Wpis z mikrobloga

#!$%@? ten ajfon to jest jednak to - jak to wszystko działa - klik i jest. Tym bardziej jak wszyscy dookoła mają ajfona. Tak,miałem androida jak i kilka innych systemów na telefonach wcześniej ale nic mi się bardziej nie podoba niż ios, i nie będę się kłócił które lepsze. Mam tylko jedno wymaganie - to ma działać. Szybko, sprawnie. I jednak ten ios spełnia najbardziej wymagania. A jeżeli chodzi o pieniądze to teraz flagowiec z Andkiem kosztuje tyle samo albo więcej niż ajfon.
#android #ios #technologia
  • 146
@bigos555 tak, Iphone 15, Samsung galaxy s23, Asus Zenfone 10, Google pixel 8.
To są najmniejsze dostępne obecnie smartphony i wszystkie to flagowce. Przerabiałem dla żony bo chciała coś małego, więc zostają one, albo pseudowzmacniane wynalazki typu Ulephone, czy Doogee, którego właścicielem miałem nieprzyjemność być.
po pierwsze opisywałem cykl srajfoniarza, który raczej nie kupuje Pro/Max tylko bazowego na raty xD


@1nfinity: mówiłeś, że używałeś Pro to odniosłem się do tego co używałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale więcej iphoniarzy (przynajmniej w PL) kupuje Pro na raty - bazowy to wstyd, jak się pokazać to porządnie XDDD

po drugie, w większości apek masz w praktyce ~70-90Hz a nie 120, nawet Apple nie raczyło
Niestety to nie jest prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zarządzanie animacjami jest na warstwie coregraphics (i core animations), nic nie trzeba aktualizować by je wspierać (o ile są napisane w UIKit albo SwiftUI - a prawie na pewno są). Faktem jest, że apple coś odwaliło w iOS 16 i były przypadki czkawki w niektórych nawet systemowych aplikacjach (ale z tego co się orientuje problem dotyczył jakiejś małej części
@1nfinity: jest wyraz "may" bo piszą dokładnie to co przytoczyłem w mojej wypowiedzi - jak apka jest napisana z wykorzystaniem UIKita lub SwiftUI ( czy SpriteKit - ale to akurat gry ;) ) to działa automagicznie ;) Dlatego warto czytać dokumentacje do końca ( ͡° ͜ʖ ͡°) Facebookowe świry miały jeszcze całkiem niedawno swojego klienta na objC ale na widokach to wciąż powinien latać UIKit - chociaż
Co do wątków o stuttering, uwierz mi, jest ich mało XD


@Gluptaki: bo pewnie mało kto zwraca na to z ajfoniarzy uwagę, przypominam że bazowa 15tka nadal ma żałosne 60Hz xD

Co do reszty, w takim razie jest to zrobione specjalnie (lub nie) systemowo, zresztą widzę wątki żeby zmieniać wartość CAFrameRateRange w kodzie jeśli chce się mieć zawsze 120Hz... Aż wezmę tego 14 Pro od kobity i porównam na świeżo apki
@Credek: no nie wiem, próbowałem i mi nie działało np.:

- wycinanie reklam na YT i w innych apkach
- dual SIM
- podłączanie słuchawek na kablu i ładowarki jednocześnie
- wrzucenie mp3 na telefon i ustawienie jako dzwonka

A to tylko kilka z rzeczy, które nie działały, o których pamiętam...
To są najmniejsze dostępne obecnie smartphony i wszystkie to flagowce.


@Misiopysioo: Szybkie spojrzenie na ppeper i Smartfon Google Pixel 7a był kilka dni temu za niecałe 1500, a rozmiar chyba ten sam.
zresztą widzę wątki żeby zmieniać wartość CAFrameRateRange w kodzie jeśli chce się mieć zawsze 120Hz.


Wybacz, odpisałem w złym threadzie i zawołałem Cie do jakiegoś politycznego gówno wątku XD

@1nfinity: znając życie flutterowe świry :) (Edit: A jak XD https://github.com/flutter/flutter/issues/90675 ) I w sumie jak teraz myślę to faktycznie - facebook to był jakiś ogromny showcase react native, instagram chyba też (ale wycofywali się z tego okoniem XD).

Aż wezmę tego
@Eremites: no ale to chłopie sam sobie przeczysz. To już musisz mieć flagowego samsunga żeby #!$%@? się nie zacinał??? A foldy nie mają złych bebechów no chyba że według Ciebie top 3 procek + 12gb ramu to za mało żeby system był płynny.
@Credek też kiedyś mówiłem, że iPhone to przepłacone dziadostwo. Płacisz 5k i działa. Pewnie topowy samsung też jest bardzo dobrym telefonem, jednak w porównaniu do telefonów z andoidem za 1000 czy 1500 to nie ma co porównywać.