Wpis z mikrobloga

K---a ten ajfon to jest jednak to - jak to wszystko działa - klik i jest. Tym bardziej jak wszyscy dookoła mają ajfona. Tak,miałem androida jak i kilka innych systemów na telefonach wcześniej ale nic mi się bardziej nie podoba niż ios, i nie będę się kłócił które lepsze. Mam tylko jedno wymaganie - to ma działać. Szybko, sprawnie. I jednak ten ios spełnia najbardziej wymagania. A jeżeli chodzi o pieniądze to teraz flagowiec z Andkiem kosztuje tyle samo albo więcej niż ajfon.
#android #ios #technologia
  • 146
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bigos555 tak, Iphone 15, Samsung galaxy s23, Asus Zenfone 10, Google pixel 8.
To są najmniejsze dostępne obecnie smartphony i wszystkie to flagowce. Przerabiałem dla żony bo chciała coś małego, więc zostają one, albo pseudowzmacniane wynalazki typu Ulephone, czy Doogee, którego właścicielem miałem nieprzyjemność być.
  • Odpowiedz
po pierwsze opisywałem cykl srajfoniarza, który raczej nie kupuje Pro/Max tylko bazowego na raty xD


@1nfinity: mówiłeś, że używałeś Pro to odniosłem się do tego co używałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale więcej iphoniarzy (przynajmniej w PL) kupuje Pro na raty - bazowy to wstyd, jak się pokazać to porządnie XDDD

po drugie, w większości apek masz w praktyce ~70-90Hz a nie 120, nawet Apple nie
  • Odpowiedz
Niestety to nie jest prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zarządzanie animacjami jest na warstwie coregraphics (i core animations), nic nie trzeba aktualizować by je wspierać (o ile są napisane w UIKit albo SwiftUI - a prawie na pewno są). Faktem jest, że apple coś odwaliło w iOS 16 i były przypadki czkawki w niektórych nawet systemowych aplikacjach (ale z tego co się orientuje problem dotyczył jakiejś małej części
  • Odpowiedz
@1nfinity: jest wyraz "may" bo piszą dokładnie to co przytoczyłem w mojej wypowiedzi - jak apka jest napisana z wykorzystaniem UIKita lub SwiftUI ( czy SpriteKit - ale to akurat gry ;) ) to działa automagicznie ;) Dlatego warto czytać dokumentacje do końca ( ͡° ͜ʖ ͡°) Facebookowe świry miały jeszcze całkiem niedawno swojego klienta na objC ale na widokach to wciąż powinien latać UIKit - chociaż z nimi
  • Odpowiedz
Co do wątków o stuttering, uwierz mi, jest ich mało XD


@Gluptaki: bo pewnie mało kto zwraca na to z ajfoniarzy uwagę, przypominam że bazowa 15tka nadal ma żałosne 60Hz xD

Co do reszty, w takim razie jest to zrobione specjalnie (lub nie) systemowo, zresztą widzę wątki żeby zmieniać wartość CAFrameRateRange w kodzie jeśli chce się mieć zawsze 120Hz... Aż wezmę tego 14 Pro od kobity i porównam na świeżo
  • Odpowiedz
@Credek: no nie wiem, próbowałem i mi nie działało np.:

- wycinanie reklam na YT i w innych apkach
- dual SIM
- podłączanie słuchawek na kablu i ładowarki jednocześnie
- wrzucenie mp3 na telefon i ustawienie
  • Odpowiedz
To są najmniejsze dostępne obecnie smartphony i wszystkie to flagowce.


@Misiopysioo: Szybkie spojrzenie na ppeper i Smartfon Google Pixel 7a był kilka dni temu za niecałe 1500, a rozmiar chyba ten sam.
  • Odpowiedz
zresztą widzę wątki żeby zmieniać wartość CAFrameRateRange w kodzie jeśli chce się mieć zawsze 120Hz.


Wybacz, odpisałem w złym threadzie i zawołałem Cie do jakiegoś politycznego g---o wątku XD

@1nfinity: znając życie flutterowe świry :) (Edit: A jak XD https://github.com/flutter/flutter/issues/90675 ) I w sumie jak teraz myślę to faktycznie - facebook to był jakiś ogromny showcase react native, instagram chyba też (ale wycofywali się z tego okoniem
  • Odpowiedz
@Eremites: no ale to chłopie sam sobie przeczysz. To już musisz mieć flagowego samsunga żeby k---a się nie zacinał??? A foldy nie mają złych bebechów no chyba że według Ciebie top 3 procek + 12gb ramu to za mało żeby system był płynny.
  • Odpowiedz
@Credek też kiedyś mówiłem, że iPhone to przepłacone dziadostwo. Płacisz 5k i działa. Pewnie topowy samsung też jest bardzo dobrym telefonem, jednak w porównaniu do telefonów z andoidem za 1000 czy 1500 to nie ma co porównywać.
  • Odpowiedz