Aktywne Wpisy

enten +111
Nic tak nie cieszy jak bol d--y wysoko funkcjonujących alkoholików, ze ktoś im zakazuje kupienia flaszki po 22. A patrząc na to ze większość żabek zamyka sie o 23 to jest dosłownie zabranie im jednej godziny z dnia kiedy tego alkoholu nie będą mogli kupić.
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,

Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

@Linnior88: całe szczęćście pisowcy oderwani od koryta i rozdawanie wiz na prawo i lewo się skończyło.
Czekam na obrońców kochających imigrantów pisowców że oni tylko te pracownicze rozdawali https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,29829413,europejki-sa-latwe-i-chetne-do-seksu-tak-mysla-kierowcy.html ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@deziom: no to teraz masz swoje 5 minut:
Co tu jest fejkiem?
więcej takich
@waro: Coooo? Od kiedy 20 lat to nieletni?
Ja się jakoś nie znam, ale jak dla mnie to jest właśnie upadek Europy - wpuścić takich do siebie, zakładają sobie grupki na których ustawiają się na gwałcenie i potem mają łagodniejsze traktowanie niż jakby rodzony