Aktywne Wpisy

Vexolax +29
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
phaxi +16
Pod tym wpisem odliczamy do 1000.
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy

On mówi, co ja zawsze chce przekazać, sztuczna inteligencja nie jest inteligencją tylko powtarza to co nauczyła się, sztuczny spryt jak on to nazwał to chyba najlepsza nazwa!
#sztucznainteligencja
- Sztuczne światło NIE jest światłem
- Sztuczne kwiaty NIE są kwiatami
- Sztuczne włosy NIE są
@_____________________:
To czym jest? XD
Definicji inteligencji jest na tyle dużo, że można dopasować to co robi AI nawet pod kilka z nich.
Przeczytaj ostatnie rozdzialy Nowego umyslu cesarza i wroc do tego materialu, ale pewnie to a ciezkie rzeczy dla Ciebie. Dodatkowo mozesz poczytac Dennetta ktory tez niezle pokazuje nature problemu (Dziwgnie wyobrazni, Od bakterii do Bacha) .
Penrose jak najbardziej top i z rigczem.
Ten stary dziad opisal ksiazke o fizyce rzeczywistosci i w stosunku do ludzi ktorzy dzisiaj zyja zjada, ich na sniadanie (Droga do rzeczywistosc), a Ty
@RandyBobandy: ale on o tym mówi cały czas i twierdzeniu Godla właśnie :D
@RandyBobandy: i po dyskusji