Aktywne Wpisy
marek-kalka +1
Nie rozumiem tego świata. Rosja zabija 3 cywili w ataku rakietowym. Potępienie całego świata, sankcje itd.
Izrael zabija 300 cywili w jedną noc - USA wysyła im broń, świat milczy xDDD
#niepopularnaopinia #ukraina #wojna
Izrael zabija 300 cywili w jedną noc - USA wysyła im broń, świat milczy xDDD
#niepopularnaopinia #ukraina #wojna
Co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i wyłacznie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Ta wielka ciężarówka uzyskała lepszy współczynnik aerodynamiczny niż Bugatti Chiron. W ten sposób uzyskano kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej samej baterii.
W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na jakiegoś MANa, Sześciokąt. Przód całkowicie prosta powierzchnia prostopadła do kieru ku jazdy. W zasadzie chyba nie dałoby się gorszej aerodynamiki uzyskać niż ta...
Przecież taki opór kabiny tak samo wpływa na większe spalanie i w zasadzie generuje straty dla jego właściciela. No glupota po prostu.
Dla Muska najważniejsze jest stworzyć najlepszy, najtansz i najwydajniejszy produkt. Konkurencja zaprojektowała design ciężarówki a o aerodynamice najwyraźniej nawet nie pomyśleli. Jak myślicie co jest ważniejsze dla właściciela firmy transportowej. Wygląd ciężarówek, czy dużo niższe koszta exploatacji. Pomyśl ile ile tracą na paliwie w skali roku.
Takie podejście Tesla stosuje na każdym kroku produkcji. Optymalizacja, wydajność, minimalizacja kosztów. Dlatego cokolwiek by konkurencja nie zrobiła i jak się starała, to Tesla i tak zawsze będzie o kilka kroków przed nimi.
Śmiejcie się janusze z glupiej Tesli, nie rozumiejąc na co patrzycie. Za kilka lat będzie wielkie zdziwienie dlaczego Tesla wygryza rynek. Identycznie jak dziś płacze prezes Renault, że Tesla psuje rynek elektryków, tak dużymi obniżkami (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Musk wcale nie jest geniuszem. To resztą jest po prostu niesamowicie głupia (-‸ლ)
#tesla #motoryzacja #ciezarowki #technologia
Jeszcze dwa lata temu 99% wypopków w każdym temacie o Tesli piszczała że zaraz zbankrutują a kiedy VW i inni wejdą na poważnie w elektryki to w chwilę pokonają ztesle....jesteście zabawni janusze. Nie będę odpowiadał na wasze idiotyczne ujadanie.
Tak, tak. Z pewnością w Tesli są sami idioci, których ty swoim intelektem w chwilę zaorałeś.
@Opposition_Fuhrer: jak np autor tego wpisu, który nie wie, że ciężarówki w europie są tak ścięte bo maksymalna dozwolona prawnie długość zestawu jest ściśle określona (w stanach również, ale jest większa) i pisze taaaaaki długi wysryw na temat czegoś o czym totalnie nie ma pojęcia xD
@Opposition_Fuhrer: Czyli tandeta, szajs i brak jakichkolwiek standardów ¯\(ツ)/¯
@Opposition_Fuhrer: Ale to nie jest światopogląd tylko fakt: W EU 'nos' ciągnika zabiera miejsce ładunkowe na naczepie ze względu na ograniczoną przepisami długość zestawu. Jeśli Musk da radę zrobić Semi bez nosa to będzie schodził jak ciepłe bułeczki w Europie. Jeżeli nie to będzie kupią go wyłącznie firmy, które mają stałe zlecenia na ciężkie ale krótkie ładunki,
To nie wiem, zadzwońcie do Tesli i powiedzcie im że są idiotami i nie wzięli tego pod uwagę.
Rozumiem że dhortujecie teslę, bo jak odkryją że zrobili za duża ciężarówkę to straty będą potężne. Powodzenia janusze.
@Opposition_Fuhrer: ale przecież wyżej pisałeś że ten pickup czy cokolwiek będzie na ramie? XD
Francja też jest podobna a dużo ich jeździ, z normalnymi naczepami w dodatku
@Opposition_Fuhrer: Wynikają z wąskich, ciasnych, europejskich dróg. Stąd różnica między amerykańskimi a europejskimi ciągnikami w temacie wyglądu. Muszą być jak NAJKRÓTSZE.
@Opposition_Fuhrer: No kurde serio? Nikt nie wiedział. I dalej nie zmienia to faktu, że jest brzydka, jak i cała reszta designu od Tesli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
nikt tak nie powiedzial. prawo drogowe w europie mowi ile lacznie metrow moze miec viagnik z przyczepa. im dluzszy ciagnik tym krotsza mozliwa naczepa. mniejsza naczepa, mniejszy zaladunek.
1) Ciężarówki w EU liczą długość z kabiną, w USA sama naczepa. Dlatego w USA ciężarówki inaczej wyglądają i są na swój sposób lepsze na ichniejsze trasy
2) Wąskie drogi i mniej miejsca w europie - stąd też różnica
3) Prędkość maksymalna - niższa w EU, stąd też różnice
Dlatego ciężarówki inaczej wyglądają w EU a USA i jeśli zachowają
@Opposition_Fuhrer: co? xD
@Opposition_Fuhrer: Gdzie ja takie coś napisałem? Ale ty jesteś płatek śniegu. Ja ci tylko napisałem czemu ciężarówki w UE są mniejsze niż te w USA.
Centralna pozycja kierowcy przez co lusterka muszą być na dłuższych wysięgnikach - tutaj mogą nie zmieścić się w normach określonych przepisami, rozwiązaniem są kamery pisz szybko do Tesli jeśli chcą wejść na nasz rynek. Wspomnij też o nie otwierających szybach, ciekawe jak podasz papiery albo zarejestrujesz się na bramie wjazdowej do firmy.
Powodzenia Teslarzu ¯\(ツ)/¯
@PiotrFr: Na pewno niedużo i na pewno nie z normalnymi naczepami.
Tak, tak. To idioci. Stworzyli linię produkcyjną i sobie uzbdurali że dzięki gigapress, cybertrucki produkują taniej. Jakiś Janusz z wypoku usłyszał "tama" i od razu wie że to nieprawda...
Niewiarygodne że to nie są bajty, wy
naprawdę jesteście tak glupi.
Im większą aktywność takich jak wy pod wpisem
Czyli nie wiem co widzę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Proszę nawet na 40 ton pisali o jednej firmie co ma same takie ciągniki
https://40ton.net/francuski-lonestar-w-trasie-z-normalna-chlodnia-w-tej-firmie-to-codzienny-widok/