Aktywne Wpisy

Tetsuya +21
Upadek Europy ma twarz białej kobiety:
#p0lka #logikarozowychpaskow #rozowepaski #przypadkowymurzyn #europa
#p0lka #logikarozowychpaskow #rozowepaski #przypadkowymurzyn #europa


Sonny86 +102
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





Była sobie np. taka gierka "Cisco Heat" i jak nie wyłączyłeś TURBO w swoim 486DX2 z 66 MHz na 33 MHz, to brak optymalizacji gry powodował gejmołwer w pięć sekund, za szybko wszystko działało.
To nara xD
#komputery #nostalgia #ciekawostki
Ja zaczynałem od amd 486 dx4 100 mHz.
Nie pamietam konieczności wyłączania turbo. Za to w dosie trzeba bylo kombinować z pamięcią i przerywaniami ;]
@Markotny_Marek: @maltir: Jest całkiem sporo takich gier, najwięcej chyba tych z przełomu wieków kiedy twórcy nawet nie myśleli że za chwile będą kolejne rdzenie. Pierwszy Hitman to jest chyba sztandarowy przykład gdy gracze musieli nauczyć się czegoś o koligacji.
@Markotny_Marek: było więcej takich gierek, barbarian mi się kojarzy ale nie wiem czy dobrze pamiętam
@eeehhh: nawet pierwszy Crysis był robiony z założeniem że rdzenie procesora będą maksymalnie 2 - a Intel obiecywał 10 gigahercowe Pentiumy 4 ( ͡° ͜ʖ ͡°) dlatego nawet dzisiaj jeden rdzeń jest wyżyłowany na 100% a pozostałe 15 śpi ( ͡° ͜ʖ
66 MHz to można było na takim komputerze okrakiem na oklep po swojej ulicy galopować w jedną i drugą stronę
To był potwór, potem jak się pojawiły 133Mhz to sąsiad lekarz musiał mi tlen podłaczyć i zalecił, nakazał matce, ze jak na rynek wejdzie 166MHz nastepnym razem oddychać w torebkę i zrobić hiperwentylacje organizmu
Ale giera cudo jak na tamte czasy
Runtime Error 200 na Szybkich Komputerach
http://www.pascal.eu.org/error200.htm