Wpis z mikrobloga

Leopold Osiadło o ojcostwie osób queerowych i walce o równe prawa. Ale również o odejściu rodziców. Pierwsza audycja Katarzyny Szustow po śmierci mamy.

Posłuchaj:

https://audycje.tokfm.pl/podcast/182652,Leonard-Osiadlo-o-ojcostwie-i-walce-o-rowne-prawa

#lgbt #ojcostwo #leopoldosiadlo #katarzynaszustow #poznan #warszawa #rodzicielstwo #transseksualnosc #zaloba #smierc #nocnazmiana
Poludnik20 - Leopold Osiadło o ojcostwie osób queerowych  i walce o równe prawa. Ale ...

źródło: 1000012701

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Poludnik20: nie znam się ale pierwsze słowa wydaja mi się negarywnie nacechowane:

pierwotne znaczenie słowa queer zostało zmarginalizowane i obecnie określenie to znaczy przede wszystkim „lesbijski”, „gejowski”, „homoseksualny” (czy generalnie „nie-heteroseksualny”. „nie-heteronormatywny”) oraz również „nie-cispłciowy” (np. trans lub genderqueer).
to jest to co mam myśleć o queer? czyli jeśli nie jesteś hetero to jesteś queer?
  • Odpowiedz
  • 1
jesteś w 100% pewny że to jest dobry, nienacechowany niczym opis? pod którym większość queer się podpisuje rekami i nogami?

@zenon_z_chorzowa1: piszę za siebie. Nie truj już. W pierwszych kilku zdaniach masz wyjaśnione. Jest 1⁵⁴ w Polsce.
  • Odpowiedz
  • 0
@zenon_z_chorzowa1: to co teraz robisz jest wędzeniem rozmówcy. W gorszych szkołach (bo do szkoły się odniosę, bo to można zweryfikować, dom też ale trudniej), mówiło się o „kręceniu wora”, a osoby starsze szkolone w armii przymusowej znają ten klimat ze zjawiska fali. Będą kiedyś badania na ten temat, na temat polskiego sadyzmu.

No dobrze, złamałeś mnie, utopiłeś co jeszcze?
  • Odpowiedz
  • 0
dyś badania na ten temat, na temat polskiego sadyzmu.

@Poludnik20: „Głowa! Jesteś z nami! Razem będziemy potężnymi bykami”. To była jakaś 4 klasa podstawówki, gdy dzielili klasy, a ci synowie – wtedy jeszcze milicjanta – dowiedzieli się z kim będą w klasie.