić. #informatyka #siecikomputerowe #router i może #programowanie dla zasięgu.
@kolar1: mesh sresz niestety. To jest zazwyczaj niestsbilne gowno ( mówię ogolnie nie o tej marce). I jedyny pewny sposób aby to działało to nadajnik muszą być połączone kablem.
@kolar1: wiesz mozesz kombinować z powerline ethernet. U mnie i u każdego kogo to instalowałem dziala jak należy. Ale to także proteza. Ważne aby gniazdka elektryczne byly w tej samej fazie.
Albo kombinuj dalej z tym meshem. Inne umieszczenie urządzeń. Moze da sie pobawić ustawieniami WiFi po którym zostawiają kanał do komunikacji. Czasami mniejsze parametry poprawiają stabilność czy prędkość. Bo im wyższy numer WiFi tym mniej lubi się ze ścianami
https://www.mercusys.com/pl/product/details/halo-h80x/v2.20/2-pack/
Może mi ktoś pomóc lub mnie nakierować czy może to coś ze sprzętem nie tak? Jeden na parterze podłączony na kablu, drugi satelita na piętrze i ten na piętrze ledwo widzi tego na dole. Jak mieszkałem w mieszkaniu to zwykłe routeru od sąsiadów łapało mi na maksymalne zasięgi, a tutaj, nie dość że obok schodów gdzie jest wolna przestrzeń, to prędkość na satelicie zamiast 700 to ledwo 60 Mb/s. Jak satelitę dam przy schodach na górze to skacze maks do 120.