Wpis z mikrobloga

Mireczki, jak to jest z tą całą rękojmią?
Kupiony ekspres do kawy się nie włączał (pierwszego dnia po zakupie), więc pojechałem go zawieźć do sklepu - rzeczywiście była usterka i dali mi taki sam nie próbując naprawiać. Po tygodniu przestało z niego lecieć mleko, po prostu nie spienia, nic nie leci.

Napisałem maila z prośbą o zwrot kasy, natomiast sklep mi proponuje naprawę.
Mam jakieś podstawy prawne do ciśniecia ich o pieniądze? Z mojego punktu widzenia to druga naprawa ekspresu, a nie pierwsza, a po takich przygodach w pierwszych 2-3 tygodniach naprawdę chce się tego dziadostwa pozbyć...

#rekojmia #prawakonsumenta #prawo #kiciochpyta #ekspresdokawy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@darek-jg no nic mi nie dali, dziady :(
Ekspres jest od krups, ekspres to nie majątek, niby nic wielkiego, ale jednak wolałbym taki który nie sprawia problemów.
Byłoby spoko gdyby po prostu mi wymienili na inny, z moją dopłata czy zwrotem części kosztów przez nich, ale nie mam pojęcia czy jest taka opcja
  • Odpowiedz
@Rizzo: raczej nie wymienią używanego i tak dobrze że ci za pierwszym razem wymienili zamiast naprawiać. Kiedyś kupiłem lapka i po miesiącu się pojawiła kreska na matrycy i musiałem odsyłać na gwarancję i też byłem wkurzony ale naprawili i potem mi służył wiernie do końca tzn aż przestał dawać radę, chyba nadal gdzieś w chałupie leży ;)
  • Odpowiedz