Aktywne Wpisy

piotr-draus +14
#raportzpanstwasrodka. I łyso ?
źródło: 1000001201
Pobierz
TavarishPiesov +171
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: 1000001201
Pobierz
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Kupiony ekspres do kawy się nie włączał (pierwszego dnia po zakupie), więc pojechałem go zawieźć do sklepu - rzeczywiście była usterka i dali mi taki sam nie próbując naprawiać. Po tygodniu przestało z niego lecieć mleko, po prostu nie spienia, nic nie leci.
Napisałem maila z prośbą o zwrot kasy, natomiast sklep mi proponuje naprawę.
Mam jakieś podstawy prawne do ciśniecia ich o pieniądze? Z mojego punktu widzenia to druga naprawa ekspresu, a nie pierwsza, a po takich przygodach w pierwszych 2-3 tygodniach naprawdę chce się tego dziadostwa pozbyć...
#rekojmia #prawakonsumenta #prawo #kiciochpyta #ekspresdokawy
Ekspres jest od krups, ekspres to nie majątek, niby nic wielkiego, ale jednak wolałbym taki który nie sprawia problemów.
Byłoby spoko gdyby po prostu mi wymienili na inny, z moją dopłata czy zwrotem części kosztów przez nich, ale nie mam pojęcia czy jest taka opcja