Aktywne Wpisy

wjkp +3
#kiciochpyta #niebieskiepaski #rozowepaski
Pytanie do męskiej części wykopu, (bo często słyszałem o tym) czy to prawda że pierścionek zaręczynowy powinien kosztować tyle, co trzykrotność miesięcznej pensji mężczyzny?
Pytanie do męskiej części wykopu, (bo często słyszałem o tym) czy to prawda że pierścionek zaręczynowy powinien kosztować tyle, co trzykrotność miesięcznej pensji mężczyzny?

Taka krótka nitka ze szczurkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: c603e824ad0028db1c4111b7d0bd18ab
Pobierz




Zastanawiam się nad Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 2WD z automatem 6AGS (rocznik 2024/2025) i Toyotą Yaris Cross Hybrid
Moje główne wymagania: – budżet maksymalnie 120 tys.
– crossover / mały SUV
– najlepiej pełna hybryda alternatywnie benzyna
– automat
– niskie spalanie
– robie roczny przebieg ok. 10–15 tys.
– Android Auto obowiązkowo
– auto raczej mniejsze niż większe
– priorytety: BEZAWARYJNOŚĆ, komfort, sensowna cena i tania eksploatacja
Auta, które brałem pod uwagę:
– Toyota Yaris Cross – podoba mi się, ale 3-cylindrowy silnik mnie zniechęca
– Toyota Aygo X – za mała
– Dacia Duster – trochę za dużo opinii o awaryjności
– Hyundai Kona – fajna, ale poza budżetem
– VW T-Cross / T-Roc – nie wiem, jak z trwałością
– Renault Captur – ładny, ale brak pewności co do awaryjności
Ogólnie to wyglądowo podobają mnie się wszystkie Toyoty (Aygo x, Yaris Cross, CHR, Civic)
Pytania:
1. Czy Vitara 1.5 Hybrid z automatem to dobry wybór na lata?
2. Jak ta skrzynia zachowuje się w praktyce?
3. Co innego moglibyście polecić w tym budżecie i przy takich wymaganiach.
Dzięki za wszystkie opinie.
#samochody #samochody #motoryzacja #polskiedrogi #mechanikasamochodowa #suzuki #toyota #leasing #firma #hybryda
źródło: image
PobierzMoże nawet i Torres po negocjacjach.
@pasta_alla_carbonara: Dacia Duster to auta które po pół bańki kręcą przebiegu bez remontu. Nic dziwnego, że to jest plastik. To ma być tanie budżetowe wozidło/najtańsze w zasadzie a nie coś premium. Problem jest taki, że ludzie idą do takiej dacii i oczekują tego co ma co najmniej E klasa.
Honda HR-V, makao i po maśle