Wpis z mikrobloga

jedynie DLSS na Quality


@koronawirus: czyli masz bodajże realną rozdzielczość na poziomie 1440p. No nieźle jak na kartę która kosztuje 5500 zł i którą ma może z jeden procent użytkowników
  • Odpowiedz
  • 3
@tubkas12: która z 1440p nie ma tak naprawdę nic wspólnego, bo obecna technologia nvidii z dlss jest na tak wysokim poziomie, że przy dlss quality nie odróżnisz kompletnie że to nie jest natywne 4k xD znawca
  • Odpowiedz
@koronawirus: tak i nie.
U mnie jest super...chyba ze nie. Momentami płynność spada do poziomu praktycznie niegrywalnego tak na moment. Jak spada na dłużej to odpalenie PDA pomaga...
13900K 64GB ram i RTX3070Ti więcsprzęt nie jest problemem. Wydaje mi się ze jakiś efekt generuje ten problem. Pewnie będzie łatka.
  • Odpowiedz
która z 1440p nie ma tak naprawdę nic wspólnego


@koronawirus: grafika jest renderowana w 1440p i rdzenie tensor skalują obraz do 4k. Argument nie dotyczył jakości DLSS a tego, że na topowej karcie grasz w 1440p i mówisz, że gra jest dobrze zoptymalizowana xD

Na tej karcie przy takiej grafice to powinieneś mieć 200+ fpsów w 1440p a ze 100+ w prawdziwym 4k
  • Odpowiedz
@tubkas12: najpierw doedukuj się na czym polega DLSS, bo widać nie masz pojęcia.
Poza tym 5k to można uznać za dużo na 3 dniowy wyjazd gdzieś, a nie kartę, która już ma 2 lata i od premiery każdą grę ciśnie na ultra bez problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Poza tym 5k to można uznać za dużo na 3 dniowy wyjazd gdzieś, a nie kartę, która już ma 2 lata i od premiery każdą grę ciśnie na ultra bez problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Akuzativ94: w twoich projekcjach, sprawdziłem w steamchartach i 4080 ma mniej niż jeden procent, 0.74%, z super jak podliczysz to wyjdzie może 1.5% czyli półtora osób na sto graczy ma takie
  • Odpowiedz
@Akuzativ94:

to z jakiej rozdzielczości jest skalowanie nie ma różnicy, to sucha liczba, liczy się efekt końcowy,

xDDDD no miałeś powiedzieć, że pierdziele głupoty a mi przyznałeś rację. różnica jest taka, że jak masz 4k to masz 4k a jak masz 4k quality dlss to masz 1440p skalowane do 4k xD taka różnica, karta się dużo mniej poci bo tak naprawdę renderuje w niższej rozdzielczości i oddzielne rdzenie to upscalują.
  • Odpowiedz
@tubkas12: sam się spłakałem, bo ps5pro nie kosztuje połowy 4080, tylko 3/4 tej sumy. PS5 pro kosztuje 3,5k, a 4080 około 5k. Tylko żeby w ogóle te konsole uznać za pełnoprawną trzeba dodać napęd i chociaż roczna subskrypcję ps+ i mamy niemal cenę 4080, tylko jedyne co możemy na tym robić to grać i oszukiwać się że mamy grafikę lepsza niż na PC ustawienia srednie~:D
  • Odpowiedz
@tubkas12: bo pierdzielisz, robisz z tego jakąś ujmę, gdzie efekt końcowy ten sam, a powiedziałbym, że lepszy niejednokrotnie od natywnej rozdzielczości. Sam czasem używam na swojej 4090 DLSS Quality, nawet jak nie muszę, tylko po to by zlikwidować aliasing, bo robi to genialnie, a nie ma żadnych minusów pod kątem jakości wyświetlanego obrazu
  • Odpowiedz