Wpis z mikrobloga

  • 1
@dsi_ very spoko.
Zadziwiające jak animacja 5 sek może być wymagająca.
Aż się bije myśleć jak wygląda robienie renderowanych filmów, scenek filowych, trailerów, i gier...
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 8
@xgalx: Robią to zespoły a każdy z ludzi specjalizuje się w swojej dziedzinie więc na pewno mają łatwiej. Tutaj najbardziej upierdliwe było zanimowanie ubrań i tych wszystkich koralików. Ubrania zanimowane w marvelousie ale koraliki już w blenderze, w profesjonalnych animacjach pewnie są do tego specjalne programy.
  • Odpowiedz
  • 0
@dsi_ a ama znaczenie czy animujesz postać która ma dużo czerni i cieni ?

Czy Łatwiej byłoby zrobić np ninje w białym kimonie z szabla na dachu budynku?
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@xgalx: Właściwie to bez znaczenia, jedyne co to przy ciemnych scenach trzeba bardziej zadbać o oświetlenie żeby szczegóły nie zginęły w czerni
  • Odpowiedz
@dsi_: ogolnie spoko ale koraliki nie mają w ogóle tarcia, wygląda to zle bo nie tak zachowuje się naszyjnik z koralików, fizyka naszyjnika kuleje. Nie wiem w jaki sposób to animowales ale takie rzeczy nis animuje się recznie a z automatu przy użyciu opisu fizycznego jak tarcie, waga, grawitacja itd
  • Odpowiedz
@xgalx

@dsi_ cisnij i oublikuj.

Ktoś kiedyś Cię dostrzeże i będziesz robił to co lubisz za dobry hajs.

Powodzenia

Jest jeszcze opcja że za rok AI wygeneruje coś takiego w 2 sekundy po wklepaniu kilku zdań w prompt ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
@wujek_zla_rada: idealnie byłoby gdyby koraliki zaczepiały się o te elementy przy kołnierzu ale żeby mój komputer był to w stanie udźwignąć musiałem zrobić prostszy collider, co niestety daje zbyt gładki ruch tych naszyjników mimo ustawionego sporego tarcia
  • Odpowiedz