Aktywne Wpisy

Sonny86 +870
źródło: temp_file6225500220203847679
Pobierz
Sonny86 +336
źródło: temp_file3593323373229408658
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: temp_file6225500220203847679
Pobierz
źródło: temp_file3593323373229408658
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Spotykam się od jakiegoś czasu z programistą, myślę że wpada on w kanony nerda, ogromna pasja do swojej pracy, tłumaczy mi to wszystko i liczy na to że zrozumiem, w wolnych chwilach gra w gry, chodzi też na siłownie, lubi czytać książki ale oczywiście muszą być ambitne np. o psychologii (tutaj super się dogadujemy bo ja studiuję właśnie psychologię i z zaciekawieniem słucha gdy mu opowiadam i często dodaje coś od siebie, co wyczytał czy gdzieś zasłyszał), o ewolucji człowieka, czy też techniczne związane z jego pracą. Bardzo jest też zainteresowany ekonomią, inwestowaniem geopolityką. Jest mało romantyczny, momentami zadaje dziwne pytania, nie nawidzi płykich rozmów tu się dobrze dogadujemy mnie też powierzchowne rozmowy męczą. Kompletnie nie jest on typowym podrywaczem który rzuca jakąś tanimi tekstami na podryw, czy też chcę zaimponować swoimi zarobkami, samochodem czy czymkolwiek innym, jest na swój sposób uroczy, że nie traktuje mnie jak dziury w którą chce tylko włożyć.
Doskonale wiem, że też jest mną zainteresowany, bo nie jednokrotnie komplementował mój wygląd, mówił że świetnie mu się ze mną rozmawia. Problem w tym, że za nic w swiecie nie mam pojęcia jak dać mu znać, że ja też jestem nim zainteresowana i chciałabym przejśc na level wyżej, wszelki kontakt fizyczny muszę ja inicjować bo inaczej do niego nie dojdzie, pocałować też go mam pierwsza ?
#tinder #zwiazki #randkujzwykopem #rozowepaski
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
@mirko_anonim: tak
@mirko_anonim: dorosła jestes rób co chcesz, choc ta Twoja psychologia to chyba na tiktoku skrolowana