Aktywne Wpisy

bugzer +859
Czacie, dziadek 67 lat bronił swoje 2 małe psy przed amstaffem, bo ten biegał sobie bez smyczy i bez kagańca. Miał przy sobie siekierę więc jebnal psu kilka razy i go zabił. Efekt ? Zatrzymany przez policję i grozi mu 5 lat więzienia. Chore państwo. Psiarze w kom oczywiście życzą mu też żeby dostał w łeb siekiera. To co miał gość zrobic? Pozwolić żeby zagryzł mu psy? Przecież jak by sobie szedł
źródło: temp_file7562871535875557032
Pobierz
Afrobiker +75




![[EN] W Anglii dziennie do 30 ludzi jest aresztowanych za memy.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/809120496690b1901641308518ba0323f04a0fc63bac8ae8352fab907f8d7f06,q80.jpg)
Czy jesteście w stanie odgadnąć na którym screenie Ray Tracing jest wyłączony? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gry #cyberpunk2077 #raytracing
źródło: obraz_2023-09-27_155208561
PobierzNa którym screenie NIE MA Ray Tracingu
@BetonowePlacki: No właśnie i to jest to o co mi chodzi. Ray tracing zżera ogromne ilości mocy obliczeniowej a w 95% części świata gry tej różnicy nawet nie widać :D
Widać to idealnie teraz. W porównaniach marketingowych Nvidii są jakieś miejsca gdzie jest różnica dosyć duża a jak zrobi się blind test z losowego miejsca w grze to okazuje się,
Ray Tracing czasami sprawia, że coś jest niekoniecznie ładniejsze ale za to bardziej realistyczne :)
Zobacz jak wyglądaj odbicia z włączonym RT i bez, np
RT na papierze brzmi fajnie ale w praktyce gry przez tyle lat udawania odbić i oświetlenia nauczyła się robić to na tyle skutecznie, że prawdziwe rt nie
No i okej, zrobiłeś zdjęcie gdzie światło nie ma za bardzo gdzie się odbijać - to dowód na to, że RT nie robi różnicy? Wyjedź furką na środek miasta, szczególnie w nocy - efekt WOW gwarantowany.
I oczywiście bo zaraz mnie też dopadną wyznawcy, różnice jakąś tam widać, szczególnie gdy na porównaniu na youtube przybliżą x3 na stopklatce to nawet wyraźnie widać, jednak jest to niewspółmierne do kosztów mocy obliczeniowej.
Do tego nie wiem jak przytoczony cyberpunk ale w kilku starszych grach (z 2020/2021) rt wypadało nawet miejscami