Galeria-Widgeta
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
157
  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
m.....n
m.....n
@Galeria-Widgeta: do Rosji, bo przecież nie na ten zgniły zachód
179
runnerrunner
@Tonietwojsyniak @WH40K @niebieskatrytytka @walenty-merkel @macan @Galeria-Widgeta

Nikt nigdzie nie ucieknie. Granice będą błyskawicznie zamknięte.
56
trzydrzwiowypentaptyk
@runnerrunner: tak tak xD w państwie gdzie 5 miesięcy szukali spadniętej rakiety balistycznej w środku kraju, natychmiast wszystko będzie zamknięte bo pan wykopek tak twierdzi xDDD
12
m.....n
m.....n
@runnerrunner: chyba żartujesz. Mieszkam w okolicy Czech, ciekawe jak zablokują przejście lasem koło pieszych przejść granicznych.
10
othe2137
othe2137
@Galeria-Widgeta ja z pewnoscie nie bede uciekal, jestem gotowy bronic zielonego ladu, lgbt, feministek, nieistniejacego cpk oraz gett muzlumanskich relokowantch imigrantow, jesli bedzie trzeba to oddam za to moje uprzywilejowane biale zycie ...czy wtedy moja prawacka hipokryzja zostanie wymazana droga lewico?
9
Tonietwojsyniak
Tonietwojsyniak
@Galeria-Widgeta i prawidłowo nie ma co zdychać za polityków i bogaczy
7
mr_ponglish
@runnerrunner dlatego trzeba śledzić informacje i chwilę przed wyjechać
7
Tonietwojsyniak
Tonietwojsyniak
@runnerrunner XD nasza zachodnia i południowa granica są tak szczelna jak sito więc mogą sobie ja zamykać kto będzie chciał ten wyjedzie.
6
WH40K
@Galeria-Widgeta: Do Brighton. Na magazyn.
5
e.....h
@blackthorns: Zesrasz się co najwyżej Mykola, klawiaturowy wojowniku. Farmę pozdrów, bo strasznie jesteś wygadany jak na konto z takim stażem.

@Galeria-Widgeta: Ten obrazek to pasuje co najwyżej do ukrów którzy masowo uciekli z kraju. Polski narodowy seba ma to w dupie że rusek się pokłócił z urkrem a on ma iść na wojnę, na szczęście 80% społeczeństwa i politycy ponad podziałami też mają takie asertywne podejście. Ba, turbopatrioci
4
runnerrunner
@Tonietwojsyniak @macan @mr_ponglish