Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pytanie do mikrów z #kielce , jak wam się tu żyje ? Widzicie tu perspektywy czy raczej przeczekujecie przed wyprowadzką ? Studiuję tutaj i miasto jest całkiem przyjemne choć rynek pracy jest troszkę kiepski, z drugiej strony koszty życia są śmieszne w porównaniu z Warszawą gdzie za kawalerkę płaci się więcej niż wynosi minimalna xD Jak wy to widzicie ?

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@svatco: Czy chcesz powiedzieć żeeeee... *inhales*

Ludzie spoza jego miasta pewnie oni rację mają Bo on jest z Kielc i tak już zostanie Czy chcesz tego czy nie Zapamiętaj jedno Że o Kielcach, o Kielcach ta historia Mieście pełnym cudów brudów Śmieci żuli, dziwek, ćpunów Księży, uprzęży, sklepów pełnych węży boa Wystarczy spojrzeć dookoła. (σ ͜ʖσ)
  • Odpowiedz
@mirko_anonim Mieszkam 10 lat tutaj i raczej się nigdzie nie wybieram, jestem zadowolony.
Pracę mam dobrą, przeniesienie do większego miasta nie dałoby mi odczuwalnie więcej zarobić, a koszty życia w takim Krakowie czy Warszawie o wiele wyższe.
Na plus dużo terenów zielonych i miejsc, gdzie można iść na spacer, chociażby moja ulubiona Karczówka z pięknym widokiem na całe miasto. Na minus trochę mała oferta kulturalna, zwłaszcza lipa z metalowymi koncertami, ale
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1
Anonim (nie OP): Rynek pracy nie jest kiepski, jest tragiczny. Jeśli nie masz żadnego partyjnego znajomego to zapomnij o jakiejkolwiek ciekawej robocie w jakiejkolwiek jednostce czy firmie powiązanej z miastem/województwem. W jednej instytucji, o której wiem, nawet sprzątaczki są zatrudnione z nadania partyjnego xD

Chyba, że pracujesz zdalnie. Do pracy zdalnej dla firm nie z Kielc miasto jest super z racji tego, że jest kompaktowe, masz sporo terenów zielonych i rekreacyjnych, do
  • Odpowiedz