Wpis z mikrobloga

Cześć
Kto może ma taki adapter pod filtr oleju?
Warto to kupić? Cena niska a jak z trwałością i ogólnie czy to się sprawdza z tymi dwoma czujnikami które wrzuciłem poniżej.

https://grubygarage.com.pl/p/760364/oil-filter-adapter-turboworks-black

Bo chciałbym założyć dwa dodatkowe wskaźniki (temperatura i ciśnienie oleju).

https://grubygarage.com.pl/p/913054/figerspec-52mm-oil-pressure-gauge-10-colours-peak

https://grubygarage.com.pl/p/913052/figerspec-52mm-oil-temperature-gauge-10-colours-peak

Samochód to Audi A3 8L 1.8T 180KM, gwint pod filtr oleju to będzie 3/4unf bo znalazłem informacje gdzieś na jakimś forum.

#motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody #audi #mechanika
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@dlaczego_michau no tak ale lubie mieć kontrole nad wszystkim. Wskaźnik turbo sobie założyłem i pomyślałam o dodatkowych wskaźnikach parametrów silnika.
Poszperałem już trochę i ludzie to zakładają działa bez problemu, wycieków czy coś.

btw
Po podłączeniu do vag com nie znalazłem parametru ciśnienia i temperatury oleju w sterowniku
  • Odpowiedz
99% vagow widzi te parametry


@dlaczego_michau: Ciśnienia oleju nie będzie. Bo w Vagach z tamtych lat był tylko czujnik załączający się przy 1.5Bara. I jeszcze jego odczyty były brane pod uwagę dopiero po przekroczeniu 1500 obrotów.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@EndriuGolara tak tylko co z oryginalnym czujnikiem ciśnienia oleju. Byłby wtedy nie podłączony i świeciła by się kontrolka ciśnienia oleju zapewne (mówię tutaj o tym pierwszym adapterze z linka który podałeś)
  • Odpowiedz
@Cinek93: to pierwsze co podesłałem pozwala na zamontowanie 2 czujników - seryjny i akcesoryjny na zegary, aczkolwiek trzeba sprawdzić jaki masz gwint, w audi chyba są metryczne. Akcesoryjny dwufunkcyjny - temp i ciśnienie
  • Odpowiedz