Aktywne Wpisy

Lolenson1888 +21
Uwaga konkurs
Kupię dowolny, wybrany prezent na Mikołaja każdej osobie, która poda mi jakąś zaletę Minety Rajovicia (oprócz wysokiego wzrostu)
#mecz
Kupię dowolny, wybrany prezent na Mikołaja każdej osobie, która poda mi jakąś zaletę Minety Rajovicia (oprócz wysokiego wzrostu)
#mecz
źródło: 416dfff53e18b9d3eec9d369076a71cd31fa9c9e7bcee53db0990c11fb192167
Pobierz
SereneCipher +1
W jaki mało inwazyjny sposób zabić kogoś w książce? Że niby przypadek itp Bo pisze pisze i muszę się pozbyć typa i nie wiem jak.

Ogólnie mieszkam w powiatowym, ale nie umiem naprawiać samochodów i jestem skazany na mechanika
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #pytanie
Zapieczone jarzma, hamulce do roboty, wycieki, telepiące zawieszenie, końcówki drążków kierowniczych - czy i kiedy tam olej. I tak mechanika się nie pozbędziesz, z gruzem wręcz się z nim zaprzyjaźnisz
najważniejsze hamulce i układ kierowniczy plus zawieszenie, no i żeby ogólnie to jechało. Jak będzie ciepło to otworzę szybę więc w klimatyzacje mam wywalone. Nie chce na niego wydawać tysiąca miesięcznie, bo to się mija z celem. A mnie
@Schwarzfahrer: no właśnie to się opłaca najbardziej, a najlepsze silniki to 1.9 tdi a naj najleszpe to te z 90 koniami na zwykłej pompie, te silniki mają audice, vw, seaty, skody czyli grupa VAG
@Schwarzfahrer: Dużo ale może tam był syf koszmarny i musiał właśnie jarzma, zaciski, wężyki elastyczne, kto wie jak było z tymi miedzianymi i ich przyłączami. Dużo ale nie dziwi mnie za bardzo
Debile po zawodówce nawet z 1.9d sobie nie poradzą, więc jak nie chcesz sam naprawiać samochodu, to może warto rozważyć skuter, lub niewielki motocykl
Chyba ze zależy Ci na wyglądzie to za te pieniądze to raczej coś powyżej 20 lat i stan