Wpis z mikrobloga

@MuszeZalozycKontoByFiltrowacGowno: A jak taki support czuje się ze świadomością, że ma skillset który przeciętny programista jest w stanie zastąpić po 2 tygodniach od wdrożenia, bo jest to zwykle subset skilla programisty, a jeszcze jak programista ma doświadczenie na linii programista <=> administrator <=> support i umie rozmawiać z ludźmi to wezmę takiego programistę z 3 letnim doświadczeniem na supporta zamiast gościa z 15 letnim doświadczeniem w supporcie ?
  • Odpowiedz
nie musze sie z niczego doksztalcac po godzinach, dalej robie 3 czy 4 godzinny dziennie realnej pracy, full remote i na nic nie narzekam


@MuszeZalozycKontoByFiltrowacGowno: Żebyś się pewnego dnia mocno nie zdziwił. Miałem podobną sytuację, ponad 7 lat w jednej firmie, od pandemii full remote, bardzo szeroka wiedza domenowa (a domena specyficzna), byłem punktem wsparcia dla wielu nowszych pracowników, oceny roczne bardzo dobre, coroczne podwyżki, a do tego luźna i
  • Odpowiedz
Przecież wiadomo że te wpisy narzekając na IT mają na celu obrzydzenie zawodu potencjalnym chętnym. Dalej jest i długie lata będzie to najlepiej płatną branża.
  • Odpowiedz