Wpis z mikrobloga

Czy rezygnacja ze studiów na przedostatnim semestrze to dobra decyzja?

Od października powinienem zacząć ostatni semestr na informatyce. Mam niezaliczony przedmiot a na dodatek nie zacząłem nawet pisać pracy dyplomowej (nie mam nawet tematu wybranego). Zacząłem się zastanawiać czy ma to sens. Pracuję w zawodzie, ale z pracą ciężko. W obecnej firmie chcą mnie zwolnić a nowej na horyzoncie nie widać.
Może lepiej to rzucić wszystko i pójść na kasę czy gdziekolwiek indziej. Lepsze to niż bezrobocie w IT.

#studbaza #studia #pracbaza #praca
  • 106
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@_lorem_ipsum_: zastanów się czy nie szkoda ci poświęconego czasu i środków, aby teraz to wszystko jebnąć i zostać z niczym? Drugiej takiej szansy na studia nie dostaniesz, albo będziesz za to słono płacił, zarówno finansowo jak i czasowo, poświęcając weekendy na dokształcanie.
  • Odpowiedz
@Iskaryota: Studiuję (jeszcze) zaocznie w prywatnej szkółce lansu i bansu, więc się nie przemęczałem zbytnio. Dopiero teraz pod koniec dali taki przedmiot żeby uwalić jak najwięcej osób bo może się uda wyciągnąć kasę z warunków.
@alteran Pytanie jak? W dziekanacie powiedzieli że nie wiedzą co teraz bo nie ma kontaktu z prowadzącym który mnie uwalił. No i jeszcze jakbym został to musiałbym zapłacić 500zł kary za nienapisanie pracy dyplomowej
  • Odpowiedz
@_lorem_ipsum_
Jak już tyle to ciagłeś to dokończ. Kto wie, może kiedyś brak dyplomu ci zamknie drzwi do jakiejś rekrutacji (jak Anetka dostanie 1000 cv to jakoś musi część odsiać), a powrót na uczelnie w przyszłość, jak już będziesz mieć masę innych spraw i zobowiązań to będzie kilkukrotnie większy wysiłek niż teraz.
  • Odpowiedz
@_lorem_ipsum_ Osobiście stawałbym na głowie żeby to teraz dokończyć. Sam byłem w podobnej sytuacji i rzuciłem studia i teraz żałuję. To jest mocne zaciągnięcie sobie hamulca względem rówieśników.
  • Odpowiedz