Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Siema, otóż planuje z #rozowypasek pierwsze wakacje takie lepsze za granicą, dotychczas były jakieś wycieczki krajowe albo alpy w sezonie letnim. No właśnie więc teraz szykujemy się gdzieś samolotem (europa) i nie wiemy jak co gdzie szukac i organizować. Może ma ktoś jakieś rady? Nawet nie wiem jak odprawić większy bagaż, ostatni raz leciałem samolotem 10 lat temu i to z podręcznym xD więc jestem kompletnie zielony, jak pomyślę o przesiadce to aż mi się słabo robi bo chyba polegnę. Najlepiej szukać ofert z biur podróży czy szukać samodzielnie biletów? Następna rzeczą jest podróż z lotniska do hotelu, co wtedy sobie latwicie? Taxi czy jazda komunikacja miejska? Jesli chodzi o komunikację to z jakimś średnim a2 angielskim da radę się jakoś dogadać, odprawić? Może ktoś mi to opisać jak wygląda dokładnie? Mam wrażenie że polecimy i się zgubimy. Chętnie poznam wasze protipy
#wakacje #taniepodrozowanie #podroze #lotnisko #pytanie

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

• 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: ja w Europie to nie masz się czego bać z niczym i możesz śmiało organizować sam. Czyli nasz ukochany Ryanair a później jakiś booking czy kto tam jeszcze oferuje takie usługi. Transport z lotniska szukasz w zależności od warunków logistycznych :) są miejsca super skomunikowane są miejsca kulawe i wtedy taxi albo wynajem samochodu. Wszystko ogarniasz sam online łącznie z odprawa czy najmem auta.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:
1. duży bagaż (rejestrowany) odprawiasz na stanowisku odprawy bagażowej, są na każdym lotnisku.
2. transfer z lotniska do miasta jest opisany na stronie internetowej, każde lotnisko w europie ma swoją strone. Taxi bym sobie odpuścił ale czasem warto wziąc ubera/bolta
3. z angielskim na poziomie hinduskiego helpdesku dogadasz się wszędzie