Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Przeczytalem wpis sprzed 3 dni Jestem 22 letnim studentem mechatroniki. Mam 190 cm wzrostu 90kg (...) postura V-ki. Na bani (...) Vifon. Morda wyjściowa ergo nie mam problemu z wzbudzaniem zainteresowania

I mam ten sam cholerny problem tylko jestem +10lat. Ja nigdy nie szukalem tylko seksu ale zawsze partnerstwa, zrozumienia, romantyzmu, dziewczyny i ofc rowniez dobrego seksu. Po 7-letnim zwiazku wrocilem na rynek i jest w 99% tragedia ale ostatnio poznalem fajna dziewczyne 30 na karku, super ladna, szczupla, wysoka, dobra kariera, troche pieniedzy ma, mowi o sobie "introwertyczka". Bylismy na paru randkach, bazy zaliczone, spie u niej czesto, ona u mnie. Poznalem jej znajomych, ogolnie super fajne pare miesiecy, planujemy wyjazd. Ona sie chwali mna przed znajomymi, moi koledzy mowia ze ladna i normalna dziewczyna. Chcialaby rodzine zalozyc, nawet widze ze byloby to mozliwe z nia. Dogadujemy sie dobrze, lubie kiedy jest w poblizu, wyobrazam sobie ze moglibysmy sie zestarzec razem no i super seks.

W zeszlym tygodniu, cos tam pijemy wino ogladajac stary odcinek rolnik szuka zony, lezymy na kanapie wstawieni i rozmawiamy o naszej przeszlosci i ona do mnie juz mocno podpita

- Ale ja to bylam wykorzystana przez duzo chlopakow, ale oni nie byli jak Ty. Z Toba czuje sie bezpiecznie i dobrze i narpawde sie ciesze ze Ciebie znalazlam.
- Ja tez nie wierzylem w to ze kogos znajde na tej glupiej apce i tez sie ciesze, ale jak to bylas wykorzystana? o co Ci chodzi?
- no ze obiecywali bajki i znikali
- I znikali po....? Seksie? Chwila, to ile ich bylo... mowilas o 2 bylych chlopakach
- no bylo dwoch chlopakow ale pomiedzy i po to w sumie.... to z ... chyba 18?
(mi serce zamarlo)
- ale to w jakim odstepie czasowym?
- nie no, z 4 to spokojnie na jednej imprezie swingerskiej
- Ze co?