Aktywne Wpisy

Ksemidesdelos +81
W Ugandzie odkryto ponad 31 milionów ton rudy złota, w której znajduje się około 320 tysięcy ton czystego, rafinowanego złota. Szacunkowa wartość tego skarbu to aż 12 bilionów dolarów.
To odkrycie może całkowicie odmienić przyszłość gospodarczą kraju i umieścić Ugandę wśród największych graczy na światowym rynku złota. Jeśli zostanie mądrze wykorzystane, może przynieść ogromne inwestycje, tysiące miejsc pracy i dynamiczny rozwój infrastruktury.
Eksperci jednak ostrzegają - tak ogromne bogactwo wymaga przejrzystego zarządzania
To odkrycie może całkowicie odmienić przyszłość gospodarczą kraju i umieścić Ugandę wśród największych graczy na światowym rynku złota. Jeśli zostanie mądrze wykorzystane, może przynieść ogromne inwestycje, tysiące miejsc pracy i dynamiczny rozwój infrastruktury.
Eksperci jednak ostrzegają - tak ogromne bogactwo wymaga przejrzystego zarządzania
źródło: uganda
Pobierz
CalibraTeam +2
Jakie mieszkanie jest według Ciebie już duże?
- 25-30m2 17.4% (112)
- 31-39m2 2.2% (14)
- 40-50m2 6.8% (44)
- 50-60m2 73.6% (474)





Umówmy się - przeszli na UE5 tylko po to, żeby można było zatrudnić tańszych (i możliwe bardziej posłusznych) programistów.
Wdrożenie do Red Engine to nie jest taka prosta sprawa, nikt z ulicy nie będzie się w nim płynnie poruszać, pełne wdrożenie potrwa miesiącami a ludzie co pracowali nad Redem mają do dzisiaj PTSD po Cyberpunku.
Niech już nie robią szopki, że to jakiś przełom w technologii, bo to po prostu pan Janusz stwierdził, że nie ma co inwestować hajs w pracowników i własną technologię, skoro można pościągać panów Areczków z całego świata, którzy wyklepią z gotowych assetów generyczną (oby nie) grę.
@pasta_alla_carbonara:
Sprawdź na czym stoi najlepszy RPG i możliwe, że gra w tym roku.
Podpowiem, że to też RPG osadzony w
Przecież dokładnie to napisałem XD
Ma to swoje zalety w tym, że nowi pracownicy szybciej się wdrożą w projekt, nie trzeba wydawać hajsu na szkolenia itp
Ja jestem tego w pełni świadomy
@CreaOnion: Przeczytaj se jeszcze raz cały swój post - bije z niego wydźwięk, że zmienili technologię, po to aby taniej programistów zatrudniać jakby to miało im cokolwiek w budżecie zmienić xD Najważniejszy efekt takiej zmiany to potencjalnie krótszy time to market i tu są prawidzwe pieniądze a nie oszczędności na wyrobnikach
Aktualnych stawek teraz nie znam, ale nie wydaje mi się, by płacili więcej niż płacili ludziom piszącym i rozwijającym RE z prostej przyczyny - programiści Unreala są o rzędy wielkości łatwiejsi do zastąpienia. Gorzej było jak senior, który ogarniał spory core silnika chciał podwyżki i załatanie dziury po nim trwałoby powiedzmy rok.
Widzę mamy na wykopie człowieka z zarządu CD Projektu, który wie na co się patrzy, albo na co się nie patrzy przy developmencie gry, która powstaje latami, pracują nad nimi setki osób na poważnych pensjach, gdzie payrolle w takich korpo to kilka-kilkanaście baniek co miesiąc - NIKT NIE PATRZY XD
Chyba u was w startupie nikt na to nie patrzy, gdzie lista płac to góra 20 osób.
No to byś rozumiał, że studio do wydania gry przynosi wyłącznie straty w danym projekcie.
I to wielomilionowe straty w każdym miesiącu z zamiarem odbicia sobie tego po wydaniu produktu.
Każdy poważny projekt bierze pod uwagę koszt developmentu, bo im tańszy development tym większa różnica między kosztami, amortyzacją, a przychodem na korzyść