Wpis z mikrobloga

W listopadzie będę mógł zamieszkać w nowym mieszkaniu. Deweloper powiedział, że za tydzień możemy sprawdzić mieszkanie, podpisać protokoły odbiorów i mi da klucze, bym sobie tam już podłogi kładł, czy meble woził.

Teraz pytanie, bo nie znam się, a tu pełno specjalistów i zawsze dobrze doradzicie. Chciałbym wziąć ze sobą jakiegoś specjalistę. Na co warto zwrócić uwagę? Powiedziano mi na pewnylokal.pl że metraż to musi być geodeta w mieszkaniu co mnie zdziwiło, a chat GPT nic na ten temat nie wie. Bardzo dziwne. Chciał mi sprzedać pakiet full z kamerą termowizyjną i laserem krzyżowym za 900zł.
Gdzie najlepiej takiej osoby szukać i na co szczególnie zwrócić uwagę? Według mnie najważniejsze to posadzki czy jest poziom i piony ścian.

Z góry dzięki.

#mieszkanie #mieszkaniedeweloperskie #odbiormieszkania #nieruchomosci
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chciał mi sprzedać pakiet full z kamerą termowizyjną i laserem krzyżowym za 900zł.

@Bury_Zenon: jeśli to mieszkanie na ostatnim piętrze z płytami gk na suficie i wełna mineralną to bierz pakiet z termowizją - tylko problem jest taki, że najlepiej sprawdzać zimą, chodzi o różnicę temperatur, sprawdź wentylację czy działa
  • Odpowiedz
@Bury_Zenon: możesz jakiegoś inspektora sobie wziąć ogarnąć normalnie z internetu za parę stów, żadnymi laserami nie można robić odbiorów, jedynie wyjdziesz na niepoważnego albo psychopatę gdybyś z laserem przyszedł, poziomica 2m, kontownik 1m x 1m, i szczelinomierz to są narzędzia których potrzebujesz, no i znajomość norm, posadzki poziomicą 2 metrową też odbierzesz, no ale jak się nie znasz, to lepiej komuś zapłacić po prostu
z fartem
  • Odpowiedz
  • 19
Nie warto za to płacić.

@pamareum: po prostu miałeś szczęście, że trafiłeś na solidnego dewelopera. U mnie znalazł rysę na szybie, krzywą podłogę, krzywy kąt między ścianami i kilka mniejszych rzeczy
  • Odpowiedz