Wpis z mikrobloga

Ja to bym sobie już na jakiś trackday pojechał.. i nigdzie więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kawasaki ninja 400 - problem z tą ninją jest taki, że poza torem nawet nie chce mi się jej wyciągać z garażu, za mała, niewygodna i na drodze nie daję mi żadnych emocji. Na małych torach jeździ się całkiem w porządku, jedyne co bym zmienił to dał niżej kierownice, bo pozycja jest dość mocno wyprostowana, tylko nie wiem, czy moje plecy to przeżyją.. z reguły pod koniec dnia na torze to już ledwo chodzę( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ogólnie to nastawiłem się na #supermoto + do tego ewentualnie kupiłbym opony kostkowe lub koła enduro, żeby poza sezonem jeszcze coś pojeździć poza asfaltem. Na cel biorę smcr lub husky 701 jednak zanim kupię nową sztukę to pomyślałem, że na początek kupię coś tańszego, żeby nie było jak z kawą, że jednak mi nie do końca siądzie.

Znalazłem na olx drz 400 SM z 2007r za 14k(do negocjacji( ͡° ͜ʖ ͡°) ) warto wziąć coś takiego, czy jednak jest to na tyle przestarzała technologia, że bardziej zrażę się supermoto, a na tor nie ma co tego ciągnąć? Zależy mi na moto z homologacją. Ma to być drugie moto więc nie patrzę pod kątem użytkowania tego na dłuższych trasach.

#motocykle #kawasaki
Kaneczai - Ja to bym sobie już na jakiś trackday pojechał.. i nigdzie więcej ( ͡° ͜ʖ ...

źródło: IMG_8120

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ogólnie to nastawiłem się na #supermoto + do tego ewentualnie kupiłbym opony kostkowe lub koła enduro, żeby poza sezonem jeszcze coś pojeździć poza asfaltem. Na cel biorę smcr lub husky 701 jednak zanim kupię nową sztukę to pomyślałem, że na początek kupię coś tańszego, żeby nie było jak z kawą, że jednak mi nie do końca siądzie.


@Kaneczai: supermoto ma małe przednie koło i się nie nadaje w
  • Odpowiedz
  • 0
@Anakee: raczej chodzi mi o to, żeby po prostu zjechać z asfaltu na nieutwardzone drogi, żadnego hard offa nie mam zamiaru robić :D Myślę, że nawet na kołach sm by dało radę, o ile będzie sucho
  • Odpowiedz
Drz mają średnie opinie o niezawodności. Żeby nie stała u mechanika non stop trzeba znaleźć dobrą sztukę, których nie ma za wiele. Ja mam gg700 czyli bliźniaczkę 701, tylko w wersji enduro. Jest miększa od wersji supermoto ale jak założysz jakąś niby kostkę na supermoto to pojedzie w terenie. Są zawody na torach mieszanych, właśnie na supermoto i radzą sobie na szutrach spoko, poszukaj na yt. Tylko jak masz 701 to ma
  • Odpowiedz
  • 0
@ja_tu_tylko_na_moment: Szczerze to myślałem, że drz jest niezniszczalna :D nie zamierzam tym długo jeździć tzn jak kupię drz i SM mi siądzie to od razu na początku sezonu wezmę 701/smcr więc tyle to powinno pojeździć, przejadę się w przyszłym tygodniu obejrzeć
  • Odpowiedz
@Kaneczai: to jest motocykl który lubi wysokie obroty. Naniskich qs szarpie. Problemów z luzem między biegami nie ma, czasem któryś lubi nie wejść, ale calymotocykl jest taki że traktuje się go ostro i tak dziala najlepiej.

Co do drz to jak masz dobry model i dobrze serwisowany to jest niezniszczalny, ale ludzie w Polsce rzadko dobrze serwisują motocykle.

Kiedyś na yt na motobandzie ktoś mówił o swojej drz. Że wywalił
  • Odpowiedz