Wpis z mikrobloga

✨️ Dlaczego młodzi lekarze muszą się chwalić?
Czasem na facebooku wyświetlają mi się posty z różnych grup, do których nie należę - jakieś o zwierzaczkach, fotografii itd.
Dziś facebook postanowił pokazać mi grupę z wynajmem mieszkań. Młoda parka szukała nowego lokum, no i oczywiście wystąpił incydent "że jestem lekarzem powiedzieć muszę, bo się uduszę".

Kogo to obchodzi? Normalny człowiek, jeśli chce dać znać potencjalnemu wynajmującemu, że nie ma problemu z pieniędzmi po prostu napisze, że zarabia dość dobrze i jest wypłacalny, co może już prywatnie konkretnej osobie udowodnić. Ale nie państwo młodzi lekarze, którzy w opisie musieli podkreślić, że "młodzi lekarze szukają lokum".

Nie wiem skąd bierze się u nich wszystkich to poczucie bycia lepszym i kimś wyjątkowym i akcentowanie tego w każdej możliwej sytuacji.

Kiedyś dość powszechnie uważało się środowisko prawnicze za odklejusów (nie twierdzę, że nie ma tam w ogóle takich jednostek, ale to raczej już grupy jednostek niż cała społeczność), ale nigdy nie widziałem w ogłoszeniach dot. poszukiwania mieszkania, aby ktoś się chwalił, że jest studentem prawa/adwokatem/notariuszem czy sędzią. Z kolei ci z lekarskiego to nawet na śmiesznym pierwszym roku medycyny muszą trąbić całemu światu co zaczynają studiować, aby wszyscy wiedzieli że mają do czynienia z panem najjaśniejszą eminencją lekarzem xD.

Najgorsza grupa społeczna w Polsce, zaraz po roszczeniowych górnikach. Chyba nawet ci głośniejsi rolnicy czy dewelopy nie mają tak w--------o ego.

#lekarze #lekarski #medycyna #praca #pracbaza

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny

👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt

• 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach