Wpis z mikrobloga

Ma ktoś doświadczenie z gwarancją garmina?
Mój Garmin Edge 1040 ma typowe problemy jakie opisują inni użytkownicy w necie czyli restartuje się, gubi ślad itd. Chyba mam wadliwą sztuke.
Gdzie najlepiej zgłosić reklamacje żeby jak najszybciej wymienili mi urządzenie na nowe? U producenta czy w sklepie?

#rower #szosa #garmin
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jakuba94: u mnie tak było, fabrycznie pamięć była zapchana na maxa bo połączyli ClimbPro z mapami. Usunąłem na kompie wszystkie mapy i pobrałem i zainstalowałem najnowsze zamiast aktualizować przez sam licznik, o wiele szybciej i sprawniej to trwało
  • Odpowiedz
@koko_jumbo_i_do_przodu: w supporcie poproszą cię o usunięcie wszystkiego z urządzenia i przywrócenie do fabrycznych ustawień. Jak się powtórzy problem to dopiero będą cokolwiek robili, ale z reguły dostajesz nowe (odnowione) urządzenie wtedy.
  • Odpowiedz
Gdzie najlepiej zgłosić reklamacje żeby jak najszybciej wymienili mi urządzenie na nowe? U producenta czy w sklepie?

ktoś komu nie chce sie bawic z wysyłką, mailami itd.


@koko_jumbo_i_do_przodu: fuck logic xDDD dla ciebie to polecam zgłosić u księdza na parafii żeby się pomodlił xDDD
  • Odpowiedz
@koko_jumbo_i_do_przodu: wiem, że trochę slowpoke, ale dopiero spojrzałem w powiadomienia. Ja niedawno reklamowałem 7X SS. 0 problemów ze strony Garmina, robiłem to mailowo. Jeśli masz jeszcze gwarancję to reklamuj, ale najpierw spróbuj resetu. jesli dalej to samo - opisz to garminowi co robiłes, znacząco skrócisz czas. Do 3 dni powinni wysłać nowy i w zależności stanów magazynowych będzie to refub/ nowy, albo nawet jeszcze lepszy :)

U mnie z wymiany
  • Odpowiedz