Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Co byście zrobili na moim miejscu?

Obecnie pracuje na kontrakcie B2B na stawce 11500 EUR co obecnie daje koło 50k PLN do końca miesiąca.
Dostałem opcje zostania w firmie i konwersji na UOP (niestety polskie UOP) podstawa 22500 brutto PLN co daje około 16k na rękę.

Jest też opcja, że może uda się przedłużyć kontrakt o 6 miesięcy, ale zamykam sobie drogę do zostania w firmie.
Czyli do wyjęcia ~300k PLN ale kończymy współpracę + nie ma pewności że uda się w ogóle przedłużyć kontrakt o te 6 mscy.
Żeby ta kasę zrobić na UOP musiałbym zostać w tej firmie 1,5 roku.

I teraz moja rozterka. Na 1 rzut oka brać euraski i szukać w międzyczasie roboty, ale są też "przeciw".
Otóż:
- koniec eldorado #pdk (jak byśmy nie zakłamywali tego faktu, to ofert jest mniej, są gorsze i nie są często remote)
- jestem w trakcie budowy domu z kredytem na karku (kwota kredytu do spłaty mam zabezpieczone w obligacjach EDO)
- nie jestem programistą, branża IT ale szerokko pojmowane zarządzanie projektem i PM więc w razie dalszych zwolnień pierwszy do wywalenia xD
- niepewny rynek, nowa robota, nigdy nie wiesz jak się potoczy
- w tej firmie mam 100% zdalnie

Rozkminiam więc czy na ten moment biorąc pod uwagę obecne warunki lepiej iść w "bezpieczne miejsce" na UOP i zarobić mniej, czy lepiej nabijać dalej kasę i "hope for the best" ale większe ryzyko

#programowanie #it #pracbaza #jdg #programista15k #inwestycje #inwestowanie



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: digitallord
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 19
@mirko_anonim piszesz "podstawa", czyli do tego dochodzą jakieś bonusy na tym UoPie?

Swoją drogą polski UoP to bezpieczeństwa daje tyle co nic, niestety. W razie bezzasadnego zwolnienia dostaniesz co najwyżej odszkodowanie o wartości 3 pensji, i to po latach batalii sądowej, o ile i tak nie podsuneliby ci pod nos porozumienia stron i do widzenia.