Aktywne Wpisy

laventel +54
Za każdym razem jak koleżanki mi opowiadają jaki dramat jest na rynku matrymonialnym z chłopami to jestem tak wdzięczna że mam swojego niebieskiego od 7 lat i jest między nami super ( ͡° ͜ʖ ͡°) #zwiazki #niebieskiepaski

kamil-tumuletz +324
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz




Zgłosiłem pierwszą reklamację w lipcu 2025 r. Urządzenie trafiło do serwisu – i… serwis nie znalazł wady. Po powrocie do mnie już po dwóch dniach problem pojawił się ponownie – robot nie reagował na komendy, nie łączył się z aplikacją ani bazą, nie ładował się, a reset fabryczny nie pomagał.
Zgodnie z prawem zgłosiłem reklamację po raz drugi, domagając się odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy. Media Expert jednak upiera się przy kolejnej naprawie, ignorując moje żądania. Kontakt z obsługą klienta jest tragiczny – musiałem się prosić o informacje, a odpowiedzi są ogólnikowe i opóźnione.
Jest to szczególnie ważne dla mnie jako rodzica dziecka z alergią – wadliwy sprzęt nie spełnia swojej funkcji i wpływa negatywnie na zdrowie mojego syna.
Sprawę konsultowałem z Rzecznikiem Praw Konsumentów oraz UOKiK, którzy potwierdzili, że mam pełne prawo do zwrotu pieniędzy, ponieważ wada jest istotna i trwała, a sprzęt był już naprawiany. Pomimo tego Media Expert ciągle mnie ignoruje i przedłuża procedurę.
Nie mogę pozostawić tego bez ostrzeżenia: obsługa klienta w Media Expert jest fatalna, a prawa konsumenta są w praktyce lekceważone. Jeżeli planujecie zakupy w tym sklepie – zastanówcie się dwa razy.
Niech moja historia będzie przestrogą: czasem trzeba walczyć o swoje prawa, bo inaczej nikt tego za nas nie zrobi.
#wykopefekt #mediaexpert