Aktywne Wpisy

nO-C34 +40
Jeszcze z 20-30 lat i będę miał niezależniść finansową dzięki giełdzie
#gielda
#gielda
źródło: 1000006600
Pobierz
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: 1000006600
Pobierz
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Od stycznia przyszłego roku będę potrzebował samochodu osobowego, dotychczas jeździłem miksem komunikacja miejska/taksówki/gruz żony. Jestem na jdg, średnio miesięcznie okolice 20k po podatkach, ale mam teraz inne wydatki (budowa domu), więc wyłożenie kilkudziesięciu k z kieszeni na samochód jest mi nie na rękę i myślę nad leasingiem używanego samochodu.
Samochód na firmę, jestem VATowcem, samochód na dojazdy głównie miasto i dookoła miasta, rodzina dwuosobowa.
Myślałem nad jakąś benzyną/hybrydą, hatchback 5 drzwi, auto miejskie/kompakt, klimatyzacja. Jakby był automat to już super, żeby nie wachlować w korkach. W co celować? Jakaś Kia Ceed, Hyundai i30, Reanult Clio? Nie znam się na motoryzacji, chciałbym uniknąć doktoratu, budżet na ratę powiedzmy 1500 miesięcznie, co powinienem wiedzieć i na co zwrócić uwagę? Skąd kupić samochód, jakie firmy leasingowe polecacie? Wiem, że wszędzie mogę się naciąć, więc po prostu chcę zminimalizować ryzyko wtopy.
Wołam Pana @OptiFinance:
Raczej nie lubię zmian, więc pewnie po leasingu wykup i już zostanie, bo się przyzwyczaję.
#motoryzacja #motoleasing #leasing #finanse #samochod #samochody #pytanie
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta
🫶 Twoje wsparcie = dalszy rozwój projektu. Wspomóż projekt
@mirko_anonim: taki nie istnieje.
Bezobsługowe autko na lata to Toyota w hybrydzie albo Kia/Hyundai z wolnossącą benzyną (bez turbo). Chyba, że chcesz mieć odrobinę radochy z jazdy to wtedy benzyna z turbo.
Moje typy: Toyota C-HR/Prius/Corolla hybryda 1.8, Kia/Hyundai 1.4 MPI lub 1.0T/1.5T, Seat/VW/Skoda 1.5 TSI ze skrzynią DSG