Wpis z mikrobloga

12 lat temu stworzyliśmy z kolegą: Squarge - prostą grę na Android, w której naszym zadaniem było łączenie kwadracików. W tamtych czasach było to nie lada wyzwanie. Gra zyskała bardzo dużo graczy także tutaj, była nawet na głównej: https://wykop.pl/link/1598795/jak-przelecialo-nam-kilka-miesiecy-na-tworzeniu-gry-na-androida ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dodatkowo pojawiała się w topce w Google Play w Polsce oraz kilku innych krajach. W znalezisku można przeczytać więcej. Wygenerowała ostatecznie prawie 400k pobrań, ale niestety coraz większe wymagania, jakie stawiało Google, aby aplikacja pozostała w sklepie zmusiły nas do jej wycofania. Teraz jedyne co pozostało to info w Google Console o jej usunieciu.
Kilkanaście minut przed pisaniem tego pomyślałem: ciekawe czy Claude Opus 4.5 stworzyłby jej port na podstawie kodu Java oraz prostego prompta wprowadzającego. Zażyczyłem sobie Fluttera i Flame.
Po kilku minutach dostałem 1500 linii kodu, które nie działały. Na podstawie praktycznie 1 wyjścia w konsoli poprawił błędy i aplikacja wystartowała. Po kilku promptach co ma poprawić ruszyła i działa. Są bugi, wygląd menu jest daleki od oryginału i nie wszystko działa, ale traktuje to bardziej jako eksperyment jakie narzędzia aktualnie mamy i jak łatwo ożywić stare śmieci. Wszystko zajęło 15 minut.

Macie nawet wersje webową https://squarge.bieda.it ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#squarge #programowanie #flutter #flame #gamedev #androiddev #android #aidev #claude #opus #programista15k #programista25k
kulawyRys - 12 lat temu stworzyliśmy z kolegą: Squarge - prostą grę na Android, w któ...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach