Oglądasz sobie nowe auto, Opel Astra i widzisz to. Przecież takie spasowanie to jakieś nieporozumienie. Tak się teraz produkuje auta? Przecież jakbym nie wiedział, że to nowe, bezwypadkowe auto to bym pomyślał, że to blacharz po pijaku składał z przystanku autobusowego.
- Straciłem robotę, bo firma w której pracowałem uległa likwidacji, - Zaraz później i jakoś dwa/trzy miesiące po ustaniu gwarancji, spalił się laptop - moje narzędzie pracy.
Byłem z nim w serwisie - nie do odratowania. Dwóch niezależnych serwisantów mi powiedziało, żebym nie kupował używanych,
@hyperlink: Ty chyba Tesli nie widziałeś. Ja na to bym machnął ręką, nie wielka różnica. Kwestia też czy to nie jest plastikowa nakładka na lampę która się ściąga aby ją wyjąć czy metalowa cześć karoserii.
@Rustyyyy: @r5678 to samo z lakierowaniem, praktycznie każde nowe auto ma problem z tzw. skórką pomarańczy. Kilka lat temu powiedziałbyś, że lakiernik spartaczył robotę, a to tak z fabryki wychodzi xD
@hyperlink wszystko jest teraz robione po kosztach na odpie*dol - auta, laptopy, telefony, nawet już q--a samoloty (patrz: Boeing) uroki późnego kapitalizmu
@hyperlink: O skórce pomarańczy nie słyszałem, ale każdy blacharz przyzna że po wyjechaniu z salonu zabezpieczenie anty korozyjne jest na poziomie 30 letnich samochodów, czyli warto zrobić ją na nowo.
@hyperlink: spasowanie to nic, volkswagenowe hybrydy mają problem z pe...łem hamulca wpadającym w podłogę, a producent nic z tym nie robi @Rustyyyy gówniane lakier na nowych autach wygląda i pomarańcza nie jest przynajmniej u niektórych producentów wadą
O skórce pomarańczy nie słyszałem, ale każdy blacharz przyzna że po wyjechaniu z salonu zabezpieczenie anty korozyjne jest na poziomie 30 letnich samochodów, czyli warto zrobić ją na nowo.
@Rustyyyy: wybierz się do jakiegoś salonu i pooglądaj auta w pełnym słońcu. Średnio co drugie auto ma z tym problem. Najmniej widoczne jest to przy lakierach trójwarstwowych, perłowych. Zwykłe metaliczne to takie błędy lakiernicze są powszechne.
@hyperlink: Ale wiesz wykopek który o samochodach wie tyle że starymi samochodami jeżdżą cebulaki, kupi coś nowego, pojedzie do wulkanizatora i jak ten mu powie że warto na nowo zabezpieczyć podwozie, to ten go wyśmieje. A po zimie ups trzeba zdzierać rdze i może się to uda uratować a może nie.
@Rustyyyy: Dlatego ja nie patrzę na innych i u siebie profesjonalnie podszedłem do tematu. Chciałem zrobić raz, a dobrze, do tego jest to wartość dodana przy odsprzedaży auta w przyszłości: https://photos.app.goo.gl/8P7hWimM5HHafNo9A
@wypokowy_expert: masz wyżej link do galerii. Chodziło mi zabezpieczenie antykorozyjne. Weszła też korekta lakieru, ceramika oraz PPF na przód, lampy i elementy piano black.
Edit: źle zrozumiałem pierwotne pytanie: Waxoyl 120-4 Plus oraz Hardwax Plus.
@hyperlink: kuzba nie zauważyłem, grubo, choć auto też za grubą kasę i chyba jeśli chodzi o blachę to jedno z najgorszych, gorzej to już chyba tylko u Chińczyków
@wypokowy_expert: korozji samej blachy się nie boję, jest normalny ocynk, w przeciwieństwie do Mazdy. Ale tak, poszło niemało kasy na zabezpieczenie. Z samego efektu jestem mega zadowolony.
#motoryzacja #opel #pracaspawaczamnieprzeistacza
źródło: image
PobierzJako cywilizacja mamy problem z jakością
Tutaj przykład topowego laptopa do dzidzi giereczek
https://wykop.pl/wpis/81948429/z-takich-rzeczy-to-stracilem-robote-bo-firma-w-kto
- Straciłem robotę, bo firma w której pracowałem uległa likwidacji,
- Zaraz później i jakoś dwa/trzy miesiące po ustaniu gwarancji, spalił się laptop - moje narzędzie pracy.
Byłem z nim w serwisie - nie do odratowania. Dwóch niezależnych serwisantów mi powiedziało, żebym nie kupował używanych,
Ja na to bym machnął ręką, nie wielka różnica.
Kwestia też czy to nie jest plastikowa nakładka na lampę która się ściąga aby ją wyjąć czy metalowa cześć karoserii.
uroki późnego kapitalizmu
@Rustyyyy gówniane lakier na nowych autach wygląda i pomarańcza nie jest przynajmniej u niektórych producentów wadą
@Rustyyyy: wybierz się do jakiegoś salonu i pooglądaj auta w pełnym słońcu. Średnio co drugie auto ma z tym problem. Najmniej widoczne jest to przy lakierach trójwarstwowych, perłowych. Zwykłe metaliczne to takie błędy lakiernicze są powszechne.
Ja swoje auto zabezpieczyłem pierwszego
A po zimie ups trzeba zdzierać rdze i może się to uda uratować a może nie.
https://photos.app.goo.gl/8P7hWimM5HHafNo9A
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz@hyperlink: wosk czy coś więcej?
Edit: źle zrozumiałem pierwotne pytanie: Waxoyl 120-4 Plus oraz Hardwax Plus.
@hyperlink: Nowe Volvo jest dokładnie tak samo spasowane