Wpis z mikrobloga

@iluvmypickle: Ale to też zależy gdzie się studiuje. Jestem przekonany, że informatyka na UW to jeden z najtrudniejszych kierunków w całym kraju. Często te informatyki na dobrych uczelniach wymagają innego zestawu umiejętności, niż studenci medycyny. Wiele projektów, ciężkie dowody na matematycznych przedmiotach.
  • Odpowiedz
@iluvmypickle: mam wrażenie, że trochę wyolbrzymiasz

Skończyłem Informatykę i w zasadzie nie wiem czym się ona różni od normalnego kierunku technicznego, a wręcz miło studia wspominam.

czas szukania pierwszej pracy - po nieprzespanych nocach i robieniu setek zadań na leetcode, braniu udziału w hackatonach, webinarach, konferencjach, prowadzenia marki osobistej na linkedin, płaceniu setek dolarów za hosting dema projektów

większość moich kolegów ze studiów już podczas ostatniego semestru dorywało jakieś praktyki
  • Odpowiedz
@iluvmypickle: wzrosły, bo były zaniżone przez kryzys covidowy, gdzie wszystko przechodziło na pracę zdalną, w online i brakowało specjalistów, a ludzie widząc tę bajkę, którą się ludziom oferowało tak się tym zachłysnęli, że szturmem w to ruszyli bez żadnego pojęcia i przygotowania

rynek się uspokoił, urealnił - ot tyle
praca jak każda inna, nie trzeba tworzyć webinarów na ten temat :P

Można się przestawić, że dzisiaj jest 2024, albo żyć
  • Odpowiedz
Potem masz szanse na 3,5 lat jednych z najcięższych możliwych studiów na polibudzie gdzie wykładowcy dobrze przygotują cie do zawodu tzn. będą cie J---Ć DYMAĆ, wymagać od ciebie 10x więcej niż na innych kierunkach, próbować cię oblać na każdym możliwym kroku a ty jesteś potulnym barankiem studentem i nie możesz mu nawet z-----ć. Wykładowca nazwie cię debilem? Zaciskasz zęby i wracasz do liczenia pochodnej prawdopodobieństwa macierzy bo nie możesz nic zrobić xD
  • Odpowiedz
Potem masz szanse na 3,5 lat jednych z najcięższych możliwych studiów na polibudzie