Aktywne Wpisy

akNe +219
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

Piter1489 +172
Jej rodakom np. trafiło się, że mogą zostać rozerwani na froncie przez granat zrzucony z drona ze styropianu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pieklokobiet #blackpill #logikarozowychpaskow
#pieklokobiet #blackpill #logikarozowychpaskow
źródło: 1000011958
Pobierz




źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzZużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym: 17,5–14,4 kWh/100 km; Emisja CO₂ w cyklu mieszanym: 0 g/km
Pojemność akumulora (netto) do
1."z powrotem"
2. Przejedziesz 400km realnie na ładowaniu w trasie
3. Jak nie masz własnego garażu z dostępem do prądu, a najlepiej z fotowoltaiką na dachu, a najlepiej-najlepiej w net-meteringu, to po prostu się póki co nie opłaca.
Przecież to samochody dla lewaków i technicznych analfabetów
@flutmed-spolka-komandytowa: Moim zdaniem przede wszystkim nacisk powinno się położyć na czas ładowania. Gdyby naładowanie auta elektrycznego trwało tyle co zalanie baku kupno hot doga przy płaceniu za paliwo to większość ludzi nie miałaby problemu korzystać z nich.
@bidzej: Nie chcę się wypowiadać o cenie, po prostu w moim odczuciu taki jest właśnie warunek przystępności takich aut dla przeciętnego Kowalskiego powiedzmy. Jeśli jestem w trasie to mi zależy na tym żeby jak najszybciej dojechać w dane miejsce/szybko zatankować itp a nie żeby robić sobie na przykład 1 godzinny/2 godzinny postój.
moze miec nawet 400
byle by sie ladowal w 2 minuty
Oczywiście jeżeli zamątujesz sobie w bloku albo garażu swoją ładowarkę, to codzienne użycie auta nie ma problemu, problem jest gdy jedziesz za miasto. To albo wypożyczasz benzyniaka albo zbiorkom.
https://twitter.com/i/status/1850474539659997606
@pyszniarz: trochę słabo kupić samochód za 70-80k euro, żeby na byle wakacje jechać pociągiem, albo płacić za kolejny samochód ¯\(ツ)/¯