Wpis z mikrobloga

Claude code to już naprawdę wysoki level. Na frontendzie nie znam się kompletnie, a w 60 minut zvibecode'owałem we flutterze w pełni funkcjonalny, z dobrym designem moduł rejestracji i logowania przez mail + oauth przez sociale zintegrowany z AWS cognito z full testami i dokumentacją. Jedyne co robiłem to klikałem approvale w IDE na to co agent mi podrzucał. I pomyśleć że w jakimś korpo klepią takie coś pewnie przez 2 sprinty xD. Jak byłem sceptycznie nastawiony do tego co wypluwa AI to teraz to całe p--------o o zabieraniu pracy wydaje mi się realne ( ͡° ͜ʖ ͡°), Albo zostaniemy prompt enegineerami xD
#programowanie #ai #claude #pracait
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kszych Wydaje mi się, że w obecnych czasach po prostu zmienia się sposób pracy. Juniorzy coraz częściej będą pełnić rolę operatorów i nadzorców AI, a nie osób piszących kod „z palca”. Trudno sobie wyobrazić, żeby początkujący programista tworzył skomplikowane rozwiązania ręcznie, skoro AI potrafi wygenerować to w kilka minut podczas gdy junior po miesiącu nie osiągnąłby nawet podobnego efektu. Claude czy inne modele robią rzeczy w godzinę, które kiedyś były poza
  • Odpowiedz
  • 1
@chaddeveloper: na początku narobił trochę bałaganu, ale jak poprosiłem o refactor to pięknie pozmieniał struktury, poprzenosił i powydzielał. Zrobił nawet procentowe podsumowanie redukcji kodu w poszczególnych plikach i powypluwał ilość reużywalnych komponentów xD Jedyny minus że mam już wykorzystane prawie 30% limitu mojego miesięcznego pro planu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kszych: jak z jakością tego kodu? W PHP czy w Javie jest tragicznie, albo ja piszę tragiczne promptly, wez spróbuj zrobić mały refaktor i zmianę funkcjonalności…

@chaddeveloper: co ty p--------z, w Javie jakość kodu jest idealna