Aktywne Wpisy
![NaczelnyWoody](https://wykop.pl/cdn/c3397992/NaczelnyWoody_UtsOSYyCap,q60.jpg)
NaczelnyWoody +471
Ze wszystkich #mlm scamów najbardziej udanym jest bez wątpienia sekta Thermomixiarzy xD
Nakłonić jelenia na jakieś pseudoszkolenia i zakup jakiegoś starter packa z kosztem 500 zł na minusie a nakłonić jelenia na zakup gara z WiFi za 6000 zł to jest mistrzostwo świata xD
I to wszystko są młodzi ludzie, którzy śmieją się ze starców że są naiwni i kupują zwykłe garnki za kilka tys zł xdd
#frajerzyzmlm #thermomix #bekazpodludzi #quovadis
Nakłonić jelenia na jakieś pseudoszkolenia i zakup jakiegoś starter packa z kosztem 500 zł na minusie a nakłonić jelenia na zakup gara z WiFi za 6000 zł to jest mistrzostwo świata xD
I to wszystko są młodzi ludzie, którzy śmieją się ze starców że są naiwni i kupują zwykłe garnki za kilka tys zł xdd
#frajerzyzmlm #thermomix #bekazpodludzi #quovadis
![krzaqx](https://wykop.pl/cdn/c3397992/krzaqx_fo5lCxxpyI,q60.jpg)
krzaqx +1467
Wjazd na osiedle Różanka we Wrocławiu. chciało by się powiedzieć: „Kredyt czyni wolnym”
#wroclaw #patodeweloperka
#wroclaw #patodeweloperka
![krzaqx - Wjazd na osiedle Różanka we Wrocławiu. chciało by się powiedzieć: „Kredyt cz...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7a2db8b0cc0c28fc40c144c1ce84217d28c7b14ec6b2c78e78cd434dda29a881,w150.jpg?author=krzaqx&auth=5d668cabc2ef5914016c76ce3182d53b)
Co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i wyłacznie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Ta wielka ciężarówka uzyskała lepszy współczynnik aerodynamiczny niż Bugatti Chiron. W ten sposób uzyskano kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej samej baterii.
W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na jakiegoś MANa, Sześciokąt. Przód całkowicie prosta powierzchnia prostopadła do kieru ku jazdy. W zasadzie chyba nie dałoby się gorszej aerodynamiki uzyskać niż ta...
Przecież taki opór kabiny tak samo wpływa na większe spalanie i w zasadzie generuje straty dla jego właściciela. No glupota po prostu.
Dla Muska najważniejsze jest stworzyć najlepszy, najtansz i najwydajniejszy produkt. Konkurencja zaprojektowała design ciężarówki a o aerodynamice najwyraźniej nawet nie pomyśleli. Jak myślicie co jest ważniejsze dla właściciela firmy transportowej. Wygląd ciężarówek, czy dużo niższe koszta exploatacji. Pomyśl ile ile tracą na paliwie w skali roku.
Takie podejście Tesla stosuje na każdym kroku produkcji. Optymalizacja, wydajność, minimalizacja kosztów. Dlatego cokolwiek by konkurencja nie zrobiła i jak się starała, to Tesla i tak zawsze będzie o kilka kroków przed nimi.
Śmiejcie się janusze z glupiej Tesli, nie rozumiejąc na co patrzycie. Za kilka lat będzie wielkie zdziwienie dlaczego Tesla wygryza rynek. Identycznie jak dziś płacze prezes Renault, że Tesla psuje rynek elektryków, tak dużymi obniżkami (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Musk wcale nie jest geniuszem. To resztą jest po prostu niesamowicie głupia (-‸ლ)
#tesla #motoryzacja #ciezarowki #technologia
Wyżej już pare osób o tym napisało. Wygląd i rozmiar ciągnika siodłowego wynika z Europejskich przepisów, które pozwalają na maksymalną długość zestawu (naczepa + ciągnik), więc producenci tak produkują pojazdy, żeby były jak najkrótsze i naczepy jak najdłuższe. W USA o ile dobrze pamiętam maksymalna długość ustalona przepisami dotyczy tylko naczepy, dlatego ciągniki mogą być dłuższe.
@Opposition_Fuhrer: Wygłupiłeś się bo w UE jest limit długości zestawu ciężarówka + naczepa. Jak chcesz zrobić aero-optymalną ciężarówkę to musisz ją wydłużyć i jednocześnie skrócić naczepę (czyli mniej towaru przewieziesz). Wolny rynek zdecydował że warto poświęcić aerodynamikę dla większego wolumenu w naczepie. (czyt. przeciwnie niż palnąłeś - większe straty
@pekak: A CO JA NIBY NAPISAŁEM?! TY JAKIŚ ŚLEPY JESTEŚ, CZY NIE DO KOŃCA PIŚMIENNY?!
@bn1776: ja się odnosiłem do ich twierdzeń że semi jest za długa. Pewnie będą musieli ja odrobinę spłaszczyć, albo eu zmieni te przepisy. Semi w porównaniu z ciężarówką i USA uzyskała dwukrotnie niższy opór.
Dlaczego przezata nikt tego nie optymalizował co przełożyłoby się na ogromne oszczędności?
@WyuArtykyu: No. Strażacy ugasili ostatnio pożar elektryka w 20
@Opposition_Fuhrer: #!$%@? jakos srednio chce mi sie wierzyc, ze kiosk ruchu ma lepszy wspolczynnik niz niziutkie auto sportowe.
Jak napisali powyżej kształt kabiny europejskich ciężarówek bierze się ograniczeń dotyczących długości zestawu.
Dlatego europa to gówno i za parę lat główną branżą tutaj będzie robienie kebabów dla turystów z chin i ameryki. O ile nie nastąpi jakiś cud w rodzaju budowy gigantycznej sieci kolejowej i przejścia na transport intermodalny. Ale jest małe prawdopodobieństwo.
@Thexil: Siedzenie na środku również jest wynikiem dążenia do zmniejszenia kosztów produkcji. Dzięki temu na rynek UK i resztę świata będą produkowali jedna wersję ciężarówki... Takie rzeczy Tesla robi na każdym kroku. Dzięki temu produkuje wszystko dużo taniej niż konkurencja klasycznymi metodami.
W ciągu 4 lat od debiutu modelu 3, zmniejszyli koszt jej produkcji o 30%. Gdzie nikt nie widzi żadnej różnicy, wnętrze jest identyczne. Te
@Opposition_Fuhrer: nikt tego nie powiedział w żadnym miejscu w dyskusji, stworzyłeś chochoła z którym teraz dzielnie walczysz. Informacja o tym że w EU maksymalną długość zestawu mierzy się łącznie z ciągnikiem jest powtarzana tutaj wielokrotnie. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby w EU jeździły wielkie
otóż optymalizowali, każdy producent wykłada ogromne fundusze na badania CFD pojazdów zarówno samych ciągników siodłowych ale też naczep i składów żeby uzyskać mniejsze opory i nisze koszty eksploatacji, przykład drobnych lotek i kanałów na Scani na poniższym filmie,
a tutaj w linku
https://ec.europa.eu/research/#!$%@?/documents/downloadPublic?documentIds=080166e5b77d7f48&appId=PPGMS
masz dokument EU na temat projektu przepisów i regulacji w celu zmniejszenia oporów aerodynamicznych w
@Opposition_Fuhrer:
nie. o prostu zaczales temat na ktory nie masz zielonego pojecia
walnales glupote i jak typowy wykopek idziesz w zaparte