Aktywne Wpisy

Bolerro +183
Mirki, pokaże wam sztuczkę!
#heheszki
#heheszki
źródło: temp_file4679719948313327699
Pobierz
kapitanbiedapl +87
Zrobiłem kilkanaście sloikow z kiełbasa zaraz będę testowal ale pachnie obłędnie wyślę ze 2 słoiki losowej osobie która da plusa konkurs trwa do 17.09 godz 23:59
#wykopaka #konkurs #jedzenie #jedzenie71 #gotujzwykopem
Ps mirabelki mają 2x wieksza szanse na wygraną standardowo zielonki udziału nie biorą
#wykopaka #konkurs #jedzenie #jedzenie71 #gotujzwykopem
Ps mirabelki mają 2x wieksza szanse na wygraną standardowo zielonki udziału nie biorą
źródło: temp_file7093005585937638096
Pobierz




Była sobie np. taka gierka "Cisco Heat" i jak nie wyłączyłeś TURBO w swoim 486DX2 z 66 MHz na 33 MHz, to brak optymalizacji gry powodował gejmołwer w pięć sekund, za szybko wszystko działało.
To nara xD
#komputery #nostalgia #ciekawostki
@onepnch: *czas w grze był powiązany z częstotliwością taktowania procesora, czyli rozchodzi się o ilość Hz, a nie o FPS. Takt/sekundę, a nie klatka/sekundę.
Jak tego nie zrobiłem to gra działała za szybko żebym mógł reagować sensownie xD
@Markotny_Marek: TURBO służyło do spowolnienia komputera, a nie przyspieszenia więc musiało być włączone
https://www.vogonswiki.com/index.php/List_of_CPU_speed_sensitive_games
Powoli powtórzę: 486 DX.
To tak jakbyś mówił użytkownikowi Nokii 3210 żeby sobie włączył notyfikacje z tiktoka.
@onepnch: chłopie, w GTA 5 jest tak samo xD
W Battlefield 4 jest misja żeby płynąć pod wodą i jak nie zablokujesz klatek na 30 to nie da się płynąć xD
@Markotny_Marek: Ale to na odwrót działało.
Wiele programów (głównie gier) używało samej mocy procesora do redukcji liczby klatek, tak więc w momencie wyjścia na rynek szybszych chipów większość tych tytułów była niegrywalna z racji braku ograniczenia liczby klatek w samym oprogramowaniu (działały one za szybko z racji uruchomienia na procesorze o szybszym zegarze).
Aby zapewnić kompatybilność wsteczną
@Markotny_Marek: miałem podobnie z Mount&Blade. Na starym kompie r------------m wszystkich bo gra się cięła i nawet jak wolno klikałem myszką to ludzik n---------ł mieczem jak samuraj jakiś. Jak włączyłem na nowym kompie to nie pograłem nawet godziny i game over
źródło: chicago-90-screenshot
Pobierz@Markotny_Marek: Ja tak miałem z grą Commandos. Pamiętam, że jak po latach chciałem do niej wrócić to się nie dało grać bo wszyscy za szybko chodzili.