Wpis z mikrobloga

  • 1
@gorzki99: Zależało mi na tym aby pojazd był jak najprostszy w obsłudze. Przy zaparciu się o fotel nie robi to jakiejś wielkiej różnicy ponieważ koła i szyny nie uginają się więc opór toczenia jest minimalny.
  • Odpowiedz
  • 0
@mlek: Dzięki. To maszyna obliczona tylko na rekord. Nie przewiduję jakiejś eksploatacji. A co do telefonu to i tak już był rozbity. To chiński Oukitel za 500 zeta.
  • Odpowiedz
Przy zaparciu się o fotel nie robi to jakiejś wielkiej różnicy ponieważ koła i szyny nie uginają się więc opór toczenia jest minimalny.


@RajdeR01: A co ze "zmeczeniem organizmu"? Pamietaj ze utrzymac predkosc = mneij energii niz ja osiagnac.

Wiec jakbys zdolal sie rozpedzic mniejszym kosztem to potem bys dluzej podzialal na "wyzszych
  • Odpowiedz
  • 1
@gorzki99: Ogólnie to ma być tylko do rozpędzenia się aż do dojazdu do mety lotnej.
Droga rozpędzania, przejazd przez fotokomórkę start i stop. Prędkość będzie liczona tylko pomiędzy fotokomórkami, które będą stały w odległości 4 metrów.
  • Odpowiedz
Ogólnie to ma być tylko do rozpędzenia się aż do dojazdu do mety lotnej.

Droga rozpędzania, przejazd przez fotokomórkę start i stop. Prędkość będzie liczona tylko pomiędzy fotokomórkami, które będą stały w odległości 4 metrów.


@RajdeR01: OK to troche zmnienia postac rzeczy :D Czyli o ile dobrze rozumiem masz nielimitowany odcinek na ktorym sie rozpedzasz a potem 4m na ktorych liczy sioe predkosc?
  • Odpowiedz
  • 1
@Apdl: To jest optymalna dla mnie pozycja gdzie mogę się zaprzeć wyciskając korby do przodu bez zagrożenia, że będę się ślizgał na siedzeniu w przeciwnym kierunku do kierunku naciskania na korby.
  • Odpowiedz